Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 meo dmt in je shakkie

5 meo dmt in je shakkie

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
@ricorieks is van de aarde af ge-eyeballd denk ik
Klik om te vergroten...

Rico…? Hallo…? Halloooooo?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rook je niet teveel van het shekkie @ricorieks


D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
5-MeO-DMT eyeballen
Klik om te vergroten...
59D56205-DCE0-4288-B7F0-F3968010B92C.jpeg

Big oof
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben toch wel heel benieuwd geworden hahaha
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Anunnaki zei:
Ben toch wel heel benieuwd geworden hahaha
Klik om te vergroten...
Jongen jullie weten allang waar die is ergens op planet x kom niet trollen stomme alien.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
effe update
enige wat gebeurde was me lichaam werdt slap en begon te zweten
moest ook erg op me ademhaling letten ,vergat te ademen en ademen werd zwaar
voelde ook erg draaierig met me ogen open of dicht
verder heb ik niets gezien of een of andere breaktrough gehad
tijd kan ik er niet aan geven

verder ben ik daarna/of tijdens denk ik in slaap gevallen
heb maar 2,3 trekjes van me shakkie kunnen nemen toen alles begon te draaien had hem toen snel in de asbak gelegd.
kickte super snel in

mvg ricorieks
M
MikeqqqLid
01-01-2024, 00:00
#7
wanneer je zelfs de verschillende zakjes van de vendors kan herkennen :tearsofjoy:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inspirerend.

CC161339-FC8B-4C3A-A51F-631EB65D0261.jpeg
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Inspirerend.

Bekijk bijlage 36211
Klik om te vergroten...
hou een bord of asbak dichtbij
ik denk doordat het zo snel in kickt je niet alles binnen gaat krijgen
ik hield me vloeitje trouwens iets nat zodat het niet te snel verbranden

enjoy hehe

mvg ricorieks
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Inspirerend.

Bekijk bijlage 36211
Klik om te vergroten...
Hallo? Ben je gek ofzo? Er staat toch duidelijk ‘NOT FOR HUMAN CONSUMPTION’. Hij leeft op het randje he
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
hou een bord of asbak dichtbij
ik denk doordat het zo snel in kickt je niet alles binnen gaat krijgen
ik hield me vloeitje trouwens iets nat zodat het niet te snel verbranden

enjoy hehe

mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
Kreeg enkel een heel rustig gevoel, meer niet. Dat, en m'n hele kamer stinkt naar DMT nu.

Rotjoch zei:
Hallo? Ben je gek ofzo? Er staat toch duidelijk ‘NOT FOR HUMAN CONSUMPTION’. Hij leeft op het randje he
Klik om te vergroten...
Ik ben een beer dus ik mag.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Kreeg enkel een heel rustig gevoel, meer niet. Dat, en m'n hele kamer stinkt naar DMT nu.
Klik om te vergroten...
had je het over je hele sjekkie verspreid ,?
had zelf alles in het begin van me sjekkie gegooid zo probeerde ik alles zeg maar in 2 3 4 trekkies binnen te krijgen, althans wat ik ervan binnen kreeg
maar jou hoeveelheid is een stuk meer dan die paar korrels die dr bij mij lagen
misschien had ik allen de treshold experience :innocent: :grinning:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
zal het werken in je peukie
ga het zo proberen
nog tips
het is de freebase vorm
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
zal het werken in je peukie
ga het zo proberen
nog tips
het is de freebase vorm
Klik om te vergroten...
Ben bang dat het verbrand omdat een sigaret te heet wordt
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
Ben bang dat het verbrand omdat een sigaret te heet wordr
Klik om te vergroten...
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
Klik om te vergroten...
haha ik gooi zo 15 m
g in een peuk of in een glas met folie erop
verdamp alles en dan heisen
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
Eens. Dmt moet je verdampen op een wat lagere temperatuur. Kan nog knap lastig zijn om snel genoeg voldoende damp te krijgen zonder je spul te verbranden. Maar als het lukt krijg je er wel een heel spektakel voor terug. 😅
Klik om te vergroten...
is nn dmt een andere kookpunt dan meo?
freebase?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
ach ik gooi gewoon een 10 mg eyeball lol
in me shakkie en ik zie jullie over een kwartier hehe
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
is nn dmt een andere kookpunt dan meo?
Klik om te vergroten...
Weet ik niet. Ik heb alleen ervaring met nn-dmt. Heb jij al ervaring met 5-meo? 5-meo dmt is voor veel mensen een bijzonder heftige ervaring. En 15 mg is volgens mij al een flinke dosis. Zou zelfzekerst eens voorzichtig proberen met een lagere dosering als het mijn eerste keer was.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
ach ik gooi gewoon een 10 mg eyeball lol
Klik om te vergroten...
lijkt me niet echt het spul om te “eyeballen”… maar ben alsnog benieuwd naar je ervaring…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."