Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs wordt jij het scheefst?

Van welke drugs wordt jij het scheefst?

80 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat dacht ik.. nergens raak ik zo de weg van kwijt als van een krat bier..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Scheef is duidelijk een benaming die 't best bij MDMA past. :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik snap niet waarom keta er niet bij staat...

als ik ergens scheef van wordt is het dat nl. wel :grin:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
buzzy zei:
Met MDMA heb ik echt een IQ van -120 dus daar ga ik wel het scheefst van zeg maar :P
Klik om te vergroten...

Ja bij hoge dosissen mdma ga ik stotteren en versta / interpreteer ik de helft van wat er tegen me gezegd word verkeerd. Intelligent overkomen zit er dan niet in.

Van alcohol(+wiet) ga ik scheef lopen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk toch wel alcohol. Op lsd kan ik me sociaal prima redden in principe, ook hogere dosissen (maar geen hele hoge dosissen), en dan merken mensen alleen af en toe dat ik toch wel erg hard trip. En met paddo's weet ik meestal wel iets zinnigs eruit te krijgen omdat ik al zo vaak paddo's heb gedaan, die heb ik een beetje leren sturen.
Maar een halve fles whiskey en ik kan niet lopen, praat met dubbele tong, lul aan een stuk door onzin en vertel mijn diepste geheimen dus ja alcohol.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#6
een lijntje speed en dan blowen = stonedheid ²
alle int kopke dan toch want tam worde zitter dan nimmer in
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA heerlijk scheef :hearteyes: :smoke:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol vaker, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik meestal net teveel drink :P maar van MDMA kan ik ook goed scheef worden idd :grin:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mdma bij mij denk ik....http://nl.youtube.com/watch?v=jOm8xKnXVLs

(ben ik nie he)
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deep Blue zei:
een lijntje speed en dan blowen = stonedheid ²
alle int kopke dan toch want tam worde zitter dan nimmer in
Klik om te vergroten...

ik dacht dat speed en wiet elkaars effect juist tegenwerkten? dat je dus min of meer terug nuchter werd ofzo
was zelfs van plan om eens speed te proberen en dan voor het slapengaan een jointje (nog nooit speed geprobeerd btw)

OT: ik ga (tot nu toe) het scheefste van alcohol
als je jezelf echt lam zuipt kan je zelfs niet meer rechtstaan, iets zeggen, iets denken...
ook bij iets gematigdere dosissen begin ik ook al moeite te krijgen met wandelen, met wiet valt dit allemaal goed mee.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
BillyBilo zei:
hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
Klik om te vergroten...

Nee dat is voor junks, Bilo.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamWeaver zei:
BillyBilo zei:
hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
Klik om te vergroten...

Nee dat is voor junks, Bilo.
Klik om te vergroten...


O en dit is een Drugsforum



Junkie in je kont, mafkees.
u
ultima_novaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik word toch wel van GHB het scheefste. Want ik ben er al verschillende keren van neer gegaan. En pas uren daarna pas wakker geworden.
D
DR.TH-Chill-25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ayahuasca
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb voor lsd gekozen, Als ik lsd op heb ziet me hoofd er behoorlijk vaag en verward uit en ik kan dan ook soms lastig uit m'n woorden komen. Het proberen te verbergen dat je iets gebruikt hebt valt bij lsd ook erg tegen. :P
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tedere tronika zei:
ik ook mdma en xtc, vooral als een pil niet snel genoeg opkomt naar mijn zin heb ik vaak de neiging een paar pilsjes te gaan drinken, (of er nog eentje bij te steken, en dan een paar pilsjes te gaan drinken) Dan gebeurt het regelmatig dat ik serieus scheef ga.
Klik om te vergroten...

het zelfde hier :wave:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
drank
M
Mister SosaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kim zei:
drank
Klik om te vergroten...
²

De enige drug waar ik de controle over mezelf volledig verlies.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
BillyBilo zei:
hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
Klik om te vergroten...
ja zoals in dit liedje van de dany warhols

maar gebt gelijk kzal da er bij zetten
edit: kan één van de mods dat doen of vervangen door wiet,speed, coke of 2c-b?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."