Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb altijd gezegd dat ik sos niks aan vond.. nou daar kom ik na afgelopen weekend wel op terug! ik heb me toch goeie sos gehad! wat een super super super kwaliteit was dat zeg, de hele zaterdagavond/nacht en zondagochtend gesnoven met een stel vrienden.. iedereen voelde zich geweldig! geweldige dingen gedaan met z'n allen, ongelooflijk goeie gesprekken gehad, ongelooflijk gelachen, echt super! gisteren was ik helemaal brak en nu voel ik me wel wat moe maar best lekker!"
"50 euro per gram hier, en dan heb ik echt super coke"
"^_^ zei: Laat je testen bij de dokter ik weet zeker je hebt 1 of ander syndroom vanaf je geboorte Klik om te vergroten... whehehe"
"Geen zorgen je bent echt niet de enige! Mijn vriend heeft precies hetzelfde, ook met speed of xtc krijg je zo´n zielig pikkie. Ik zou zeggen probeer eens een viagratje, misschien doen je vrienden dit ook wel want dan kun je dus idd heel erg lang door gaan. zonder lukt je dit echt niet."
"Volgens mij is dat voor iedereen totaal verschillend hoor. De een is na een paar keer snuiven verslaafd, of na anderhalve maand zoals jij verteld, en de ander kan er veel beter mee omgaan. Het ligt er maar aan hoe verslavingsgevoelig je bent. Als ik anderhalve maand elke dag coke zou snuiven zou ik verslaafd zijn dat weet ik wel, dus dat doe ik maar niet"
"Mijn vriend blowt ook, ik ook trouwens maar iets minder dan mijn vriend. Ik merk helemaal niks van dat alles wat jij beschrijft, mijn vriend regelt alle financiën, doet het huishouden, doet leuke dingen met me etc etc. Lijkt mij dat dit toch echt met het karakter van je vriend te maken heeft hoor. Nou zal dat blowen het allemaal wel wat erger maken maar het zit 'm ook in de aard van het beestje. Als jij er niet tegen kunt moet je de relatie beëindigen want veranderen zal hij niet zomaar."
"azgaza zei: Bij mij gaat mijn hoofdpijn weg van blowen Klik om te vergroten... Same here, als ik hoofdpijn heb ga ik effe liggen en rook ik een joint. Meestal is de hoofdpijn dan na een half uur weg."
"Ik vind het kut dat de wiet alweer duurder wordt."
"whehe dat zullen ze toch nooit helemaal beseffen."
"Nicotine, wiet en alcohol. Speed is op helaas"