Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Grootste afknapper is toch wel een onvolwassen innerlijk denkik.. Of iemand die nooit wat te vertellen heeft en niet haar zelf kan zijn. Voor de rest heb ik weinig afknappers.. maar over het algemeen kom ik deze eigenschappen tevaak tegen bij mijn eigen leeftijd. en zitten vrouwen die wat jaartjes ouder zijn niet te wachten op jonger"
"Weetje wat het is.. je kan wel een hele waslijst hebben aan dingen waar je op afknapt en een hele waslijst wat helemaal bij jou type past.. Maar als je iemand echt leuk vind dan ga je minder streng op die dingen letten.. want het Karakter is nog altijd het belangrijkst.. mensen zoeken teveel naar de *ware* die niet bestaat want ieder mens heeft minpunten."
"Pak Suiker zei: Single, hip, niet op zoek naar een relatie, ik sta alleen wel erg open voor plezier. Klik om te vergroten... Hehe groot gelijk hoor.. :P"
"cropp zei: Gemini zei: Haha nee, dat klinkt te perfect. Dat geloven meisjes niet. . Klik om te vergroten... maar zo is het wel, jongens zijn niet zo'n lompe neukmachines hoor Klik om te vergroten... Helemaal mee eens! een collega van mij denkt ook dat alle jongens wel eens vreemd gaan.. de grootste bullshit die er bestaat en dat heb ik haar ook verteld.. Patsers vallen gewoon meer op dan de gewone normale jongen"
"Hetero. niet meer niet minder"
"Thin Lizzy - Dancing In The Moonlight En zowiezo luister ik de laatste tijd veel naar deze band.."
"Joe Satriani. The Doors. Ted Nugent met Stranglehold. Bij zowel Wiet als Alcohol, meer drugs doe ik niet."
"Beste Mensen. Heb nu al 2 keer meegemaakt dat ik waarschijnlijk ben gaan slaapwandelen na redelijk wat alcohol (tussen de 8 en 10 bier) en dan samen met slapeloosheid (Gebeurd alleen op Vrijdag als ik al moe ben, en mijn slaap ga tegenwerken) Eerste keer begon het erbij dat ik de volgende ochtend mijn kleren terug vond in de logeer kamer, wel netjes opgehangen en alles niet zomaar neer gegooid.. De 2de keer was een maand later, en was toevallig gister avond. Kan me nog herinneren dat ik gister na 8 bier ging slapen, en mijn kleren hier boven op mijn slaapkamer over de stoel hing, toen ik vandaag wakker werd was ik mijn kleren kwijt en kwam ik erachter dat ze beneden over de stoel bij de eettafel hingen, ben hier toch wel erg van geschrokken en vroeg me af of ik me echt zorgen moet gaan maken?(nog nooit geslaapwandeld)"
"Ben in juli al 19 jaar single.. en dat gaat me best wel dwars zitten.. Heb de Alcohol in mijn weekend dan nog.. maar das ook niet alles Hoop wel dat er snel wat verandering in mijn leven komt! maarja..dat hebben we niet altijd zelf in de hand."
"Was gister ook in 1 klap moe/misselijk/hartkloppingen.. maar onlangs dit alles kon ik rustig blijven.. Teveel wiet? had niet super veel alcohol op.. Eerste keer dak hetzo had.. duurde min of 10 Nu nergens last van bytheway.. geen reden om me zorgen te maken denkik? (Blow nie vaak 1 keer in de 3/4 weken)"