#1
Ewa Mensen. Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar ik moet toch even mijn trip van vrijdagavond reporten. Ik ging paddo's doen en ik wilde kijken wat het effect van lachgas daarbij had (want bij de mdma was het niet normaal). Normaal doet mijn meisje met me mee, maar we hadden te veel drugs gedaan in de zomervakantie, dus zij wilde nog even niet. Dus voor de eerste keer ooit had ik een tripsitter (hooray
).
Waar: In de kamer van mn vriendin
Wat: Equadoriaanse paddo's, wiet en lachgas
Wanneer: 21:00
Wie: Ik en mn meisje, die voor het eerst als tripsitter speelde.
Na school kochten we de Equadoriaanse paddo's (had ik goede ervaring mee) en daarna lachgas. Thuis hoorde we dat de rest van onze vrienden gingen zuipen. Eerst hebben we veel geblowt en een patroontje gedaan. Toen ging ik die paddo's eten. Toen de paddo's insloegen gingen we nog een joint roken en toen besloten we SAW III te kijken. Dat leek me fucking eng, maar ze was toch bij me. Toen de film een kwartiertje bezig was, besloot ik nog een patroontje te doen. Ik tripte m al vrij hard, dus ik dacht wel dat er iets zou gebeuren. Dus ik pak haar hand en neem die ballon. Terwijl ik m neem hoor ik een heeeeel hard tikkend geluid en alles begint te flitsen, maar ik wilde nog niet ophouden dus ik deed mijn ogen dicht en ging door. Toen leek het alsof mijn lichaam zich oppompte. Ik begon te trillen. Toen ik mijn ogen open deed trilde alles dus ik liet de ballon los. Alles werd zwart. Ik zag niets. Ik hoorde alleen een heel zacht geluid dat steeds harder werd. Na ongeveer een minuut denk ik, was het geluid op zn hardst en zag ik opeens de kamer weer. Mn meisje keek me aan maar haar ogen namen haar hele gezicht in beslag. Ik bekeek de kamer en er waren overal waar ik keek visuals. Toen ik na een tijdje weer probeerde te praten, merkte ik dat ik de film niet kon kijken. Het lukte me niet. De gezichten vervormden te erg, de geluiden galmden allemaal en er zaten te veel visuals voor de ondertiteling om het te lezen. Ik dacht dat het door de lachgas kwam dus ik wachtte nog even, maar het hield niet op. Ik heb die hele film niet kunnen zien.
Na de film viel ze in slaap. Toen was ik alleen. Ik was zo verward dat ik niet was wat ik kon doen. Ik probeerde een jointje te draaien, lukte niet, ballonnetje nemen? Ook niet. Ik probeerde te denken, maar ik dacht alleen aan rare zelfbedachte filmscenes, en overal waar ik me op focuste ging draaien en van vorm veranderen, dus ik vergat de hele tijd waar ik mee bezig was. Ik probeerde op te staan, maar dat voelde zo raar dat bewegen alleen al een bezigheid op zichzelf was. Ik begon maar gewoon te lopen.
Gelukkig kwamen er toen allemaal dronken mensen thuis. En na een uur in je eentje trippen was dat echt heel vreemd. Iedereen was zo raar en bezopen en ze waren allemaal vergeten dat ik aan het trippen was, dus ze praatten gewoon heel snel tegen me. Toen heb ik uiteindelijk nog met G lachgas gedaan. Dit was heel ziek, maar niet zo ziek als het eerste patroontje. Daarna nog een jointje en na het laatste patroontje ging ik nokkie.
Het was echt mijn fijnste paddotrip ooit en door die lachgas ook de hardste. Hoewel ik harder ging dan de vorige keer kon ik het heel goed aan en daardoor kon ik zo ver gaan als ik wilde, omdat zij er toch bij was. Ik wil ook lachgas gaan doen bij de lsd volgende maand. Een paar vrienden van me hebben dit al gedaan en vonden dit nogal heftig. Heeft iemand hier dit al gedaan en wat vond die ervan?
). Waar: In de kamer van mn vriendin
Wat: Equadoriaanse paddo's, wiet en lachgas
Wanneer: 21:00
Wie: Ik en mn meisje, die voor het eerst als tripsitter speelde.
Na school kochten we de Equadoriaanse paddo's (had ik goede ervaring mee) en daarna lachgas. Thuis hoorde we dat de rest van onze vrienden gingen zuipen. Eerst hebben we veel geblowt en een patroontje gedaan. Toen ging ik die paddo's eten. Toen de paddo's insloegen gingen we nog een joint roken en toen besloten we SAW III te kijken. Dat leek me fucking eng, maar ze was toch bij me. Toen de film een kwartiertje bezig was, besloot ik nog een patroontje te doen. Ik tripte m al vrij hard, dus ik dacht wel dat er iets zou gebeuren. Dus ik pak haar hand en neem die ballon. Terwijl ik m neem hoor ik een heeeeel hard tikkend geluid en alles begint te flitsen, maar ik wilde nog niet ophouden dus ik deed mijn ogen dicht en ging door. Toen leek het alsof mijn lichaam zich oppompte. Ik begon te trillen. Toen ik mijn ogen open deed trilde alles dus ik liet de ballon los. Alles werd zwart. Ik zag niets. Ik hoorde alleen een heel zacht geluid dat steeds harder werd. Na ongeveer een minuut denk ik, was het geluid op zn hardst en zag ik opeens de kamer weer. Mn meisje keek me aan maar haar ogen namen haar hele gezicht in beslag. Ik bekeek de kamer en er waren overal waar ik keek visuals. Toen ik na een tijdje weer probeerde te praten, merkte ik dat ik de film niet kon kijken. Het lukte me niet. De gezichten vervormden te erg, de geluiden galmden allemaal en er zaten te veel visuals voor de ondertiteling om het te lezen. Ik dacht dat het door de lachgas kwam dus ik wachtte nog even, maar het hield niet op. Ik heb die hele film niet kunnen zien.
Na de film viel ze in slaap. Toen was ik alleen. Ik was zo verward dat ik niet was wat ik kon doen. Ik probeerde een jointje te draaien, lukte niet, ballonnetje nemen? Ook niet. Ik probeerde te denken, maar ik dacht alleen aan rare zelfbedachte filmscenes, en overal waar ik me op focuste ging draaien en van vorm veranderen, dus ik vergat de hele tijd waar ik mee bezig was. Ik probeerde op te staan, maar dat voelde zo raar dat bewegen alleen al een bezigheid op zichzelf was. Ik begon maar gewoon te lopen.
Gelukkig kwamen er toen allemaal dronken mensen thuis. En na een uur in je eentje trippen was dat echt heel vreemd. Iedereen was zo raar en bezopen en ze waren allemaal vergeten dat ik aan het trippen was, dus ze praatten gewoon heel snel tegen me. Toen heb ik uiteindelijk nog met G lachgas gedaan. Dit was heel ziek, maar niet zo ziek als het eerste patroontje. Daarna nog een jointje en na het laatste patroontje ging ik nokkie.
Het was echt mijn fijnste paddotrip ooit en door die lachgas ook de hardste. Hoewel ik harder ging dan de vorige keer kon ik het heel goed aan en daardoor kon ik zo ver gaan als ik wilde, omdat zij er toch bij was. Ik wil ook lachgas gaan doen bij de lsd volgende maand. Een paar vrienden van me hebben dit al gedaan en vonden dit nogal heftig. Heeft iemand hier dit al gedaan en wat vond die ervan?
