#1
Dat dacht ik.. nergens raak ik zo de weg van kwijt als van een krat bier..
buzzy zei:Met MDMA heb ik echt een IQ van -120 dus daar ga ik wel het scheefst van zeg maar :P

Deep Blue zei:een lijntje speed en dan blowen = stonedheid ²
alle int kopke dan toch want tam worde zitter dan nimmer in
BillyBilo zei:hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
DreamWeaver zei:BillyBilo zei:hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
Nee dat is voor junks, Bilo.
Tedere tronika zei:ik ook mdma en xtc, vooral als een pil niet snel genoeg opkomt naar mijn zin heb ik vaak de neiging een paar pilsjes te gaan drinken, (of er nog eentje bij te steken, en dan een paar pilsjes te gaan drinken) Dan gebeurt het regelmatig dat ik serieus scheef ga.

²Kim zei:drank
ja zoals in dit liedje van de dany warholsBillyBilo zei:hahahaha heroine! waarom staat dat er niet tussen, of is dat zó passé?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."