#1
Gisteren heb ik een milde dosis 2cb genomen. En dit later met wietolie druppels aangevuld. Ik merkte dat ik op een gegeven moment mijn grenzen aan het verliezen was. Van die dingen die je misschien achteraf denkt, had ik maar het niet gedaan
.
De drempel om meer wietolie bij te pakken was laag. Ik kon mezelf nog net toe zetten om niet het hele flesje op te drinken.
Nu zijn er geen enge of hele spannende dingen gebeurd. Wat ik mezelf afvraag als ik 1,5 pil had genomen of er wel dingen waren gebeurt waar ik spijt van heb gekregen.
Heb jij later in een nuchtere toestand ergens spijt van gehad nadat je psydelische drugs gebruikt hebt?
De drempel om meer wietolie bij te pakken was laag. Ik kon mezelf nog net toe zetten om niet het hele flesje op te drinken.
Nu zijn er geen enge of hele spannende dingen gebeurd. Wat ik mezelf afvraag als ik 1,5 pil had genomen of er wel dingen waren gebeurt waar ik spijt van heb gekregen.
Heb jij later in een nuchtere toestand ergens spijt van gehad nadat je psydelische drugs gebruikt hebt?