Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moet je eigelijk ook rekening houde met de planten die er omheen staan?"
"cropp zei: ik herken mezelf wel een beetje in jou verhaal(ik ben intussen 19), ik zou minder gaan blowen als ik jou was, ik merk namelijk aan mezelf dat ik sinds ik dagelijks ben gaan blowen ik nergens meer geld voor heb, je geen enkele ruzie(met jou ouders) uitpraat, nooit meer een normaal gesprek voert(met je ouders) en ik heb sinds dien ook echte vriendin meer gehad... ik zag veel minder mensen, ging nooit meer naar de kroeg en ik maakte niets vets mee omdat ik altijd buiten op een bankje aan het blowen was... blowen is relax, maar 10 keer zo relax als je op vrijdagavond een week lang niet gesmoked hebt en dan een dikke joint draait, als dat je op vrijdagavond geen wiet meer hebt omdat je salaris in een week op is... Klik om te vergroten... Ik ben het helaam met mijn broer eens, Ik maak hem thuis mee, en iemand die elke dag bloowt is niet echt een pretje om mee same te wone. Het gaat nu super goed :P Ik ben zelf 17 en begin steeds meer te blowen, maar dan wel in het weekend en niet elke dag en zo. En nu wij same soms gaan blowen en dat is zo rilax, voor al omdat het niet elke dag is of elke week. Mijn tip: mindere nu het nog kan. gewoon lekker in het weekend een blow roke en zo"
"Arthur King zei: MoNsTeR zei: Ik ben zelf 17 en begin steeds meer te blowen, maar dan wel in het weekend en niet elke dag en zo. En nu wij same soms gaan blowen en dat is zo rilax, voor al omdat het niet elke dag is of elke week. Klik om te vergroten... Ben jij serieus 17? Ik moet even bijkomen. Klik om te vergroten... hoezo bijkomen?"
"echt super rilax om er een blow bij te roken, niet aleen omdat het dan heftiger is maar ok omdat ik er altijd wat blijer van word als k er bij blow"
"kotsen is, vind ik, echt het enigste nadeel aan xtc. Ik heb het zelf niet vaak gedaan maar heb elke keer bij het innemen moet kotsen of ik kreeg kotsnijgingen."
"k heb zelf ook op de vrije school gezeten (aleen op de basis school dan) en er is gewoon niemand waar k nog veel me om ga die regelmatig bloowe van mijn oude klas"
"Wat ik echt rilax tijdens, paddo´s en truffels, is een rilaxte rpg of mmo. vooral omdat je daar niet meteen dood gaat als je even niet oplet, en ja kan ook gewoon rond lope en geniete van de vage dingen die je tege komt in de computer wereld :P"
"Ik ga met Koninginnedag 2cb gebruiken. Het word mijn eerste keer en het er echt heeeeeel veel zin in, zijn er dingen waar ik op moet letten ? Kan ik er ook bij drinken en bloowen? Plzz een beetje tips en trick."