#1
2x 240mg per dag (Vrijdag, zaterdag, zondag)
Wat wil je precies @PinkUnicorn013 ?Hoi, ik weet dat dit een best lastige vraag is... maar 't speelt even in mijn hoofd.
Nu is mij vraag of ik verslaafd ben aan XTC.
Ik gebruik elk weekend (Vrijdag, zaterdag, Zondag) XTC, meestal 2x 240mg.
Ik ben 18 jaar, 67kg, 185cm
idk wat je voor je pilletjes betaald maar spoel ze gewoon door de wc.Ik durf het niet aan te kaarten...
Ik heb hier nog een zakje met 6 pillen en heb de neiging er vanavond weer een of twee te pakken.
idk wat je voor je pilletjes betaald maar spoel ze gewoon door de wc.
Beter open ergens over zijn en mensen op de hoogte houden zodat ze je kunnen helpen dan het een geheim houden mogelijk keer overdoseren je klote voelen bad gaan alleen zijn depressie krijgen nog meer naar de klote gaan doordat je denkt depressie weg te kunenn slikken met pillen en vervolgens 1 grote dip krijgt mogelijk dood wilt ( heb het zien gebeuren jongen, die man was te laat )
heel veel ouders vinden het lastig en klote maar accepteren het wel. als je het ooit gaat zeggen moet je erbij zeggen: dat je het deelt omdat je niet wilt dat het slecht gaat en dat je ermee wilt laten zien dat het niet geheimzinnig gebruikt en als een idioot ( ook al is dat wel nu het geval)
Ik vind dit verhaal een beetje lastig te geloven. Dit zijn bizarre hoeveelheden. Als ik het dus goed begrijp gebruik je 3x per week XTC, per dag 480mg dus 1440mg per week?????![]()
@PinkUnicorn013
Uit oprechte interesse: wat voel jij nou precies nog als je xtc neemt? Love gevoel zeker niet (meer) bij zo frequent gebruik en hoge doseringen. Wat voel je dan als het “werkt”? Wat voel je in je lijf? Wat voel je mentaal?
En hoe voel jij je door de weeks tussen de weekenden door als je niet gebruikt? Qua moeheid, qua mentale gestel? Snel geirriteerd of geen zin in dingen?
Van de 7 dagen 3 dagen een halve gram M in je gezicht duwen dan ben je wel verslaafd ja.
Het goeie nieuws is dan wel het feit dat M niet lichamelijk verslavend is, dus geen zware afkickverschijnselen.
Wel kan ik me voorstellen dat je in een zwart weekendgat valt als je stopt met je gebruik, anyway dat was bij mij het geval in de jaren 90. Gelukkig had ik toen al heel snel een andere hobby gevonden (karpervissen).
Verder wel gevolgen van het jaren lange misbruik? Ben nieuwsgierig,kan zelf niet goed inschatten hoe schadelijk het mou echt isHet heeft mij trouwens wel doen stoppen met blowen. Heb hier wel eens gelezen dat ik niet de enige ben daarmee.
De hasj en wiet sloeg na de eerste keer xtc nooit meer hetzelfde in. Na een paar hijzen werd ik al helemaal paranoia en kreeg serieuze angstaanvallen. Ik moest er wel mee stoppen, dat was gewoon niet lekker meer.
Dat is dan het enige wat er aan goeds uit gekomen is.
Verder wel gevolgen van het jaren lange misbruik? Ben nieuwsgierig,kan zelf niet goed inschatten hoe schadelijk het mou echt is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."