Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStubnitz

Stubnitz

8 antwoorden
936 weergaven
18-5-2026
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand aanwezig, zaterdag?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nope, ik was er afgelopen zaterdag (arc of goa) en vond het veel te druk in die boot!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
jcp zei:
Nope, ik was er afgelopen zaterdag (arc of goa) en vond het veel te druk in die boot!
Klik om te vergroten...

vet, was jij er ook!

was vet he, ik stond de hele tijd op het podium, grijs tshirt groene/zwarte pet!
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe, ik kan je niet zo 123 voor m'n geest halen spaceman!

Ik kwam binnen met redelijk wat 2c-b achter m'n kiezen, en ben aardig snel overgestapt op wat mdma poeder, en veel ben ik niet in de psytrance zaal geweest.

Wel vet in de chill room, die doeken waar van dat bos op geprojecteerd werd, begon echt helemaal tot leven te komen, allemaal bomen waar de wind door begon te blazen en water wat begon te bewegen enz :grin:

Misschien ben ik jou opgevallen? khad een trui met een hele lange puntmuts (capuchon) met glow in the dark tribals erop...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcp zei:
Nope, ik was er afgelopen zaterdag (arc of goa) en vond het veel te druk in die boot!
Klik om te vergroten...

Yep, ik was vorig jaar bij arc of goa, en om dezelfde reden ga ik niet meer.
Het is wel een leuke locatie verder voor feestjes, met 200 man minder op die boot zou het super zijn.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
jcp zei:
Nope, ik was er afgelopen zaterdag (arc of goa) en vond het veel te druk in die boot!
Klik om te vergroten...

Yep, ik was vorig jaar bij arc of goa, en om dezelfde reden ga ik niet meer.
Het is wel een leuke locatie verder voor feestjes, met 200 man minder op die boot zou het super zijn.
Klik om te vergroten...

HET IS EEN HELE ANDERE BOOT!!!

GIGA-GANTISCH was ie deze keer!
Genoeg ruimte voor genoeg mensen!

was weer een van mn beste feesten ooit...

Ik hoop dat die reden je de volgende keer niet weerhoud!

PS het was nergens te druk!
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hehe, ik kan je niet zo 123 voor m'n geest halen spaceman!

Ik kwam binnen met redelijk wat 2c-b achter m'n kiezen, en ben aardig snel overgestapt op wat mdma poeder, en veel ben ik niet in de psytrance zaal geweest.

Wel vet in de chill room, die doeken waar van dat bos op geprojecteerd werd, begon echt helemaal tot leven te komen, allemaal bomen waar de wind door begon te blazen en water wat begon te bewegen enz

Misschien ben ik jou opgevallen? khad een trui met een hele lange puntmuts (capuchon) met glow in the dark tribals erop...
_________________
Naar het schijnt helpt cannabis tegen de bekrompenheid.
Bekrompenheid zou overigens dringend als psychisch ziektebeeld moeten worden opgenomen.
Mensen die aan bekrompenheid lijden zouden dan verplicht kunnen worden een cannabis-therapie te volgen
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#8
de techno/minimal feestjes waren ook leuk.. jammer dat ie weer weg is nu :cry:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Stubnitz is coooooool :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."