Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Techneut zei: Ja, ik drink er wel enkele biertjes of wijntjes bij, en ook een lachgas ballonnetje op zijn tijd is best fijn. Ook combineer ik het sinds kort wel eens met een lage dosering Etizolam. Blowen doe ik niet aan. Klik om te vergroten... Vind het effect van 3mmc alleen niet heel speciaal. Gewoon lekker"
"Techneut zei: Is het ook beslist niet, maar persoonlijk vind ik het een zeer fijn middel. Gewoon heerlijk steady, constant goed gevoel in je lijf. Ik hou er niet van om ''naar de klote'' te zijn. Klik om te vergroten... Precies, en als je dan iets harder wil gaan valt dat makkelijk te doseren en vlakt het ook weer snel af."
"Techneut zei: Als ik echt harder wil gaan maak ik gewoon een flinke bom, dat doet zijn werk wel Klik om te vergroten... Ik doe dan meestal gewoon 300mg in 4 lijntjes😁 dag ga je lekker pieken"
"Techneut zei: Dat geloof ik, alleen mijn neus moet nog langer mee als vandaag..... Klik om te vergroten... Mijn neus heeft al wat te verduren gehad haha. Ik lach het maar weg maarhe"
"Neo-Shulginist zei: Ja! Heb je niet in het nieuws gelezen dat 3-MMC een fatale maar legale horrordrug is die instantly-addictive is en zelfs minderjarige jongeren meteen ten prooi doet vallen aan ondermijnende drugssyndicaten die hun geld investeren in kapperszaken waar buitenlanders werken? Klik om te vergroten... Het is niet instantly addictive, maar in sommige regios is het gewoon overal te verkrijgen. +dat het legaal is zullen veel onwetende kinderen het wel snel naar binnen werken"
"Duss.. waar zal ik beginnen. Allereerst iedereen een gelukkig nieuwjaar! Hoop dat jullie allemaal een mooie jaarwisseling hebben gehad met een mooi feestje(of zonder). Ik iniedergeval wel, aan de titel te zien ben ik flink tot het gaatje gegaan. Dit is mijn eerste bericht ook op het drugsforum. Met 5 vrienden ben ik rond 17.00 begonnen met drinken, allemaal erg gezellig. Toen we dronken werden(rond 2200) kwam er zakjes 3mmc naar boven, schat dat het ongeveer 4/5 gram was. Voor mij was dit niet de eerste keer, dus zonder twijfel nam ik een beste dijk met mn dronken kop + - 200mg. En net zoals altijd, branden!! Foi wat een bende voor je neus is dat. Na 5min voelde ik me weer helder en begon ik hard te pieken, alles wat ik deed was er nice en nam alles een soort van anders waar. Ondertussen hadden mijn vrienden ook een dikke dijk gedaan en tot mijn verbazing was het 1e grammetje alweer op.. oeps😜. We voelden ons allemaal erg lekker en zijn met zn allen dom aan de praat gegaan. De tijd gaat zoooo snel als je 3mmc op hebt, voor ik het wist was het 2021. Iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst waarna we een dikke berg 3mmc op onze snuiftafel gooide en in 21 lijntjes legde. Deze zijn in een tijdspan van ongeveer 2 uurtjes opgegaan. Tegen de tijd dat deze op waren stonden we met zn allen flink te kaakschaatsen en lekker 2020 door te nemen. Rond 03.00 gaf een vriend aan nog 2 gram ketamine mee te hebben. Hier zijn wij allemaal niet vies van en we gingen er gelijk tegenaan!! Na 4 lijnen voelde ik mijn hele lichaam niet meer, als ik de trap af liep was het steeds maar een gok of ik niet zou vallen. Had deze combi wel eens eerder gedaan maar nooit zo hard getript er van. Ik kon niks meer beseffen en ben maar een joint gaan draaien, dit lukte mij helaas niet meer. Op het moment dat ik geen joint meer kan draaien is het meestal beter als ik naar bed ga zeg ik altijd maar. Ik heb doei gezegt tegen iedereen, 2 lijnen ket naar binnen gewerkt en ben op de fiets gestapt, merkte al gouw dat dit niet wildw dus eindstand ging ik met de benenwagen. Thuis aangekomen had ik nog geen zin om te slapen en ben ik de nieuwjaarsdag doorgegaan op 3mmc en ketamine in mijn eentje thuis. Rond 2100 gister ben ik in slaap gevallen en ben net wakker. Kater valt mee.. net nog een puntje speed gedaan om de dag door te komen.. Einde report"
"Neo-Shulginist zei: NIET????!?!?!! Maar hoezo schrijven media er dan zulke horrorverhalen over? (Ik was dus sarcastisch denigrerende parafases aan het maken van media die de boel nogal overdrijven) Klik om te vergroten... Ik ken zat mensen die wel de zelfcontrole hebben om het gewoon 1 avondje te gebruiken en niet door te halen"
"KetaKech zei: Een gezond 2021 gewenst! Als je dat wilt waarmaken zal ik wat minder combineren, mindere hoeveelheden gebruiken en geen speed doen om de dag daarna door te komen... (Btw, wie wilt er met mij een weddenschap doen dat dit een trollaccount en -post is?😂) Klik om te vergroten... Doet me wel pijn dat je dat denkt😅"
"3mmc is erg lekker, gisteren 1 grammetje de neus in gesnoven"
"Techneut zei: Het heeft een heel subtiel effect en dat moet je waarderen, niet de hele tijd ''hard'' willen gaan want dan snuif je inderdaad zo een paar gram weg. Je kan er ook bommetjes van maken, dan heb je minder de behoefte om steeds bij te nemen. Persoonlijk vind ik het effect van snuiven wel fijner maar je moet echt zorgen dat je jezelf in de hand hebt, wat best moeilijk is. Klik om te vergroten... Mix je het ook met alcohol en bijv wiet? Vindt dit altijd wel een leuk effect geven"