Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveel/weinig mdma/pep in je pil

veel/weinig mdma/pep in je pil

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
vroeg of laat ga je altijd togh whehe :beer:
T
TaKsiLid
als je na een een nacht snacken geen (of in iedergeval minder dan normaal) drooge bek heb je jezelf wel opgepomt voelt (extreem) en de volgende ochtend gewoon kan eten.

kunne jullie dan een schatting geve of er waarschijnlijk meer mdma in zat of juist meer pep? of een andere stof in zit die deze effecte geeft.

ik vond het wel super chill 't ware paarse hartjes normaal heb ik altijd een super drooge strot melk=water , krijg de volgende dag niks door mn strot heb ik niet egt het gevoel dat mn lichaam een volle cm dikker is door opgezet spiermassa en ik had een extreem lange naspace :stoned:

ik had et opgepompte gevoel samen met nog iemand bij ons sloeg die ook pas na 1,5 uur in terwijl die bij andere 15 minuutjes nodig had
hun hebbe dit opgepompte gevoel niet meemoge maken :tearsofjoy:

:rock:
T
TrippyShitLid
weetniet wat voor pillen jij hebt maar in een goede pil zit alleen mdma en geen pep...
Verder weet ik niet.. heb ook wel is relaxt en goed gevoeld volgende dag en soms wat minder.. op dezelfde vaak ook nog verschilt altijd wel wat denk ik..
T
TaKsiLid
kan het niet dat er pep als bindmiddel of als als iets anders erbij zitte dan?
xtc is tog niet puure mdma of wel dan

(kheb nog nooit pep geprobeert en ik had niet het gevoel dat dit effect alleen van de mdma was)
C
CowmandoLid
moet je maar niet zo ongeduldig wezen jonge, op je knieën? :tongueout:
T
TrippyShitLid
TaKsi zei:
kan het niet dat er pep als bindmiddel of als als iets anders erbij zitte dan?
xtc is tog niet puure mdma of wel dan

(kheb nog nooit pep geprobeert en ik had niet het gevoel dat dit effect alleen van de mdma was)
Klik om te vergroten...

in 90% van de geteste pillen zit alleen mdma. Ze geven een wat ander gevoel dan mdma kristallen vind ik zelf ook. Maar dit is niet (altijd) door speed. In sommige zit het wel maar ik heb ze gelukkig nog nooit gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."