Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRustpauzes XTC

Rustpauzes XTC

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eens in de 2,3 maanden is niet regelmatig.
Aan tolerantie zal het niet liggen,
maar niet altijd krijg je het zelfde gevoel of effect..
Hoe je het ervaart ligt aan meerdere dingen..
Hoe je op het moment van innemen geestelijk&lichamelijk er aan toe bent bijvoorbeeld.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Guapo Temudgin zei:
En het zal nooit meer zijn zoals de eerste paar keren. De nieuwigheid is er wel vanaf zegmaar :tongueout:
Klik om te vergroten...
Idd als je het vaak genoeg hebt gedaan dan wordt je ook niet meer echt verrast.
Wat wel kan helpen om een goede begin dosis te nemen. 1 mg/kg lichaam gewicht innemen. En dan later op de avond na 3 a 4 uur nog een keertje 0,5 a 1 mg/kg lichaam gewicht.

Uit mijn ervaring. Een goed begin is het halve werk.
Had een keertje pillen van 240mg. Een kwartje was het weer net niet. (70kg) en het 2de kwartje klapte er net iets te hard in waardoor je weer zo aan de grond staat genageld.

Was dus een keertje met 80mg aan mdma (laten testen en daarna afgewogen) begonnen en dat was precies goed om mee te beginnen.
M
MissEmpathyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi iedereen!

Ik merk dat ik tolerantie opbouw van X/M, wat natuurlijk hartstikke normaal is. Ik gebruik het nu zo'n 7 jaar vrij regelmatig (eens in de 2/3 maanden) en ik neem vaak ongeveer 1,5 pil van 180mg.
Nu heb ik eens een rustpauze ingelast van 9 maanden om te kijken of het wat zou veranderen aan mijn beleving van de X. Ik had een fijne avond maar het effect was niet zo intens als gehoopt/verwacht. En het was niet zo dat ik er constant op aan het letten was hoe ik me voelde, want als ik dat doe kom ik er sws niet lekker in en dat was niet het geval. Ik had wel 'maar' 1 pil.
De keer erna (1,5 maand later, oeps) heb ik als veeeel heftiger en intenser ervaren, met anderhalve pil.

Mijn vraag is dus: wat is jullie ervaring met rustpauzes tussen xtc gebruik icm tolerantie? Blijft mijn tolerantie gewoon vergelijkbaar na zo'n pauze en had ik daarom beter 1,5 pil kunnen nemen die eerste keer en was het dan misschien wel intenser geweest?

Liefs,
MissEmpathy
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het eens in de 2-3 maanden neemt dan zou er geen tolerantie moeten zijn.


Probeer eens te google met de zoek termen "mdma losing the magic" Mischien dat dit van toepassing is?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
En het zal nooit meer zijn zoals de eerste paar keren. De nieuwigheid is er wel vanaf zegmaar :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."