Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Herschrijven, herschrijven.. Ik denk dat dat een beetje de verkeerde benaming is. Er zijn dan wel veel overeenkomsten met het bewuste in de hersenen en computerscripten of iets, maar het is nou niet letterlijk herprogrammeren zoals in een computer vind ik. De mens is toch een stukje complexer dan dat, en er spelen naar mijn idee genoeg andere dingen hierin mee, maar het klopt wel gewoon dat je jezelf van een 'afstandje' kunt bekijken om jezelf hierop te kunnen beoordelen en hiervan te leren. Maar het herschrijven gebeurt niet vanuit de lsd maar vanuit jezelf, de lsd helpt alleen het zichtbaar maken van de misschien nodige 'herschrijvingen'. dat is hoe ik er over denk dan."
"Ik zie het trippen altijd voor me alsof de tijd per persoon op deze wereld relatief gezien onafhankelijk van elkaar kan bewegen, en dat bijvoorbeeld bij een paddotrip je los moet zien komen van de tijd, want die versneld ineens omdat je stappen vooruit maakt en dat kan je niet aan. ik had een paar paddotrips geleden dat ik niet meer wist hoe ik me nou moest gedragen, wie was ik nou ook alweer? en waarom was ik diegene, waarom wou ik nou precies zó zijn, er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden in handbereik. en toen ik er een beetje over na zat te denken en totaal kwijt was wie ik nou was, zag ik in mijn fantasie een oude wijze man met een witte baard lopen die met een pijp zijn hondje aan het uitlaten was en het zag er zo rustgevend uit, en toen besloot ik het gewoon anders aan te pakken, ik besloot me in die man te veplaatsen en hem te zijn en ik werd ook die man, en het voelde zo ontzettend goed aan, de ultieme vrijheid om zo in hem te kruipen en gewoon hem te zijn. ik vraag me alleen wel af of dit nou echt een egodood was.. ik voelde me niemand, was mijn identiteit kwijt, en voelde me zoals eerder gezegd al een onzichtbaar observerend deeltje, maar het was op een halve portie golden teachers.. mogelijk??"
"gewoon voorzorgsmaatregelen nemen en daarvoor overal grote matrassen of veiligheidsvoorbehoedsmiddelen (wie doet ermee aan galgje ) gebruiken zodat het leuk blijft"
"mij lijkt het zeker interessant"
"ik heb nu 2x paddo's gebruikt waarvan de laatste niet perse een bad trip maar er zaten wel nare momenten tussen.. in mijn famillie hebben volgens mij wel een paar mensen psychische problemen (gehad?) nja, iig een tante van me die echt schizofreen was enzo.. nu na die 2e x paddo's heb ik de hele week er ongeveer na (tot nu aan toe) wel dingen dat ik patronen in licht blijf zien, en soms vlekken voor mn ogen zien in bepaalde patronen, maar heel wazig en vaag hoor.. betekent dit dat ik gevoelig ben voor psychoses? Mr.Rhythm"
"Porcupine Tree - Dark Matter Coldplay - High Speed"
"dit is misschien een beetje een raar tripreport, ook omdat het om wiet gaat en eigenlijk niet echt 'trippen' is.. maar ik vond het wel de moeite waard om te delen.. het begon met het idee van mij en een vriend om een eindje te gaan fietsen, in eerste instantie zonder drugs of iets te nemen.. we stonden beiden 7 uur op om te gaan fietsen en dat in de vakantie we fietste maar richting het zuiden (vanuit haarlem) uiteindelijk naar aalsmeer, uithoorn, amstelveen etc etc.. et sloeg niet ergens op en details hierin zijn niet echt van toepassing.. eenmaal rond 10:00 in amstelveen ergens in een albert heijn wat eten te hebben gekocht bedacht mijn vriend Di dat hij ontzettende zin had om te zwemmen :P ik had hier ook enorme zin in na dit gehoord te hebben, en besloten maar snel terug te fietsen naar huis om zwemspullen te halen, en te gaan zwemmen.. eenmaal op de weg naar het zwembad toen we langs een coffeeshop reden besloten we om eerst even snel wat te blowen voor dat we gingen zwemmen.. we hoefde niet erg veel, en omdat we beetje snel woude zwemmen kochten we 2 voorgedraaide joints, en hebben die onderweg in een park achter elkaar opgerookt. we hadden inprincipe vrijwel wat ervaring met blowen, en we zijn meestal van 2 goeie voorgedraaide joint wel een beetje stoned, stoned genoeg voor een zwembad.. het was echter ook ng ontzettend koud, en de joints werkten toch iets anders uit dan gedacht.. we stapten de fiets op naar het zwembad, en net uit het park weer op de weg aangekomen te zijn, zegt Di zich een beetje duizelig te voelen en vlekken voor ze ogen te zien.. ik dacht dat hij dit niet echt meende dus ik fietse maar gewoon een stukje door, totdat tot mijn grote schrik Di omvalt en daar op de stoep valt.. ik ren meteen naar em toe en zet hem tegen een muur, zodat hij kan zitten.. omstanders kijken ons raar en verschrikt aan, maar ik zeg dat het wel lukt en dat hij gewoon een beetje ziek is.. ik had gelukkig een pak water meegenomen voor in het zwembad, en gaf hem wat water zodat hij weer een beetje normaal werd.. dit hielp gelukkig wel, en hij klaarde weer langzaam op.. zelf was ik op dat moment ook echt ontzettend stoned, en ik raakte echt vast in de aandacht van de mensen ofzoiets, dacht dat het nooit goed zou komen.. eenmaal weer helder te zijn, fietste we naar het zwembad, waar het prima ging. het zwembad is immers een hele grote aanrader voor als je stoned bent! we gingen meteen van de glijbaan als eerste, zo'n tunnel, en als je je ogen sluit lijkt je door een buitenaardse tunnel te glijden.. ontzettend fascinerend! al moet ik wel zeggen, het zwembad is altijd NET iets te koud :P dit is echt opmerkelijk als je stoned bent, en niet heel prettig maar het went vanzelf wel een beetje.. ook een ontdekking is hoe kinderen je lang aanstaren ontzettend raar.. ik denk dat de joints zo sterk uitwerkte omdat we eerst door de kou ontzettend veel gefietst hadden (bij elkaar was het dus zown 80 km..) en dan zo vroeg opstaan daarvoor, zodat onze weerstand echt ontzettend laag was.. vrder was het wel echt een leuke ervaring en zown zwembad is dus zeker aan te raden grtz.b"
"ja srry, ik zal er op letten! haha, ja dat is echt rustgevend maar raar ineens ben je omgeven door talloze watermoleculen wel vet"
"Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot! misschien zou je wat meer over je mogelijke ontdekkingen kunnen vertellen aangezien je zei dat het een erg diepgaande trip was, misschien ontdekkingen gedaan over weetikveel wat voor filosofische dingen, maar verder met groot genot gelezen, en de foto's maakte het er zeker niet minder op"
"- Een pijp bewandelen - - Tippie happen - - Rokend op lopen - - Wie a zegt moet ook zuidlaren zeggen! -"