Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine verslaving

ketamine verslaving

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
You can do it man! Denk aan de pijnen die je hebt gehad. Als je door blijft snuiven worden de aanvallen erger en erger, en langer en langer. Dit is het goede moment om te stoppen voordat je jezelf permanente schade aanbrengt.

Je bent sterker dan je denkt. Je bent sterker dan dat witte poedertje! Dat witte poedertje brengt je op dit moment niets meer dan alleen maar meer ellende en pijn. Hou vol!!
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik nu 4 maanden, maar kan nu al niet meer zonder.
ik word soms ook heel duizelig
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed dat je in ieder geval hulp hebt gezocht en je op de lijst staat. Kan soms lang duren helaas..
Maar het goede begin is er wel, namelijk het erkennen en hulp zoeken, dus goed gedaan!

Ik heb zelf geen verstand van een verslaving aan ketamine, maar wellicht is het een poging waard om zelf rustig al wat af te bouwen in je hoeveelheid om jezelf voor te bereiden voor de kliniek?

Elke milligram minder per dag is winst voor jezelf en je lichaam!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
aaronvk zei:
ik gebruik nu 4 maanden, maar kan nu al niet meer zonder.
ik word soms ook heel duizelig
Klik om te vergroten...
Is ook een effect van de Ketamine. Niet heel gek als je jezelf elke dag plat snuift. Je verstoord enorm je evenwicht.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik snuif ook ketamine nu lekker zeg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moffel100 zei:
ik snuif ook ketamine nu lekker zeg
Klik om te vergroten...
Niet het juiste topic hiervoor man. Beetje kut opmerking hier.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Niet het juiste topic hiervoor man. Beetje kut opmerking hier.
Klik om te vergroten...
oh sorry, ja ben goed wazig
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals Spyro al heeft vermeld doet de meeste schade zich voor aan de blaas bij chronisch gebruik. Ook opletten bij grote hoeveelheden voor onregelmatige ademhaling en ademhalingsdepressies, zijn zeer gevaarlijk en zeker als je alleen bent.

Veel succes in ieder geval met je afkick, ik geloof in je!
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Green Dude zei:
Zoals Spyro al heeft vermeld doet de meeste schade zich voor aan de blaas bij chronisch gebruik. Ook opletten bij grote hoeveelheden voor onregelmatige ademhaling en ademhalingsdepressies, zijn zeer gevaarlijk en zeker als je alleen bent.

Veel succes in ieder geval met je afkick, ik geloof in je!
Klik om te vergroten...
over dat adem halen. heb ik wel eens gemerkt dat ik ineens uit het niets naar lucht moet happen. dat vind ik soms wel shockerend.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
aaronvk zei:
over dat adem halen. heb ik wel eens gemerkt dat ik ineens uit het niets naar lucht moet happen. dat vind ik soms wel shockerend.
Klik om te vergroten...
Bereid je ook voor op k-kramps met jouw hoeveelheden. Ik dacht oprecht dat ik doodging. Die aanvallen kunnen uren/dagen duren. Ik heb 8 uur lang jankend op de grond gelegen, kruipend naar een warme douche en ben daar gaan liggen tot het over was...

Als je nog niet weet wat dat is, moet je jezelf sowieso even inlezen. Die pijn gun ik je echt niet. Let een beetje op jezelf!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
aaronvk zei:
ja ik heb dat weleens gehad toen ik 4 dagen niks ophad. ik kon niet plassen omdat voor mijn gevoel er een mes voor mijn plasbuis heen ging.
of ik kreeg ongelooflijk veel last van buikpijn en buikkrampen
Klik om te vergroten...
Echt aanvallen of alleen krampen? Daar zit nog een verschil in.

Als je een branderig gevoel krijgt met plassen, zou ik echt gaan minderen.

Ik zelf kon na mijn verslaving mijn plas niet meer ophouden en ik had dagen dat ik 30-40 keer naar de wc toe moest en er steeds maar een paar ml uit kreeg. Continu aandrang, kon niet eens het huis uit om boodschappen te doen. Regelrechte hel is het. Loop nu bij het ziekenhuis voor blaas behandeling.

Een jongen met wie ik contact heb, heeft zijn blaas moeten laten verwijderen door Ketamine. Denk na alsjeblieft... Zo wil je niet eindigen, bespaar jezelf die ellende.
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Bereid je ook voor op k-kramps met jouw hoeveelheden. Ik dacht oprecht dat ik doodging. Die aanvallen kunnen uren/dagen duren. Ik heb 8 uur lang jankend op de grond gelegen, kruipend naar een warme douche en ben daar gaan liggen tot het over was...

Als je nog niet weet wat dat is, moet je jezelf sowieso even inlezen. Die pijn gun ik je echt niet. Let een beetje op jezelf!
Klik om te vergroten...
ja ik heb dat weleens gehad toen ik 4 dagen niks ophad. ik kon niet plassen omdat voor mijn gevoel er een mes voor mijn plasbuis heen ging.
of ik kreeg ongelooflijk veel last van buikpijn en buikkrampen
D
DeaveLid
01-01-2024, 00:00
#13
aaronvk zei:
hallo allemaal.
ik ben aaron en ben verslaafd.

ik snuif best veel en ik moet steeds meer gebruiken om het effect te voelen.
soms snuif ik 4 gram in 1 dag weg.

kan ik hier dood aan gaan en hoe schadelijk is het ?
ik krijg al hulp maar ik sta op een wachtlijst voor een afkick kliniek.

ik ben bang dat als ik nogmeer gebruik dat ik straks ineens doodval ofzo.

ben nu trouwens ook onder invloed maar ik weet het echt niet meer.
Klik om te vergroten...
Ik ben zelf nooit verslaafd geweest maar wil wel even zeggen dat ik trots op je ben dat je zelf aan de bel trekt

you can do this!
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Echt aanvallen of alleen krampen? Daar zit nog een verschil in.

Als je een branderig gevoel krijgt met plassen, zou ik echt gaan minderen.

Ik zelf kon na mijn verslaving mijn plas niet meer ophouden en ik had dagen dat ik 30-40 keer naar de wc toe moest en er steeds maar een paar ml uit kreeg. Continu aandrang, kon niet eens het huis uit om boodschappen te doen. Regelrechte hel is het. Loop nu bij het ziekenhuis voor blaas behandeling.

Een jongen met wie ik contact heb, heeft zijn blaas moeten laten verwijderen door Ketamine. Denk na alsjeblieft... Zo wil je niet eindigen, bespaar jezelf die ellende.
Klik om te vergroten...
probleem is dat ik nu geen pijn meer heb bij het plassen. terwijl ik wel echt veel gebruik. als je er veel bij drinkt moet het volgensmij minder zijn
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
aaronvk zei:
probleem is dat ik nu geen pijn meer heb bij het plassen. terwijl ik wel echt veel gebruik. als je er veel bij drinkt moet het volgensmij minder zijn
Klik om te vergroten...
Oh, geloof me. Als je zo doorgaat krijg je alsnog plas problemen. Ik had tijdens mijn gebruik ook geen last. Tot ik stopte, toen begon de hel.

Ik zeg dit niet om je te kloten hรจ. Maar je moet dit echt niet onderschatten.
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Oh, geloof me. Als je zo doorgaat krijg je alsnog plas problemen. Ik had tijdens mijn gebruik ook geen last. Tot ik stopte, toen begon de hel.

Ik zeg dit niet om je te kloten hรจ. Maar je moet dit echt niet onderschatten.
Klik om te vergroten...
oh shit . uhm ik ga me even mentaal voorbereiden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
aaronvk zei:
oh shit . uhm ik ga me even mentaal voorbereiden.
Klik om te vergroten...
Hoop dat het je lukt om te minderen! Blijf je ons updaten met hoe het gaat? Duim voor je dat alles goed blijft gaan met je. ๐Ÿคž๐Ÿป
a
aaronvkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Hoop dat het je lukt om te minderen! Blijf je ons updaten met hoe het gaat? Duim voor je dat alles goed blijft gaan met je. ๐Ÿคž๐Ÿป
Klik om te vergroten...
ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg.
D
DeaveLid
01-01-2024, 00:00
#19
aaronvk zei:
ja zal ik doen. ik ben echt dankbaar voor jullie steun ! dat waardeer ik echt heel erg.
Klik om te vergroten...
Je kan het maat! ๐Ÿ€
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Succes!

Ik heb zo weer een afspraak in het ziekenhuis voor mโ€™n blaas... Misschien een beetje motivatie om vandaag te minderen als het je lukt? ๐Ÿ˜˜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."