Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaturefreaks...?

Naturefreaks...?

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zwerf nu al best een tijdje over dit forum en het is me opgevallen dat er best veel LSD gebruikers zijn die de natuur net zo 'aanbidden' als ik.

Ik was altijd al een natuurfreak, zo wilde ik als kind al weten welke planten je kunt eten en welke bijzondere en geneeskrachtige eigenschappen hebben.
Maar LSD heeft iets in me gedaan dat ik nu nog meer geniet van dingen als: de maan, bomen, zonsopgang en ondergang, fluiten van vogels en het ruisen van water.
Eigenlijk vind ik dat zo mooi, dat ik de dingen die wij maken, zoals: huizen, wegen, auto's, benzinepompen, hijskranen, schepen, enz. enz, helemaal niet mooi meer vind.
Vroeger bleef ik wel eens stil staan bij het beeld van een stilgezette hijskraan tegen een ondergaande zon, nu zie ik het niet eens meer. Het lijkt wel alsof ik alleen maar natuur wil zien. Ik merk de industriegebieden wel op, maar sta bij eventuele architecturale hoogstandjes niet stil zoals vroeger.

Ik vind zelfs een ondergaande zon zo mooi, dat ik een extra rondje maak en nog even langer blijf stilstaan. Misschien heeft het iets te maken met mijn eerste LSD trip. Toen werd ik getrakteerd op deze zonsopkomst:



en deze zonsondergang:



Misschen ben ik daardoor wel getriggerd om meer naar het natuurschoon te gaan kijken en het te beleven, in plaats van aannemen dat het er is en rustig door leven.

Zijn er meer DF'ers die dit zo hebben ervaren? Ik weet dat er veel natuurliefhebbers hier rondzwerven, maar is dit ook pas zo heftig getriggerd na een trip?

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de respons....

X
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Getriggerd niet, aangewakkerd wel (:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje wil een gang bang gaan organiseren midden in de natuur?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
.. En dat zo op de vroege zondagmorgen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
Drientje wil een gang bang gaan organiseren midden in de natuur?
Klik om te vergroten...

Wel typerend waar jij meteen aan denkt huh? Ik zou als ik jou was nog een rondje hardlopen over die kardinge heuvel en daarna op zijn kop op de bank proberen of je jezelf kan pijpen. Lukt dat niet dan smeer je maar leverpastei op die eigenaardig werkloze lul van je, en vraag je de buurman of je zijn hond mag lenen. Wil de hond niet dan wil de buurman het waarschijnlijk zelf wel doen. Slurrrrrrrp....
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha

Gelukkig hoef ik maar te happen en ik heb sex. Maar ik heb me voorgenomen om nooit meer sex te hebben met een slet, dus ik heb eigenlijk nooit sex :beer:
Ach,, ik word vanzelf weer een keertje verliefd en die persoon ook op mij. Anders ga ik binnenkort maar wel weer stink sletten neuken :sunglasses:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat kan jij toch een leuke draai geven aan dit topic

terug on topic:
sinds ik LSD heb gebruikt heb ik vooral een grote fascinatie ontwikkeld voor ontkruid en insecten, een zeer fascinerend wereldje.
verder ben ik van mening dat alles wat zich op deze aardbodem afspeeld natuur is, elke atoom is gevangen in een web van een paar natuurkrachten, ik vind het dan ook zeer boeiend om een stad te bekijken als een soort van levensvorm
nog verder vond ik dat de natuur tijdens mijn lsd trip er zeer koud en wiskundig uitzag, absoluut niet zo mooi, op paddo's vind ik alles veel mooier maar ja, dan kan ik ook minutenlang zitten gapen naar de onmenselijke schoonheid (compositie, kleur, contrast) van een asbak.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook nuchter ga ik graag de natuur in. Gewoon dit soort muziek op je speler zetten: http://www.youtube.com/watch?v=AVER6hyoyJo
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil niet lullig zijn, maar dan heb ik nog liever een lekker nummer van joy devision :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had echt hele lange tijd helemaal niets met de natuur. Ik vond die stadse blokken beton een stuk interessanter. Toen ik ging blowen werd het al een beetje meer, maar nog niet echt veel. Het begon eigenlijk pas toen ik oktober vorig jaar mijn eerste paddotrip deed. Ik zag de natuur na die trip een beetje anders, en de volgende keer nog een beetje anders. Op een gegeven moment zag ik de natuur heel anders, veel helderder gekleurd, veel gedetailleerder (terwijl ik niet tripte). Daarom ben ik vanaf mijn eerste trip ook echt veel meer gaan houden van de natuur. Die verbindtenis met de natuur die je voelt bij een paddotrip is nooit helemaal weggegaan en ik moet zeggen dat ik dat behoorlijk positief vind :) Al word ik wel steeds meer een kut hippie :(
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
lekker trioke daar :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yaaay voor de natuur :grin:

Pannekoeketrut en ik hebben tijdens een lsdtrip bijna de hele avond buiten naar de volle maan zitten kijken :grin:
1e rangs
als de maan een stukkie verschoof, verschoven wij onze stoeltjes :tongueout:
T was superkoud buiten, daar stonden we later pas bij stil eigenlijk.
Want elke keer als er mensen(van t feestje binnen) buiten kwamen kijken, waren ze binnen 2seconden alweer weg met de woorden: Brrrrr wat koud :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lake zei:
Frisko zei:
lekker trioke daar :beer:
Klik om te vergroten...



gaaaaaast :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:P
ja niet dan???
lekker toch :beer: :beer: :beer:
e
eXpiremental eXperienceLid
01-01-2024, 00:00
#14
de natuur doet me denken aan vrijheid .. je zou kunnen zeggen dat ik overal in de natuur mag spuiten en slikken... tussen de dieren..:openmouth: ook al zijn het insecten.:tongueout: (leven = leven)
maar mijn hersens maken overal connecties bij dus..
Het ossociaal snel uitbreinde stadje (ooit dorp) krijgt steeds meer jeugd.. logisch wel meer huizen meer mensen 1+1=3... want er komen dan ook meer politie mensen op straat lopen die tegen mij komen zeggen dat ik daar niet mag staan dat ik weer 30 euro moet gaan betalen .. en als ik in verzet ga zelfs wordt meegenomen... :angry:

yikes...

i'n hutje op de hei of ergens in een bos..:tongueout:
denk dat het wel goed doet voor mij

:wave:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik hou van de natuur.. Met of zonder LSD op.. :hearteyes:



V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik woon in een dorp dat in de bossen ligt, heerlijk rustig hier en veel natuur.. super :wave:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Getriggerd niet, aangewakkerd wel (:
Klik om te vergroten...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk niet dat de LSD iets getriggered heeft ofzo, een beetje terug gebracht misschien wel.

Als kind speelde ik altijd in de natuur. Ik zat in bomen, in, op of rond de kreek waar ik bij woonde en fietste doelloos rond door het zeeuwse polderlandschap.

Daarna was ik opzoek naar wat meer leven en is de stad mij meer gaan trekken.

Nu heb ik inmiddels ontdekt dat de stad geen fuck voorsteld, en dat die levendigheid een grote nepzooi is. Het blijkt de combinatie van een levendig feestje buiten in de natuur toch het beste te zijn :)
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
lekker trioke daar :beer:
Klik om te vergroten...



gaaaaaast :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben al sinds kind af aan natuurfreak, maar dit komt omdat me moeder het ook is. Ik weet nog vroeger dat ik als kind bladeren van de bomen af trok en me moeder toen zei dat ik dat niet moest doen omdat de bomen en planten ook gevoel hadden, daarna heb ik nooit meer wat van de natuur gesloopt... :beer: Verder ben ik sowieso dol op dieren en heb ik toen ik op zomervakantie was naar Tjechië vol verwondering naar een mug staan te kijken die op me arm zat en me vervolgens ging prikken! Wel raar is dat ik daarvoor altijd lek gestoken werd, maar volgens mij nu tegenwoordig niet meer :rolleyes: :mrgreen: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."