Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste coffeeshops bij de grens

Beste coffeeshops bij de grens

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Saivy zei:
lysergine25 zei:
hasj uit Marseille van 3,50 euro per gram ...

Dat noemen wij rubberengeperstenband verrijkt met heroine in Amsterdam.

Echte hasj kost namelijk het dubbele tot driedubbele, onder de 5 euro is het allemaal bagger.

:wave:
Klik om te vergroten...

Toen ik in marseille woonde, kon ik ook erg goedkoop aan hasj enzo raken, en het was goeie, recht uit tunesie en marokko.


:wave:
Klik om te vergroten...
OWNED. :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dan nog.. ga jij helemaal van marseille naar holland om wiet te kopen? :confused: :confused:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nog nooit lekkere hasj gekocht in het buitenand ....
laat staan knappe wiet.
Ik geloof er dus ook geen reet van jullie verhaaltjes over 'lekkere hasj' in Frankrijk en Belgie. Trouwens veel mensen vinden mijn afval wiet het einde vooral buitnelanders.

Amsterdam is ALTIJD al het centrum geweeest van de beste dope op de wereld. Behalve de heroine is hier zwaar kut en de coke ook. Die hoerige versnijders hun eigenschuld.

De wijn en het bier dat is beter in Belgie en Frankrijk de rest is niet noemanswaardig.


Stonie
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
:wave:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Ik heb nog nooit lekkere hasj gekocht in het buitenand ....
Stonie
Klik om te vergroten...

Ik heb 2 jaar geleden in Egypte hasj gekocht, en dat was toch 1 van de fijnste die ik ooit gerookt heb! Plus dat het in wat grotere hoeveelheden in onze nieuw gekochte sisha daar behoorlijk trippy werd!

Die luitjes zelf deden het daar in kleine bolletjes in hun mond, lieten het een tijdje zitten, en plakten het dan heel sneaky op hun sigaret, en die rookten ze dan op. Wij natuurlijk meteen een flink stuk in de sisha kruimelen....
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
5 euro voor wiet wel zelfkweek, maar is best lekker

maar niet te vergelijken met amnesia natuurlijk
maat van me had eens een beetje amnesia daar ga je best hard van
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#7
in maastricht in de fantasia kan je nu outdoor wiet hale voor 5€ de gram
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik het goed begrijp vinde we dus de 'beste' shops (dicht bij de grens) in maastricht & roosendaal? Of nog goeie plekjes?

N how about bergen op zoom? Vorige keer daar paf gaan halen, was er goed tevreden over=)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: BESTE COFFEESHOP???

toooz zei:
Hey ik ben op zoek naar de goeikoopste en beste kwaliteit coffeeshop dicht bij de grens, waar ik voor 5euro of Liefst goeikoper gooeie wiet of hasj heb.

Liefst van mensen die er ni zo lang geleden zijn geweest.

Want ik weet wel dat roosendaal niet zo ver is, maar vorige winter was ik er en was de prijs serieus naar omhoog gegaan, begon aan de 7euro voor goeie wiet en de hasj moest ook rond de 8euro zijn anders was hem niet te paffe.

t'eenigste da aan mijn gedachte komt is de Miami in BergenOpZoom, Is die Skunk aan 5euro daar op dit moment te paffen????

Of die eene shop in Roosendaal waar ze van die Thai aan 4euro de gram verkoope, is die op dit moment te paffe???
Thai trekt zowieso al op niet veel dus laat die maar liggen


Dus ja je snapt het wel ik zoek dus de goeikoopste en beste shop naam en adres pliez yuuuuu de manne
Klik om te vergroten...
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
geox zei:
BuZzRiDeR zei:
azgaza zei:
De prijs is overal omhoog gegaan, het lijkt me sterk dat je lekkere wiet vind voor 4-5 euro per gram.
Klik om te vergroten...
in de easy-going is er afghaan voor 4.60, daar voel je dan wel niet zoveel van maar ja.. je hebt gelijk je vind niets deftig voor minder dan ongeveer 7 euro
Klik om te vergroten...
Hij heeft het over wiet, jij hebt het over hasj..
Klik om te vergroten...
weet ik maar ik wou het goedkoopste zeggen dat ik al gezien had
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#11
pilliewilly zei:
als ik het goed begrijp vinde we dus de 'beste' shops (dicht bij de grens) in maastricht & roosendaal? Of nog goeie plekjes?

N how about bergen op zoom? Vorige keer daar paf gaan halen, was er goed tevreden over=)
Klik om te vergroten...

Afrika - zeker niet naar toe gaan
Er is ook een shop die nogal vrij smal is vanachter in de stad, achter een groot plein waar in de winter de schaatsbaan staat..
Die is ook niet aan te raden, wel als je amnesia zoekt

Den Miami is best wel van goede kwaliteit,
en niet duur!

Kinky corner is ietsje duurder, goede kwaliteit!
en een zeer hoffelijk onthaal

Treuzelen tussen dit of roosendaal?
ga maar naar roosendaal!!


*Is er iemand die recent nog naar Breda is geweest?!
info over de shops daar is welkom
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga gewoon naar Leeuwarden, is vlak over de grens.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
In Breda moet je bij De Baron en Het Paradijs zijn. De Flying High moet je vermijden, die doen net of ze heel luxe zijn maar verkopen schijtwiet voor een belachelijk hoge prijs.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
En Pax de Boot is ook relaxed, shop op een woonboot met goeie shit.
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanwaar ben je ergens dan?
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey ik ben op zoek naar de goeikoopste en beste kwaliteit coffeeshop dicht bij de grens, waar ik voor 5euro of Liefst goeikoper gooeie wiet of hasj heb.

Liefst van mensen die er ni zo lang geleden zijn geweest.

Want ik weet wel dat roosendaal niet zo ver is, maar vorige winter was ik er en was de prijs serieus naar omhoog gegaan, begon aan de 7euro voor goeie wiet en de hasj moest ook rond de 8euro zijn anders was hem niet te paffe.

t'eenigste da aan mijn gedachte komt is de Miami in BergenOpZoom, Is die Skunk aan 5euro daar op dit moment te paffen????

Of die eene shop in Roosendaal waar ze van die Thai aan 4euro de gram verkoope, is die op dit moment te paffe???


Dus ja je snapt het wel ik zoek dus de goeikoopste en beste shop naam en adres pliez yuuuuu de manne
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#17
ahja ge snapt hel wel pakt ni verder dan ++-50km van de grens

en als er iemand een dorp kent waar ik gemakkelijk aan de praat kan gaan voor 100g aan ne goeie prijs (maxi 4euro?) zeg het dan maar
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#18
:confused:

Lysergine klopt niet de hasj die ik nu rook is even goed als die goede polm die jullie hebben in de shops ik betaal hem 3.50euros idd,
jij als nederlander krijgt hier waarschijnlijk van die geparrafyneerde rommel maar ik niet, hasj is hier nu eenmaal goedkoper.
mja gast daarom da ik wiet toch een tikkeltje te duur vindt bij jullie
beetje offtopic yuu

*ik heb ook nog een paar jointjes van die gepoederige geele ligge :stoned: hier gefixt hé :) :wave:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kun je in Marseille gemakkelijk nog andere drugs fixen?

Of overheerst hasj daar vooral?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
Ik heb nog nooit lekkere hasj gekocht in het buitenand ....
laat staan knappe wiet.
Ik geloof er dus ook geen reet van jullie verhaaltjes over 'lekkere hasj' in Frankrijk en Belgie. Trouwens veel mensen vinden mijn afval wiet het einde vooral buitnelanders.

Amsterdam is ALTIJD al het centrum geweeest van de beste dope op de wereld. Behalve de heroine is hier zwaar kut en de coke ook. Die hoerige versnijders hun eigenschuld.

De wijn en het bier dat is beter in Belgie en Frankrijk de rest is niet noemanswaardig.


Stonie
Klik om te vergroten...
In België is er ook wel nog goede hasj te vinden hoor.. wel nooit zo goed als de beste uit nederland, maar zeker aanvaardbaar :wink:

en in Portugal heb ik ook al heel goede gevonden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."