#1
^Grootste bullshit die ik ooit gehoord heb. Waarom denkt iedereen dat?
Oh en als je het veel doet dan merk je niets... Syndroom van Korsakov is zeker verzonnen ofzo....?
Oh en als je het veel doet dan merk je niets... Syndroom van Korsakov is zeker verzonnen ofzo....?