#1
Eens in de 2,3 maanden is niet regelmatig.
Aan tolerantie zal het niet liggen,
maar niet altijd krijg je het zelfde gevoel of effect..
Hoe je het ervaart ligt aan meerdere dingen..
Hoe je op het moment van innemen geestelijk&lichamelijk er aan toe bent bijvoorbeeld.
Aan tolerantie zal het niet liggen,
maar niet altijd krijg je het zelfde gevoel of effect..
Hoe je het ervaart ligt aan meerdere dingen..
Hoe je op het moment van innemen geestelijk&lichamelijk er aan toe bent bijvoorbeeld.