Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDealer verstuurd drugs via UPS

Dealer verstuurd drugs via UPS

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel, je bezit 22 kilo marihuana en je moet deze op een andere locatie zien te krijgen. Dan kun je natuurlijk met de auto gaan en de vracht persoonlijk afleveren, maar dat was voor een onbekende verzender uit Houston toch iets te veel werk.

De verzender moest de drugs afleveren bij de 22-jarige Antonio A. Camacho en de 27-jarige Danny M. Cruz uit Sarasota, Florida. Omdat Houston en Sarasota ongeveer 1300 kilometer uit elkaar liggen, besloot de verzender gebruik te maken van de wereldwijd bekende pakketdienst UPS.

Helaas voor de ontvangers kwam men er in Houston al achter dat er iets niet pluis was met het verzonden pakket. Een snuffelhond van de politie verraadde wat de werkelijke inhoud was van het pakket. Om de ontvangers in de boeien te kunnen slaan, besloot de politie het pakket te laten versturen en de autoriteiten in Sarasota in te lichten. Nadat ook een snuffelhond van de politie in Sarasota aangaf dat het pakket drugs bevatte, werd het pakket opengemaakt ter verificatie.

In het pakket trof men vier kleinere pakketten aan, elk gevuld met marihuana. Op maandagochtend leverde een in een UPS-uniform geklede agent het pakket af bij de ontvanger. Niet veel later stond de politie aan de deur met een huiszoekingsbevel en arresteerde ze de mannen

Beide heren worden aangeklaagd voor het bezit en vervoer van narcotica. Er staat hen een boete van 50.000 dollar (ongeveer 40.000 euro) te wachten en een gevangenisstraf van minimaal drie jaar.

bron : fok.nl
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Audio Scum zei:
Hoe stom kun je zijn.
Klik om te vergroten...

In nederland zou dit dus nieteens mogen, want het is uitlokking.
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe stom kun je zijn.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt weer een bericht wat je op fok kan verwachten.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
In nederland zou het best moeten kunnen...
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fok zet inerdaad snel een nieuwsbericht online zonder het te controleren, maar zo nu en dan zie je die berichten de volgende dag op nu.nl :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."