Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: verslaafd of niet? Bij 0.5 tot 1 gram per week houden is heel netjes hoor! Maar wil je toch stoppen dan zou ik idd niet meer met dié vrienden op stap gaan of je weekend een tijdje ergens anders vieren."
"Re: verslaafd of niet? Hislordship zei: Chris Pontius zei: MrsMontana zei: Bij 0.5 tot 1 gram per week houden is heel netjes hoor! Klik om te vergroten... nee. Klik om te vergroten... Voor een zwaar verslaafde mischien... Maar een gram per week is zeker niet netjes. Klik om te vergroten... jullie mening als ik het bij 1 gr in de week hield had ik niet geklaagd blij dat ik er vanaf ben"
"VET dan wordt ik ook cabaretier. FREE KET!!!!!!"
"Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm..."
"atbboy zei: MrsMontana zei: Ik kon mijn handen niet meer bewegen, ze bleven zegmaar zitten in een soort krabbende/grijpende vorm... Klik om te vergroten... Heb ik ooit een keer gehad van pep, maar pep is rotzooi.... I (l) SOS ! Klik om te vergroten... Beetje rare pep dan Tja ik doe de laatste tijd alleen pep omdat k me met sos gewoon niet in de hand kan houden dan gaat het naar de 600 per week aan snuifcoke of het wordt weer basen en het heeft me zat moeite gekost om er af te komen"
"Ik was zover dat al het geld aan coke opging en geen geld meer voor stappen. Ging gewoon n gram of 3 halen en het was meestal binnen een uurtje op.... Of we dan inmiddels thuis waren of niet verschilde nogal"
"Crack/base koop je per balletje, zo'n balletje kost een tientje als je er voor 50 haalt krijg je de 6e voor niks... En ja de gemiddelde crackgebruiker rookt nog wel meer weg op een dag, k ken mensen die zeker voor 500 balletjes op een dag wegroken maar dat zijn ok extreme junks die al 15jr verslaafd zijn en prostitueren voor het geld.... En hoe zo'n dope head aan zn geld komt? Heel simpel.. Vrouwen kiezen meestal voor de prostitutie, een klein deel gaat met de mannen mee... Inbraken diefstallen noem maar op"
"micky zei: Crack is een zware drugs waar je zo maar even niet mee stopt als je er echt aan verslaafd bent, vaak wordt er heroine gebruikt om na het gebruik de crash tegen te gaan die de crack veroorzaakt. Hasj enz. of alcohol wordt ook weleens gebruikt voor hetzelfde doel. Verder gebruiken alle zware heroine verslaafden die ik tegengekomen ben ook allemaal crack = zelfde als basecoke. Klik om te vergroten... Niet alleen de crash, de echt zware verslaafden kunnen simpelweg gewoon niet slapen zonder een chineesje...."
"Als jij denkt dat je sterk genoeg bent om niet in een verslavend patroon te vallen is er niets mis mee, mijn eerste snuif is nooit getest en als je maar 0.5 gram mee neemt dan kan er weinig gebeuren. Zorg wel dat je genoeg drinkt (liefst geen of niet te veel alcohol voor de eerste keer) en breng iemand op de hoogte die je vertrouwt die je toch een beetje in de gaten kan houden, dit geeft voor jezelf ook een veilig gevoel. Ik kan het je als ex coke/base junk alleen maar afraden, maar het blijft je eigen keuze, kies je er voor om het wel te doen wens ik je veel plezier! En laat achteraf even weten hoe het was"
"Lachgas, geen idee. 3 / 4 goeie doppen GHB wel! Op het randje van nokkie... Maar wat is de wereld mooi dan..."