Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lul maar wat zei: Met speed slaat alles dicht bij mij. 2 dagen geen erectie meer. Denk ook dat ik niet meer dan 10x speed in mijn leven heb gesnoven daardoor. Alleen als ik 2 dagen aan het feesten ben dan doe ik een klein nakkie maar kan er gewoon niet tegen. Klik om te vergroten... Vreselijk bij speed. Mijn grote .... word een heel klein dingetje. Echt heel apart hoe klein dat kan worden van speed. Ik schrok me de eerste keer echt de pleuris omdat ik nog al een erg grote heb.. Dat duurt 2 dagen lang dat ie klein blijft en wil moeilijk overeind komen, terwijl dat normaal altijd heel makkelijk gaat. Bij XTC heb ik dat ook, maar word hij niet zo klein als bij speed en is hij de volgende dag weer normaal. Trouwens met XTC of Speed, moet ik niet denken aan sex.. Ik geloof zeker dat sex met XTC heerlijk is.. maar zodra ik onder invloed ben, kan ik me daar niet veel bij voorstellen. Ik denk dat als je er GHB bij neemt, dat je veel makkelijker klaar komt maar dan moet je als nog wel Viagra nemen, om hem omhoog te krijgen.. Btw: ik heb nooit GHB gedaan en ga dat ook nooit doen.. ik word er kotsmisselijk van als ik alleen al zie hoe het gemaakt word en dat de tegenoverbuurman bij wijze van spreken, dat gewoon zelf maakt en doorverkoopt."
"Leuke beschrijving! Heb alleen zelf een hele slechte ervaring met 2-CB en het leek zeker niet op XTC. Euforie, blijheid en al die andere dingen gebeurde niet maar voelde me heel klote. ( Lees mijn 2-CB ervaring )"
"Ik kan je zeggen, dat je sowieso je hersenen flink beschadigd hebt. Het is zeer slecht wat je nu doet en je moet er echt zsm mee stoppen. Ik had een vriend van mijn vriendin mee gemaakt, die serieus 250 pillen op maakte met zijn maatje in 1 week tijd, dat is serieus waar. Vervolgens waren ze dood en dood ziek maar zijn ze 2 weken later weer doorgegaan met X en dat donderdag, vr, za en zondag. Daarnaast gebruikte ze: ghb, coke en speed.. gewoon door de week. 1 van die jongens is op een avond out gegaan en heeft maanden lang in coma gelegen en waren genoodzaakt, de stekker er uit te trekken. Dat weerhield stom genoeg zijn maatje er. Niet van om te stoppen en ging verder met het gebruik (alleen door) hij ging gek genoeg wel naar school maar haalde enorm slechte cijfers en was vaak afwezig. Hierdoor is hij van school gekickt en ging het alleen maar nog slechter. Uit eindelijk na 6 jaar gebruikt te hebben heeft hij enorm veel lichamelijke en gestelijke gestelijke klachten er van opgelopen zoals: Enorme kaakpijn waar de artsen niks aan konden doen, enorm deppresief, psychose, dagelijks hoofdpijn, spierverslapping, hartklachten, steeds warm worden, enorm moe zijn, nooit seks hebben, kaakmalen (de hele dag door) en noem maar op. God zij dankt leeft hij nog, maar het is een enorm wrak en heeft vaak zelfmoordpogingen gedaan en zit nu in een gekkenhuis. Dit is dan een zeer ernstig gevalletje, maar dat van jou vind ik ook rampzalig. Ik zal me zelf zeker niet goed praten hoor, want toen ik 16 was deed ik het elke zaterdag en uitzonderingen dat ik het zaterdag + zondag deed op feestjes een half jaar. Ik heb hier gelukkig niks aan over gehouden en dan mag ik van geluk spreken. Dat hoeft niet te zeggen dat jij geen schade kan krijgen, want dat krijg je zeker wel. Sterker nog met dat gebruik van jou durf (bijna) ik wel met zekerheid te zeggen dat je blijvende hersenschade hebt. Stop er gewoon direct mee! Stap desnoods over op een blowtje ipv dat je dit doet. Het is natuurlijk wel heel iets anders, maar toch heb je het gevoel dat je “iets” gebruikt. Neem het nou gewoon van ons allemaal aan en stop er mee, nu het nog kan! Want straks is het te laat en is er geen weg meer terug. Ik wens je veel sterkte. Je komt hier wel overheen. Het is (gelukkig) niet lichamelijk verslaafd, anders was je nog veel verder van huis en ik weet hoe dat is. Stop er gewoon mee! Grtz, Dennisz"
"Raver zei: Artsen zullen hier wel strikter in zijn, helemaal een KNO arts. Maar blijkbaar zijn niet alle medici te vertrouwen. Klik om te vergroten... Belachelijk. Artsen hebben een geheimhoudingsplicht en mogen dit zeker niet vertellen aan anderen. Ik vind het echt ronduit een schande, dat een arts een stukje prive van jou bloot heeft gesteld. Maar ja, je kan je er wel druk om maken, maar het heeft weinig zin, want je kan hier weinig tegen doen."
"Raver zei: Inderdaad man. Ik weet niet hoe die man heet, anders had ik serieus melding gemaakt hiervan. Toen dan, nu zou ik het er gewoon bij laten. Kan er weinig aan doen. Het was trouwens een ambulanceverpleegkundige, geen arts. Maar die hebben ook geheimhoudingsplicht. Klik om te vergroten... Inderdaad. Die hebben ook een geheimhoudingsplicht. Vind dat zulke mensen geen arts/ambuverpleegkundige mogen worden."
"PinkUnicorn013 zei: 250 pillen in een week tijd is wel echt serieuze business... Ik heb sinds deze post (22 Juli) niks meer gebruikt en het gaat me ook beter af zonder. Mijn geheugen is soms echt een zeef, wat me logisch lijkt na mijn gebruik. Klik om te vergroten... Top man. Houden zo. Ik was na misbruik van xtc zwaar ziek geworden. Hoofdpijn dagenlang, buikpijn en dus keer op keer naar de wc en heel erg vergeet achtig. Iemand zei bijv wat tegen me en 5 seconden later wist ik niet meer wat die gene zei, terwijl ik het eerder wel begreep. Alleen het woord MDMA of XTC werd ik al misselijk van toen en al helemaal toen ik de pil voor me zag liggen. Ik hou gewoon nu netjes de 3 maanden regel aan."
"heyol zei: Hallo De meeste onder jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel met natte coke: De coke is niet echt poederig maar eerder een beetje pasta-achtig... Als je het probeert fijn te hakken valt het niet zoals brokkelig poeder uit elkaar maar blijft het een beetje plakken. Meestal trek ik mij hier niet veel van aan en snuif ik het gewoon zoals het is. Maar ik heb na een avondje snuiven wel altijd een overdreven loopneus, het is niet gewoon snot wat uit mijn neus komt dan maar echt een doorzichtig waterig slijm. Ik had ergens in de vluchtte gelezen dat natte coke eerder een loopneus veroorzaakt dan gedroogde coke. Heeft iemand hier ervaring mee? Is natte coke effectief meer irriterend dan gedroogde coke? Dus voortaan gewoon 5min op een warm bordje leggen of direct met aceton uitwassen? Maakt dat veel verschil? Klik om te vergroten... Geen ervaring mee, maar heb zelf nog nooit droge Coke gehad of gezien.. alleen natte speed. Vind het nog al raar dat je natte Coke hebt.."
"MelissaChanelNo1 zei: Ik zou mijn posts ook verwijderen als ik alleen maar word aangevallen voor niets. Hij gaf gewoon advies om er mee te stoppen en in plaats van speed een joint nemen. Wiet is veel minder schadelijk voor je en mijn vriend heeft door het blowen ook zijn verslaving van coke weten te stoppen door de coke weg te leggen en in plaats daar van een joint te nemen. En ernstig last van je maag krijgen met pijngrens 8/10 kan zeker wel gevaarlijk zijn. Waarom is het dan zo gek als het niet uit te houden is de spoedeisende hulp te bellen? Dat is nog al logisch. @Bas geeft ook aan dat het nooit te laat is om met drugs te stoppen las ik net. Datvind ik wel een zeer domme reactie moet ik zeggen. @Bas hou gewoon een keer op met je negatieve reacties en lok niet steeds ruzies uit, want dat doe je. Laat iedereen en ga niet iemand uithangen die het allemaal zo veel beter weet. Klik om te vergroten... Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden. Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer. Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt"
"Quinn zei: komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1 daarom kan je nooit de 1e beschuldigen maar alleen beide. ( tenzij de discussie natuurlijk voorbij is lol ) Klik om te vergroten... <3 <3"
"Gewoon nuchtere sex. Is nogsteeds het allerbeste . Don’t need drugs for that."