#1
Iemand aanwezig, zaterdag?
jcp zei:Nope, ik was er afgelopen zaterdag (arc of goa) en vond het veel te druk in die boot!
jcp zei:Nope, ik was er afgelopen zaterdag (arc of goa) en vond het veel te druk in die boot!
Wacky zei:jcp zei:Nope, ik was er afgelopen zaterdag (arc of goa) en vond het veel te druk in die boot!
Yep, ik was vorig jaar bij arc of goa, en om dezelfde reden ga ik niet meer.
Het is wel een leuke locatie verder voor feestjes, met 200 man minder op die boot zou het super zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."