#1
ehhhh foto's van de cakes?! ![:)]()
SpacingBen zei:ziet er nice uit, mag ik ook een stukje?![]()

caatje zei:mss domme vraag, maar waarom geen margarine?
flash kieke zei:Jij mag mijn verjaardags taart maken.![]()

Florian01 zei:volgensmij werkt de cake goed... of was dit het verslag?
PharmaPhreeK zei:wat heb je met het natte restwiet gedaan? opgerookt ?
Osi` zei:Kun je ook geen soort handleidingtje maken met Space Brownies?
Of kun je geen space cake maken emt 1 gram wiet of 2 gram of space brownies met 1 a 2 gram wiet?
Sommigen kunnen niet echt zoveel wiet gaan halen, ik altans toch![]()
Osi` zei:En waar kan ik ergens space brownie mixes halen? Ik woon namelijk spijtig genoeg in België maar ik kom wel eens een paar keer per maand naar maastricht.
Maar het is dus mogelijk om space brownies te maken met 5 gram wiet? of minder zelfs (alleen kan ik minder koeken maken duh ..)
In welke winkel kun je dat halen in maastricht? Of de naam van de winkel, kwil wel eens space brownies maken en deze op school lekker eten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."