#1
Ik ervaar ook lichte verdoving zoals met coke (ik ervaar het ook met 3mmc snuiven) in mn neus en 1 voortand.
Crushed tot het poedersuiker is en niet te hard snuiven? Als ik iets te hard snuif, komt het gelijk op dat stukje tussen je neus en mond in. Gewoon alsof je lekker eten ruikt snuiven. Het hoeft toch alleen maar in je neusholte te komen en die zit niet diep.ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet?
Alvast bedanktttt
![]()
Ja het is dus al mega poederig, dus al haal ik mn neus op boven het lijntje schiet die al doorCrushed tot het poedersuiker is en niet te hard snuiven? Als ik iets te hard snuif, komt het gelijk op dat stukje tussen je neus en mond in. Gewoon alsof je lekker eten ruikt snuiven. Het hoeft toch alleen maar in je neusholte te komen en die zit niet diep.
de rest kan ik je niet mee helpen. Ik ben benieuwd naar jouw en andere ervaringen
Inderdaad, heb ik ook wel eens met 3-MMC. Maar toch wel anders dan wel coke.Ik ervaar ook lichte verdoving zoals met coke (ik ervaar het ook met 3mmc snuiven) in mn neus en 1 voortand.
Ik heb een leuke ervaring tot nu toe, begin is een beetje onwennig maar moest gewoon niet als een watje doseren.Inderdaad, heb ik ook wel eens met 3-MMC. Maar toch wel anders dan wel coke.
Ik heb NEP ook in huis, maar nog niet kunnen/willen proberen. Als je een goede ervaring hebt gehad straks, hoor ik het graag (en zo niet, ook natuurlijk)!
1 ding kan ik je wel vertellen.Ik heb hier dus net een beetje van genomen, het voelt nog niet echt als een chille upper. meer alsof je een soort gekke come up heb die niet doorzet.
Duss ik hoor graag andere ervaringen van jullie, ook qua dosis/setting/ manier van inname etc.
ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet?
Alvast bedanktttt
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."