#1
@ricorieks is van de aarde af ge-eyeballd denk ik
Rico…? Hallo…? Halloooooo?
@ricorieks is van de aarde af ge-eyeballd denk ik
Jongen jullie weten allang waar die is ergens op planet x kom niet trollen stomme alien.Ben toch wel heel benieuwd geworden hahaha
hou een bord of asbak dichtbij
Hallo? Ben je gek ofzo? Er staat toch duidelijk ‘NOT FOR HUMAN CONSUMPTION’. Hij leeft op het randje he
Kreeg enkel een heel rustig gevoel, meer niet. Dat, en m'n hele kamer stinkt naar DMT nu.hou een bord of asbak dichtbij
ik denk doordat het zo snel in kickt je niet alles binnen gaat krijgen
ik hield me vloeitje trouwens iets nat zodat het niet te snel verbranden
enjoy hehe
mvg ricorieks
Ik ben een beer dus ik mag.Hallo? Ben je gek ofzo? Er staat toch duidelijk ‘NOT FOR HUMAN CONSUMPTION’. Hij leeft op het randje he
had je het over je hele sjekkie verspreid ,?Kreeg enkel een heel rustig gevoel, meer niet. Dat, en m'n hele kamer stinkt naar DMT nu.
Ben bang dat het verbrand omdat een sigaret te heet wordtzal het werken in je peukie
ga het zo proberen
nog tips
het is de freebase vorm
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅Ben bang dat het verbrand omdat een sigaret te heet wordr
haha ik gooi zo 15 mEens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
is nn dmt een andere kookpunt dan meo?Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
Weet ik niet. Ik heb alleen ervaring met nn-dmt. Heb jij al ervaring met 5-meo? 5-meo dmt is voor veel mensen een bijzonder heftige ervaring. En 15 mg is volgens mij al een flinke dosis. Zou zelfzekerst eens voorzichtig proberen met een lagere dosering als het mijn eerste keer was.is nn dmt een andere kookpunt dan meo?
lijkt me niet echt het spul om te “eyeballen”… maar ben alsnog benieuwd naar je ervaring…ach ik gooi gewoon een 10 mg eyeball lol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."