Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSmaakloos?

Smaakloos?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MetamorfinuanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren was ik naar de shop gegaan en had wel zo'n lekkere haze gekocht met kristalletjes en al dat ik het niet kon laten die meteen maar even de grinden en een dikke joint te mee draaien. Tevreden van de verhoudingen proefde ik even zonder aan te steken ("wat kan ik verwachten?") en hij leek me zo geweldig dat iedereen er wel even van zou moeten proeven, maar de omstandigheden stonden er niet na en vandaag haalde ik de joint uit mijn lade maar van de smaak was nog amper wiet te proeven :angry:

Mijn vraag is of dit door de waarschijnlijk opgedroogde drum komt (hij lag vlak naast de cv) of dat de hazesmaak ook kan "opdrogen" of natuurlijk dat ik het slachtoffer ben geworden van keiharde placebo... ik kan er in ieder geval met mijn hoofd niet bij dat die joint nu zo smerig is :kots:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Effe wachten op peptalk.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
'Placebo' wiet lijkt me sterk, daar is de vraag te klein voor denk ik.
Als je wiet onder bepaalde omstandigheden snel opdroogt, na het grinden in het vloei bijvoorbeeld, dan gaat de geur er wel eens af, de smaak verschilt per wietje, maar dat je niks proeft vind ik raar. :confused:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Draai een verse en merk het verschil.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lavalamp zei:
Effe wachten op peptalk.
Klik om te vergroten...

Vanwaar deze opmerking?
Weet ik zo veel van de smaak van wiet af? :openmouth:

Theupsetter zei:
Als je wiet onder bepaalde omstandigheden snel opdroogt, na het grinden in het vloei bijvoorbeeld, dan gaat de geur er wel eens af, de smaak verschilt per wietje, maar dat je niks proeft vind ik raar. :confused:
Klik om te vergroten...

Dit dus.
Als je die wiet los op een bordje, uit het zakje dus, een nachtje laat staan is de geur er ook al een eindje van af.

Ook is de smaak van droge tabak niet echt lekker (vind ik), dat zal in dit geval ook z'n rol spelen.

Gewoon oproken, hij werkt nog wel! :stoned:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#6
droge drum,

lijkt me ook een overheersende geur/smaak.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Lavalamp zei:
Effe wachten op peptalk.
Klik om te vergroten...

Vanwaar deze opmerking?
Weet ik zo veel van de smaak van wiet af? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ja. :)

PepTalk zei:
Gewoon oproken, hij werkt nog wel! :stoned:
Klik om te vergroten...

Ja :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik voel me vereerd dat je mijn kennis zo groot schat. :grin:

Heb hier nu ook wat wiet, dat ongeveer een half jaartje oud is.
Ruikt bijna niet, maar is naar mijn inziens zeker niet in sterkte afgenomen :stoned:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Ik voel me vereerd dat je mijn kennis zo groot schat. :grin:

Heb hier nu ook wat wiet, dat ongeveer een half jaartje oud is.
Ruikt bijna niet, maar is naar mijn inziens zeker niet in sterkte afgenomen :stoned:
Klik om te vergroten...
Delen!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Theupsetter zei:
Delen!
Klik om te vergroten...

Helaas, al op.. Maar was niet zo bijzonder hoor.
Was m'n eerste langdurige cure, maar werkt beter met hele potten tegelijk dan met een paar gram. :P

Wat ik van de afgelopen oogst heb liggen curen, dat word/is een lekker buitenwietje :hearteyes:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
Theupsetter zei:
Delen!
Klik om te vergroten...

Helaas, al op.. Maar was niet zo bijzonder hoor.
Was m'n eerste langdurige cure, maar werkt beter met hele potten tegelijk dan met een paar gram. :P

Wat ik van de afgelopen oogst heb liggen curen, dat word/is een lekker buitenwietje :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb vorig jaar per ongeluk een paar takken laten hangen, waar ik een paar weken geleden op gestuit wat, je kon het tussen je vingers verpoederen, en het was heerlijk. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."