Hebben anderen ook nog tips over hoeveel en hoe vaak je het best bij kunt nemen? en wat je het best kunt eten en drinken?
Hm, dat heb ik niet zo ervaren persoonlijk. Ik voel de GHB juist heel goed tijdens uppers/3-MMC.Hallo Spyro, bedankt voor je reactie. Het jammere is dat de 3mmc waarschijnlijk ook het effect van de ghb sterk vermindert, of ik neem niet genoeg? Ik ben een redelijk breed en lang persoon (ong. 2 meter) en heb wel vaker meegemaakt dat ik een grotere hoeveelheid nodig had zodat het effect in kickt. Vandaar mijn vraag.
Hahahaha, mee eens! 3-MMC alleen al kun je uren op doorgaan. 😁Waarom niet gewoon 3mmc doen? daar heb ik vorig weekend met mijn vriend 3 uur aan een stuk, non stop seks op gehad... man wat was ik uitgeput. We hadden wat in te halen.![]()
Hoe vaak neem jij ghb en 3mmc? Neem je ze tegelijkertijd in, dus zeg elk 1.5 uur?Hm, dat heb ik niet zo ervaren persoonlijk. Ik voel de GHB juist heel goed tijdens uppers/3-MMC.
Moet zeggen dat het vaak een een beetje een zoektocht is naar een goede dosis hoor, want dat verschilt duidelijk erg per persoon.
Ik laat dan eerst de 3-MMC inwerken, maak mijn GHB klaar en zodra het lekker ingewerkt is, neem ik mijn buisje. Werkt voor mij perfect. Hoevaak en hoeveel ik bijneem verschilt nogal. Doe het een beetje op gevoel altijd en dat gaat eigenlijk altijd goed. Daarom... Het is echt een beetje een zoektocht wat fijn is voor jou... Let op dat je niet teveel GHB neemt, want zodra je 3-MMC is uitgewerkt zou je alsnog weg kunnen vallen door de G.Hoe vaak neem jij ghb en 3mmc? Neem je ze tegelijkertijd in, dus zeg elk 1.5 uur?
Daar heb je een handige website voor:hou rekening met de tijd tussen je GHB drops. Voor de rest een beetje op gevoel.
magikaleenbuis.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."