Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had gehoopt dat we een voorbeeld zouden nemen aan de UK🥲"
"Ik denk dat de schrijver van het artikel in ieder geval niet zelf bekend is met het middel. Eerst 3mmc dan 3mcc, de 4mmc en 4mcc worden ook door elkaar gebruikt😂"
"Buu zei: Ik hoop dat 3-MMC binnenkort lekker verbannen wordt zodat de overige designer drugs weer buiten schot blijven. RC's krijgen een veelte slechte naam door abusende achterhoekers. Klik om te vergroten... Maar ik hoop dan niet dat het net als 4-FA totaal van de markt verdwijnt. Voor de gelegenheids gebruiker zoals ik is het namelijk wel vervelend dat het verbannen gaat worden."
"🐺PsyTekz zei: Als je er mee kan om gaan een klein voorraadje aankopen voor de ban in gaat. Volgens mij zal het wel verdwijnen met een ban. 3-mmc dealers kopen wrs ook in Bulk via een Vendor. Klik om te vergroten... Ja dat is ook mijn plan inderdaad, ik heb totaal geen moeite om er van af te blijven. Maar vind het moeilijk in te schatten wat een goeie voorraad is, en het idee dat het dan daarna op is😅 Daarnaast ben ik ook een beetje te vrijgevig naar vrienden, zo heb ik mijn laatste 4-fa pil weggegeven😭"
"Buu zei: Dat zal wel gebeuren. Allicht dat je een a twee jaar na de ban nog wat op het darkweb kan vinden maar daarna is het sloes waarschijnlijk. Maar wanneer het gebanned zal worden weet je dat ruimstreeks van te voren en ik verwacht dat je wel een grammetje of 100 voor een euro of 3 per gram op de kop kan tikken, want ze moeten er toch van af. Geldt overigens voor alle RC's die verboden worden. NBOME's, MXE, 4-FA etc werden laatste dagen voor de ban voor een paar euro per gram aangeboden. En wanneer je drugs droog en op een stabiele temperatuur bewaard zullen ze het enkele tientallen jaren zonder merkbaar potentie verlies uithouden. Klik om te vergroten... Ja dat geloof ik graag, toen 4-FA verboden werd kwam ik pas net kijken in de wondere wereld van drugs en kocht het van een vriend, nu weet ik beter.👍🏼"
"Dag allemaal, Ik heb volgende week een festival en de dag erna vanaf de middag tot laat in de avond verplichtingen. in principe niet z'n probleem want ik heb meestal niet z'n last van katers als ik heb geslapen ( meestal met behulp van een benzo). Alleen nu wil ik waarschijnlijk geen benzo gebruiken omdat ik dan toch vaak met mn ritme kloot. Nu heb ik eens gelezen dat iemand de dag na een festival phenibut nam om de kater op te vangen, alleen slaap ik na het gebruik van phenibut altijd zo ontzettend diep dat ik dacht; wellicht kan ik op de dag van het festival al de phenibut nemen en slaap ik dan na het festival goed doordat phenibut lang doorwerkt. Wat wil ik nemen op het fesitval: 160 mg 6-apb en mogelijk wat ketamine in de nasleep. Nu kan het zomaar zijn dat jullie zeggen, heel dom, doe maar niet. Dan hou ik het op de dag erna, of gewoon helemaal niet en slapen met een etizolammetje."
"Bedankt voor jullie advies. Neo-Shulginist zei: Wat ik alleen niet snap is het deel over je ritme verkloten. Hoezo doet etizolam dat? Omdat je dan 's ochtends na een feestje gaat slapen, en dan van 's ochtends tot 's middags slaapt en de volgende nacht niet meer? Klik om te vergroten... Ja het is meer een gevoel, elke benzo voelt voor mij als een nep slaapje en ik neem nooit echt hoge dosissen, waardoor de etizolam wel heel letterlijk een inslaper wordt. Ik wordt vaak na 3 uur wakker en ‘uitgeslapen’ maar voel dan nog wel het effect. Ik heb gewoon een sterke natuurlijke klok dus je heb waarschijnlijk gelijk dat ik dat met phenobut ook krijg. Normaal ben ik ook nuchter als ik phenibut gebruik dus dat is niet te vergelijken met hoe ik wakker wordt na een benzo De gedachte was meer 1 middel, 2 effecten. Kater opvangen en in slaap kunnen vallen. Maar ik ben denk toch bang dat het ook effect heeft op mn 6apb trip die ik voor het eerst na meer dan een half jaar weer eens ga ervaren☺️ XMR zei: Dit zou ik echter niet doen als je ook ketamine gaat gebruiken, het lijkt mij niet dat ketamine en phenibut veilig zijn om te combineren (ik kan fout zitten, voel je vrij om mij te corrigeren). Klik om te vergroten... Ja ketamine op het einde van een festival is voor mij wel gebruikelijk dus ik denk dat ik mn antwoord heb😇"
"FredKroket zei: Beter plannen en niet gebruiken als je de dag erna verplichtingen hebt is het beste. Klik om te vergroten... Eens, mocht het belangrijk zijn had ik dat zeker gedaan, maar het ging om vrijetijds verplichtingen. Die zijn overigens vervallen dus dat feest toch wat lekkerder."
"1. Je pillen/mdma laten testen! 2. Mdma afwegen en in een capsule (1-1,5mg x lichaamsgewicht in kg) 3. Geen pep met mdma/xtc combineren, zonde van je mdma/xtc. ik weet verder niet of methylfenidaat bewezen je trip kan verzieken, ik heb iig minimaal 3 mensen in mn omgeving die dat gebruiken en ze reageren niet anders op xtc dan anderen."
"Ik ga ook naar Elektrum zaterdag! ik ben zelf voorstander van eerst iets eten (niet te vet) en dan nemen. Maar ik ken ook mensen die iets nemen en dan snel gaan eten voor het inslaat. Tijdens xtc krijg ik niet zo veel weg maar soms kan een smoothie / stuk fruit / sportdrank wat energie aanvullen tussendoor"