Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn afkick is echt klote.. Ik kan totaal niet rechtstaan want dan val ik flauw. Ik kan ook niet eten. Ik kan niet slapen. Ik verveel me steendood. enzoverder... Ik wil hier ook wel wat tips tegen laat maar komen haha"
"Vanwaar ben je ergens dan?"
"Aking zei: gewoon n kaassouflee uithollen en t daarin stoppen :P Klik om te vergroten... Haha en dan iemand het bakken in de frietketel zeker? Mmmm.. Klinkt lekker"
"Mmm heb hem hier al bijna 2 weken liggen.. Opkopers uit belgië? haha :P nenen graptje weet wel dat opt forum nie gedeald mag worden"
"****"
"Ik vind coke niet verslavend als je het bv een dag ervoor hebt gebruikt.. Echter wel als je het aan het gebruiken bent en als het op is.. Dan heb ik beter geen geld in huis en geen dealer nummers bij de hand.."
"Coke is veel leuker om op te roken met zo'n soort cokepijpje dan snuiven."
"Weet iemand het al?"
"Hoe lang kan je gedroogde speed buiten de koelkast bewaren? x"
"AnOniem:) zei: Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van. nat is toch altijd beter ? Klik om te vergroten... Ja als je hem koel kunt houden.. Gaat voorlopig ff niet met ouders in huis e :P"