Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"XTC / MDMA kan ook thuis. Sommige pillen zijn ook helemaal niet fijn voor op feestjes (van die pillen die je een enorm zweverig / spacend gevoel geven)."
"Stel je hebt ongeveer 30 gedroogde papaver(somniferum)-bollen ter grootte van een golfbal. Kan je daar dan uitgekookte opium uit verkrijgen (door deze manier: http://www.fsre.nl/index.php?option=com ... &Itemid=51) ? Hoeveel gram gekookte opium houdt je dan ongeveer over? Hoeveel van die gekookte opium heb je nodig voor één dosering? Wat is dan de beste manier van gebruiken? Kun je gekookte opium gewoon door je joint heen doen? Is het beter om er thee van te zetten? Kan je het roken en drinken tegelijk? Heeft iemand een duidelijke uitleg over hoe opium het beste is te roken / drinken? Gewoon ter informatie. Alvast bedankt"
"loadrunner zei: Normaal zet ik altijd krasjes in de nog levende bollen, om daar dan het kleef vanaf te schrapen... Klik om te vergroten... Dat is dus in dit geval niet mogelijk."
"loadrunner zei: ik zou ze gewoon vermalen, in een zoutzure oplossing laten weken ( 5ml van een 30%zoutzuur oplossing op 1 liter water) verhitten tot 70 graden, ongeveer 2,5 uur lang. hierna zeven, en dan met natronloog weer neutraliseren. (ph strips, door de alkali in de bollen, heb je iets minder natronloog nodig, dan de hoeveelheid zoutzuur, te berekenen) deze vloeistof laten indampen, of indrogen. Klik om te vergroten... En als je deze substantie hebt ingedampt / ingedroogd, welk eindproduct heb je dan? En is er verschil tussen indampen en indrogen? Zo ja, wat is de beste methode? de andere methode, thee van maken wanneer nodig. een bol crushen, en deze laten trekken in water net van de kook af Klik om te vergroten... En hoe lang moet je dit laten trekken? En één bol is goed voor hoeveel ml thee ongeveer?"
"loadrunner zei: met indampen heb je kans op verbranding, dus niet te warm. ik weet niet hoe het heet, maar als je dit zou indrogen, zou je (licht)bruine opium overhouden. (als dat zo mag genoemd worden) Klik om te vergroten... Ik ken jou manier niet, dus wilde even weten of dit niet de methode was om bruin te verkrijgen. Daar wil ik namelijk niks van weten (no offense, maar wilde even zeker weten) het kan een kleverig goedje zijn(beter) je kan ook een lichtbruin poederachtige dinges overhouden, maar dan missen er een aantal olieachtige bestanddelen. De high word dan wel heviger, maar korter (bij chinesen of verdampen) Klik om te vergroten... Hoeveel zou je ongeveer overhouden als je ongeveer 30 papaverbollen ter grootte van een golfbal zou hebben? (Heb maar even een fictief getal verzonnen). De thee kan ik niets over zeggen. probeer eerst een één bol in een klein potje. die een half uur laten trekken. daar van proberen. na elk kopje een half uurtje wachten. merk je er niets van, dan meer tegelijk drinken. Klik om te vergroten... Defineer potje Dat het verslavend is, dat weet ik, ik zeg ook niet dat ik het ga maken, is gewoon interessant om te weten"
"Ok. Echt een klein potje dus. En het lijkt me dat als iemand daar thee van wil gaan zetten, diegene eerst de bol in kleine stukken moet snijden, niet?"
"Citroensap? Hoezo citroensap? Ik heb ook gehoord dat als men normale thee drinkt onder de opium-roes, dat daardoor de roes wordt versterkt en verlengt. Klopt dit?"
"Mindcontroller zei: Citroensap? Hoezo citroensap? Ik heb ook gehoord dat als men normale thee drinkt onder de opium-roes, dat daardoor de roes wordt versterkt en verlengt. Klopt dit? Klik om te vergroten... Iemand?"
"Oke, bedankt allemaal. Vandaag gezien hoe iemand 4 bollen fijn heeft gemaakt en die met kokend water + citroensap + rooiboosthee in een thermosfles heeft samengevoegd. Hij heeft het ongeveer 45 minuten laten trekken en af en toe geschud. Daarna rustig een kopje gedronken, het effect was volgens hem al redelijk snel merkbaar. Met tussenpozen van 15/30 minuten nieuwe kopjes ingeschonken. Hij werd er aardig rustig van, beetje het gevoel van goede hash, enige verschil is dat problemen e.d. veel meer weggedrukt worden. Geen idee wie die vent was trouwens..."
"Misschien heeft het niks met drugs te maken? Misschien iets verkeerd gegeten (voedselvergiftiging)? bezorgd zei: Mindcontroller zei: Je denkt dus dat die vriend je per ongeluk hero heeft gegeven? Of per ongeluk wat achter heeft gelaten in de waterpijp? Praat er eens met hem over, echte vrienden kunnen elkaar vertrouwen! Klik om te vergroten... Dit verhaal is niet zo simpel dit is even een "hulp" topic om van jullie te horen of dit H heeft kunnen zijn. Klik om te vergroten... Begrijp ik. Een extra stimulans om wat dieper aan het probleem te gaan werken, lijkt me nooit overbodig pipoxyz zei: heroine proef je wel..(ik heb het slechts 1 keer gedaan, dus tenzij ik was opgelicht ruikt het naar medicijnen). Ik ben ooit ook eens hard out gegaan na tijden niet te hebben gerookt en te vochtige wiet door een waterpijp had gerookt... trillen, bleek wegtrekken, zweten, en uiteindelijk op een stadsbankje in de binnenstad gecrashed..huis haalde ik niet meer. het kan allemaal dus..waarschijnlijk was het gewoon sterk spul en ben je, zoals je al zei gewoon geen waterpijp gewend. Klik om te vergroten... Dit kan inderdaad ook gebeuren, maar lijkt me nu niet het geval."