Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc dikke troep

3mmc dikke troep

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja kut spul he ik vind het ook niks voor weekenden meer een voor maandag tot vrijdag want dat geeft structuur.


Kom aan man drugs eerst goed misbruiken en dan de drug rotzooi noemen, het zijn de mensen die het rotzooi maken door hun onkunde.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baap zei:
Ik vind dat ik nooit echt verslaafd geweest ben , heb het altijd bij het weekend gehouden en stoppen lukt mij bijna zonder enig moeite. Maar het verschil is wel dat 3mmc je echt mentaal depressief maakt en fysiek echt kapot gaat omdat je geen oog kunt dichtdoen Zolang je blijft bijnemen en coke kun je vaak wel slapen. Slaap geeft echt veel herstel en dat mist bij 3mmc.
Klik om te vergroten...
Ongeacht de drug of choice, zorg dat je wat Schlafsterne in huis hebt. Gewoon online te halen bij Duitse apotheek en wordt thuisbezorgd na bestelling. Zijn hele fijne slaappillen. Ik doe paar keer per jaar een avondje drugsen met vrienden en kan dan ook soms niet slapen maar met zo'n slaappil ben ik altijd zo weg..
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 2 jaar weer even ingelogd op het account en waar ik toen nog vertelde dat 3mmc een geweldige drugs af; ik moet dit rectificeren. heb het 1,5 jaar lang bijna elk weekend gebruikt om lang door te kunnen na het tappen (die shit is te smerig om zonder tappings te nemen) maar per weekend dat je het op korte termijn gebruikt wordt de lol minder de de mentale en fysieke kater erger. Na verloop van tijd begin je te merken dat met alleen een kater van de alcohol je weekend veel leuker is dan een lang weekend aan de 3 en tappings. Het is naar mijn mening op zijn tijd op een gaande feest wel chiller en goedkoper dan coke maar voor de rest is het rotzooi van de bovenste plank, russtaag
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even in context: het is rotzooi van de bovenste plank als je het ieder weekend gebruikt. Gezien het je serotonine voorraad aanbreekt is de lol er snel vanaf met die frequentie :)
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Even in context: het is rotzooi van de bovenste plank als je het ieder weekend gebruikt. Gezien het je serotonine voorraad aanbreekt is de lol er snel vanaf met die frequentie :)
Klik om te vergroten...
Heb je zeker gelijk in, maar wat 3 heeft wat andere drugs niet hebben is zo'n sterke drang naar meer dat iemand die niet sterk in zn schoenen staat hier zich snel aan kan overgeven als je bv geen verplichtingen hebt zoals school of werk
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Baap zei:
Heb je zeker gelijk in, maar wat 3 heeft wat andere drugs niet hebben is zo'n sterke drang naar meer dat iemand die niet sterk in zn schoenen staat hier zich snel aan kan overgeven als je bv geen verplichtingen hebt zoals school of werk
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af hoe een verslaving 3MMC nou precies is in vergelijking met bijvoorbeeld cocaine.
Volgens mij is de drang om het eindeloos te blijven doen en dat het effect blijft geven vooral zorgelijk.
Op een bepaald punt voel je echt niks meer van cocaine als je het snuift.. (Godzeidank)
Maar iets wat op je serotonine werkt en je dagen kan blijven doen holy shit...
Eng spul wel ga niet liegen het effect is bestwel fucking chill maar gevaarlijk.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind dat ik nooit echt verslaafd geweest ben , heb het altijd bij het weekend gehouden en stoppen lukt mij bijna zonder enig moeite. Maar het verschil is wel dat 3mmc je echt mentaal depressief maakt en fysiek echt kapot gaat omdat je geen oog kunt dichtdoen Zolang je blijft bijnemen en coke kun je vaak wel slapen. Slaap geeft echt veel herstel en dat mist bij 3mmc.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Iedereen wil denken dat hij niet verslaafd is. als als je mentaal en fysiek er onder leid en depressief word is dat toch zorgelijk.
Wellicht ben je niet verslavings gevoelig maar nu je inziet dat het troep is zou ik het beter maar helemaal laten.
En ja als je het vervolgens dan toch wel blijft doen moet je toch wel even eerlijk zijn met jezelf..

:greenheart:
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
3mmc sloopt echt. Ben blij dat ik er vanaf ben.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Te vaak en teveel sloopt je. Niet de 3mmc.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Te vaak en teveel sloopt je. Niet de 3mmc.
Klik om te vergroten...
Uiteraard maar wat ik bedoel is dat het echt een zware impact heeft. Zelfde voor xtc natuurlijk bij te vaak gebruik. Ik heb dat moeten leren via de harde weg. Ik kan mij daarom vinden in TS zijn bevindingen.
M
MikeqqqLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb altijd als ik een joint rook dat mijn lichaam gelijk beseft van, einde avond. Bij coke wel makkelijker dan 3m, maar 3m oraal heb je veel minder last van de drang en hoef je ook niet bij te pakken, mits de dosis hoog genoeg is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
3-MMC blijkt uiteindelijk giftige stof met nare gevolgen voor het lichaam

97a.gif

NEE?!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
3-MMC blijkt uiteindelijk giftige stof met nare gevolgen voor het lichaam

Bekijk bijlage 36884

NEE?!
Klik om te vergroten...
Daarom gebruik ik ook alleen stoffen die onbekend zijn!

Maar serieus het hele alle RC stims zijn toxic of rotzooi is idioot.

het is niet alsof de regulieren drugs gegarandeerd beter zijn voor je gezondheid Punt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
het is niet alsof de regulieren drugs gegarandeerd beter zijn voor je gezondheid Punt.
Klik om te vergroten...
Nee, maar er is onderzoek beschikbaar dus we weten er temninste iets van. RC's daar weten we in elk geval helemaal niks van, dus dat is ALTIJD slecht.

Je lichaam is geen tempel maar een pretpark, daar moet je leuke dingen mee doen. Maar zelfs in een pretpark weet je waar je een kaartje voor koopt. Met RC's is het alsof je het op straat hebt gevonden.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Nee, maar er is onderzoek beschikbaar dus we weten er temninste iets van. RC's daar weten we in elk geval helemaal niks van, dus dat is ALTIJD slecht.

Je lichaam is geen tempel maar een pretpark, daar moet je leuke dingen mee doen. Maar zelfs in een pretpark weet je waar je een kaartje voor koopt. Met RC's is het alsof je het op straat hebt gevo
Klik om te vergroten...
ik haal meer lol uit research dan standaard gebruik.

Daarnaast er zijn al vele onderzoeken naar RCS, artikelen en tien duizenden reddit posts met ervaringen. Ik lees mij voor de meeste RC's 5 tot 10 uur in en dat op 6 verschillende websites.
tja ik heb een hobby die ik heel mijn leven hou en al mijn tijd vaak in steek en dan is die maar gevaarlijk. Voor mij is het het waard en dat is genoeg :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
ik haal meer lol uit research dan standaard gebruik,
tja ik heb een hobby die ik heel mijn leven hou en al mijn tijd vaak in steek en dan is die maar gevaarlijk. Voor mij is het het waard en dat is genoeg :)
Klik om te vergroten...
En daarom wordt je ook onder de tafel betaald door dit f... oh shit, mocht ik dat niet vertellen? Ah, ik en mijn grote mond.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
En daarom wordt je ook onder de tafel betaald door dit f... oh shit, mocht ik dat niet vertellen? Ah, ik en mijn grote mond.
Klik om te vergroten...
Ga NU NAAR www.***********.nl en krijg 10 % korting met de code: DIRKJ@N en krijg een onbekend naamloos RC kado !
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
Ga NU NAAR www.***********.nl en krijg 10 % korting met de code: DIRKJ@N en krijg een onbekend naamloos RC kado !
Klik om te vergroten...
Zit er al eelt op jou knieëtjes van al dat zuigen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."