Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blue bliss pellets een keer proberen?"
"ik zou blue bliss pellets kopen! (rc) zelfde al niet beter, en geen kater! 1 pil laat je 12 uur doorgaan"
"Ik zou het niet zo snel pluggen, ook niet snuiven. besef dat het chloor is wat je in je lichaams holtes stopt (3-Chloormethcathinon) 3cmc. Bommetje lijkt me het meest geschikt"
"er is 2mmc in de omloop, je ziet het verschil bijna niet, 4mmc was het sterkst, daarna 3mmc, en nu dus 2mmc. het word elke keer een stukje minder potent"
"bromazolam pellets zijn normaal 2.5/3mg, dus als je daar 2/3 van neemt op n avondje is dat al aardig wat. Genoeg mensen breken ze door de helft"
"Laatste Dipentylone uitgeprobeerd, leek aardig op een mix van 3mmc en mdma. Heb geen eutylone geprobeerd, maar het schijnt de verbeterde versie te zijn. Was er wel fan van"
"zou eerder een andere stimulant kiezen dan APHIP, pyros lekker links laten liggen!"
"Gelukkig weet je het nu!"
"poeder is gewoon fijn gemalen crystal"
"Ik heb altijd als ik een joint rook dat mijn lichaam gelijk beseft van, einde avond. Bij coke wel makkelijker dan 3m, maar 3m oraal heb je veel minder last van de drang en hoef je ook niet bij te pakken, mits de dosis hoog genoeg is."