Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs uitgaan dan nog leuk en bang voor een saai leven

Is uitgaan dan nog leuk en bang voor een saai leven

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mak je geen zorgen mijn moeder gaat ook nog gewoon naar mistryland enzow
is een hele sub cultuur voor mensen die na hun 40e nog uitgaan

:stoned:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neem een kind, die houd wel bezig :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouja...

Het zal wel vragen om een omschakeling maar nuchter feesten kan net zo goed heerlijk zijn. Probeer eens een heel feestje door los te gaan zonder drugs, een natuurlijke trance kan zich zo voor doen, de drempel is misschien wat hoger zonder middelen vanwege het gewend zijn aan die roes. Maar een natuurlijke trance kan net zo goed een heerlijk gevoel geven.

Wat ik zelf dan heb is dat ik tijdens het losgaan er zo lekker in zit en niet moe word. Als dan de muziek stopt ben ik wel kapot maar tegelijkertijd voel ik me nog wel heerlijk.

Succes, hoop dat je alsnog veel plezier kunt beleven aan feesten zonder drugs :)
M
MetamorfinuanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan je nog wel eens verrassen hoe makkelijk het leven leuk is zolang je nuchter blijft... die para gedachten als "Is mijn leven te saai?!" kunnen zelfs al door een jointje getriggerd zijn.

En daar zit je dan, thuis op de bank tv te kijken... "zoveel moeite voor niks" :rolleyes:
s
sally99Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi allemaal,

d8 ik post nog eens een berichtje, bedankt voor de reacties. In de tussentijd sta ik er in me eentje voor en ben weer gevallen in het zwarte gat. Ik was de gene die ons huisdier onder zijn hoede nam en heb in die tijd niets gebruikt...ik ging notabene ook niet meer uit. Na het overlijden van mijn diertje storte alles in. Ben er lichtelijk weer overheen en ga mezelf weer goed voorbereiden voor een nieuwe start. Ga een band laten graveren met zijn naam erin en hoop dat dit mij hiermee helpt en steunt

groetjes
s
sally99Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hoi allemaal,

ik ben over de 30 en gebruikte ongeveer 18 jaar drugs...soms veel soms weer een periode niet al om al begon ik met mijn 1e pil toen ik 13 was. Na ellende en ellende en slechte relaties en gezeik ben ik wakker geschud en besloten om deze tijd af te sluiten. Maar nu...ik ben er ook echt helemaal klaar mee maar heb wel wat beangstigende gevoelens of ik het uitgaan wel leuk ga vinden...veel zijn lekker euforisch ....ga ik het missen....krijg ik geen saai leven...kom ik iemand tegen die wel gebruikt....zit je op dezelfde golflengte ? zit met veel vragen.... hoe zien jullie dit ? wat zijn jullie ervaringen...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sally ,


Maak je geen zorgen ik mis niets, heb dat gevoel ook niet.
Je zegt het zelf al, het leverd weinig goeds op behalve een foute man die toe is aan een destructieve relatie. Moet die foute man dan ook nog drugs gebruiken ? Is een gedragsstoornis tegenwoordig niet meer voldoende ?

Niemand gebruikt nog drugs, laat staan dat zij het toe geven.
Neem nou mij, zo clean als een steriel gaasje.

Hier op DF lopen wel betere kandidaten rond, en slechtere !!
Uitgaan is voor jongere mensen, na je 40ste ga je liever naar Spa Zuiver ofzo.
Als je leven echt saai is moet je iets verder kijken dan de parenclub.
Ik was laatst op een behoorlijk geil ranzig feestje ... ik dacht toe echt dat mega ik saai en preuts was, er liepen 5000 man gek te doen in hun nachtkleding.

Je kan is een 400 mics lsd nemen en kijken hoe saai het is ?


Bonie
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Uitgaan blijft gewoon leuk joh. Drink een paar biertjes en tuurlijk zit je op dezelfde golflengte. Probeer lol vanuit jezelf te maken. Als jij bang bent voor een saai leven is aan jouw de taak om dat te voorkomen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je je afvraagt of "uitgaan" zonder dope wel leuk is, vind je uitgaan dan wel leuk? Wat versta je onder uitgaan? Waar ga je dan naartoe?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
We zitten vastgeroest in ons dagelijks leven. Blijf gevangen of doe er wat aan. Het leven houdt niet op bij de 30. Er zijn zat leuke mensen op de wereld die zonder drugs kunnen en die mensen kunnen het naar de zin hebben, maar daar moeten ze zelf voor zorgen. Er zijn er ook zat die als een kluizenaar thuis zitten te zeiken over van alles en nog wat.

1. Stop met drugs en roken.
2. Ga sporten.
3. Zorg voor regelmaat in je leven.
4. Na een paar weken ga je weer leuke dingen doen.
5. Hou vast aan je patroon en wees gedisciplineerd.
6. Na een jaar weet je niet beter.

Succes!
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tripper zei:
We zitten vastgeroest in ons dagelijks leven.
Klik om te vergroten...
Tripper zei:
5. Hou vast aan je patroon en wees gedisciplineerd.
6. Na een jaar weet je niet beter.

Succes!
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij of is dit gewoon overplaatsen van Gevangenis A naar Gevangenis B? :P

Voor mezelf heb ik gemerkt dat het vinden van een nieuwe ambitie of een nieuw doel in het leven angsten van een "saai leven" weg neemt, ook al is het een onzeker doel.. Je bent in ieder geval bereid om ergens voor te gaan in dat geval, en dan wordt een patroon in het leven ook ineens een stuk minder saai:) Kan voor eeen ander weer heel anders zijn natuurlijk, just my thoughts..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
misanthrophy zei:
Tripper zei:
We zitten vastgeroest in ons dagelijks leven.
Klik om te vergroten...
Tripper zei:
5. Hou vast aan je patroon en wees gedisciplineerd.
6. Na een jaar weet je niet beter.

Succes!
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij of is dit gewoon overplaatsen van Gevangenis A naar Gevangenis B? :P
Klik om te vergroten...
My thoughts exactly. Is een gedisciplineerd patroon niet juist datgene dat je moet ontwijken? Gedisciplineerd patroon.. gatver, het klinkt al naar.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik snap jouw gevoel heel goed, toen ik wilde gaan stoppen met elk weekend pep of xtc was ik zooo bang voor een saai leven. maar wat is saai? Ik heb nu nog steeds een leuk leven, oke soms doen mijn vrienden wel pep en dan kijk ik liever een andere kant op. Maar in plaats van te balen trek ik gewoon een biertje open. Het gaf mij eerlijk gezegd zo'n kick dat ik zo sterk was om nee te zeggen en het toch leuk te hebben dat ik op een gegeven moment liever die kick had dan die van pep. En omdat ik dan zo'n 'kick' had kon ik daar heel de avond op teren en had ik het ook leuk!
Maar dit is mijn verhaal dan he :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."