Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vaste leverancier *MODknip had een aanbieding voor fluetizolam, 10 stuks voor de helft van de prijs (mag geen prijzen noemen toch?) om te proberen. Nu ben ik altijd wel in om nieuwe dingen te proberen. Ik denk iets met fluor is altijd goed. Alles met fluor tot nu toe vond ik eigenlijk wel best. 2-FMA, 4-FMA, 4-FA, 2-FDCK allemaal best. Dus dit zal ook wel goed zijn. Duh.... Nu heb ik het erbij besteld. En gelijk vandaag genomen om 2 uur ' s nachts, want ik was weer enorm aan het malen en piekeren. Soms heb ik van die nachten. Niks zit mee, wintersport gaat waarschijnlijk niet door en hoe moet ik dat nu weer regelen? Je kent het vast wel. Eigenlijk onzin, maar toch ik moet morgen weer aan de slag. Beetje slaap zou leuk zijn. Dit rapport gaat niet echt bijzonder zijn, want ik nam het (1/2, is 0,5 mg ik heb echt 0 tolerantie, gebruik het echt alleen af en toe voor piekeren-niet slapen en speed e.d. - niet slapen) en ik was vervolgens 5 minuten later weg. Ja, wat kan je daar nu over vertellen? Werkt geweldig dus, denk toch ook wel sneller ook als etizolam. Verder geen slaap over de dag, voel me eigenlijk kiplekker. Werd 6:30 wakker, dus toch lekker 4,5 uurtjes slaap gehad. Heerlijk hoor. Je hebt ook nog iets als deschloroetizolam die vond ik minder. Hier deed het wat moest doen (slapen!) voor mij, en nu ging het in ieder geval ook heel snel. Perfect. Daar gebruik ik het voor in ieder geval. Wellicht dat anderen het ook nog ergens voor gebruiken, alleen daar kan ik dus niks over zeggen aangezien ik sliep"
"Ja, eigenlijk alleen 4-FA had bijwerkingen waarvan ik hoorde (hersenbloedingen), alleen ik heb dat rapport gelezen (DIMS of zoiets, in ieder geval een rapport) en daaruit bleek eigenlijk wel dat de overheid weer een leuk angstgeintje had uitgehaald. Van de doden en hersenbloedingen gerapporteerd bleek het altijd of zeer vaak om combinatiegebruik te gaan en grote hoeveelheden (300 mg + ) en 2 doden waren heel erg vaag. Was eigenlijk totaal geen wetenschappenlijk rapport. Zelf en vrienden nooit last gehad, hardstikke leuk middel. Alleen ik denk dat mensen bij de bijnaam van 4-FA (XTC light) gewoon dachten als ik er nu 3 neem (300 mg) dan heb ik weer XTC tot XTC heavy, en dan gaat het wellicht flink mis. Dan gaat de amfetamine component te zwaar wegen, en dan kreeg je die hoge bloeddrukken. Met een zwakke plek in je hoofd ben je dan het haasje. 2-FDCK, 2-FMA vind ik geweldige stoffen. Inderdaad 2-FMA bijwerkingsloos, gewoon fit en scherp. Alleen nogmaals alles met mate en/of met maten (vrienden). Ik ga niet 2 weken achter elkaar 2-FMA nemen. Alleen voor iets waar ik scherp voor moet zijn, en belangrijk vindt dan is het gewoon superhandig. Ritalin, dexamfetamine vind ik niks daarvoor, die antislaapsyndroomstof (kan niet op de naam komen) kan me nog wel bekoren, alleen 2-FMA is gewoon heerlijk. Does the job everytime. Je kunt erook mee sporten. Neem het voor een leuke wedstrijd en je speelt gewoon megagoed. Ook geen agressie of zo. Topmiddel. 2-FDCK werkt geweldig voor mij als je je down voelt, ik kan het een paar keer nemen en dan ben ik 2/3 weken een stuk positiever. Dat werkt dan vaak ook nog door. Trouwens XTC doet dat ook bij mij, alleen dat is gewoon dat ik alles een keer lekker los kan laten. Dat doet je ook wel goed. Alleen de week daarna is niet fijn. Want ik ben juist ontzettend gevoelig voor bijwerkingen. XTC heb ik geen dinsdagdip, ik heb een tot donderdagdip. Vrijdag voel ik me pas weer wat beter. Alleen dan ga ik ook wel volledig los op een feest. Alleen ik doe dat echt niet 5 dagen achter elkaar, ben wel gek. Minstens 3/4 weken pauze, en meestal langer. Ik wisselook af tussen de receptoren. Gaan niet 2 keer een serotonine slurper achter elkaar nemen. Neem ik iets anders. GABA of zo. Dus laat ik het zo zeggen, ik heb goede ervaringen met fluor. Al weet ik dat fluor op zich hardstikke giftig is, alleen daar heb ik dan blijkbaar geen last van of zo. Geen idee, leg mij maar uit?"
"Etizolam was inderdaad al eerder verboden in Belgie. Volgens mij zijn clonazolam en flualprazolam in Belgie nog legaal. Dat zal wel niet lang meer duren, denk begin december ivm WHO komen die erook bij."
"Ook weer wat geleerd. Mag het wel via een rebus?"
"fluetizolam is ook niet een doorslaper. Je slaapt er snel mee in, dat was het."
"Flumazenil is toch handig als je wilt afkicken?"
"Geen probleem wat van een blog afgehaald. Lijkt me ideaal binnen een week van je benzoverslaving af. Was het altijd maar zo makkelijk. Geloof zelf niet zo in makkelijke oplossingen trouwens. Je bent ze toch ergens om gaan nemen? Eventueel kan dat al over zijn (bijv. je hebt al iets verwerkt of je bent al minder angstig). Alleen als je nog steeds het probleem hebt, dan ben je alleen van je benzoverslaving af. En volgens mij eventueel net zo vatbaar of wellicht zelfs meer vatbaar voor weer een nieuwe verslaving. Dus ik weet van verslaving, je dient altijd iets te doen aan het onderliggend probleem waarom je aan die verslaving "hooked" bent geraakt. Snelle afbouw van benzodiazepine verslaving Er is een mogelijkheid om binnen een week van een benzodiazepine af te komen. Dit kan met een infuus met Flumazenil. Dat gaat veel van de effecten tegen die je krijgt als je ‘cold turkey’ stopt met een benzodiazepine. De GABA-receptor herstelt zich – vooral bij hoge doseringen van een benzodiazpine- slechts langzaam van de zware schade die de receptor hierdoor heeft opgelopen. Onderzoeken die gaan over afbouwen met flumazenil staven dit ook. Supplementen ter bevordering afbouwen benzo’s L-theanine (250 milligram per dag, 1 of 2 maal daags). Het is een bijzonder aminozuur dat bijna alleen voorkomt in de theeplant Camellia Sinensis. L-theanine staat vooral bekend om zijn kalmerende werking. Het verhoogt de activiteit van de neurotransmitters serotonine, dopamine en GABA in de hersenen. Het geeft ontspanning en vermindert stress en angst.’ Magnesium Citraat: altijd citraat of gecheleerd nemen, die neemt je lichaam het beste op. Ongeveer 330 tot 550 mg voor het slapen gaan. Versterkt je botten, geeft ontspannen gevoel zowel in je spieren als in je hoofd. Taurine (1 gram per dag), dat zou dan gaan waarschijnlijk omdat taurine qua structuur erg lijkt op GABA denk ik. Zorgt ervoor dat de magnesium beter wordt opgenomen. Daarnaast kun je nog kijken naar de alfaliponzuur, melatonine, en 5-HTP en een vitamine-B complex in het speciaal vitamines B3 en B6. Stappenplan voor het afbouwen van een benzodiazepine Stap1. Schakel over naar een benzodiazepine met een lange halveringstijd zoals diazepam. Het overschakelen moet geleidelijk gebeuren. Indien je jouw benzodiazepine meerdere keren per dag nam, neem je nu 1 dosis voor het slapen gaan. oor de overschakeling naar een langwerkende benzo moet je de dosis van je huidige benzo omzetten naar het equivalent ervan in diazepam. Er zijn genoeg hulpmiddelen op internet om dat zelf uit verder uit te zoeken. Eentje kun je hier vinden. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines. Ga op zoek naar een behandeling van je probleem en schrijf je zelf al in. Dat kan gedragstherapie zijn, een lotgenotentherapie, yogacursus, een versiercursus of een nieuwe activiteit, of een reis waarin je bezig bent. Regel dat er voor je benzogewoonte er iets anders in de plaats komt. Stap 2. Om de twee weken minder je met één achtste van je oorspronkelijke dosis. Afbouwen met 1/8 per 2 weken duurt 14 weken. Zulke kleine afbouw stappen zijn vaak niet mogelijk omdat er geen benzo’s in de juiste kleine dosis beschikbaar zijn. Vraag aan de apotheker of ze speciaal voor jou de juiste capsules kunnen maken. Stap 3. Wanneer je nog slechts 0,5 mg diazepam, norflurazepam of diclazepam (of iets wat erop lijkt) per dag neemt, dien je volledig te stoppen. Nu komt de moeilijke tijd. Accepteer dat, en accepteer ook dat het weer overgaat. Dwing jezelf in het gezelschap van mensen te begeven. Wees open over je probleem. Schaamte kun je nu niet gebruiken. Lukt het niet om open te zijn, zie dat ook niet als een mislukking. Je kan niet meer dan je best doen. Je bent in ieder geval al bezig om weer jezelf te worden. Daarover mag je van jezelf al trots zijn. Een eventuele terugval bij je verslaving is niet gelijk een reden om helemaal weer te stoppen met afbouwen. Hoop dat ik iedereen die verslaafd is of raakt aan benzo's een beetje ermee geholpen is. Ook al ben ik zelf sceptisch over makkelijke oplossingen. Denk best dat een flumazenil infuus je in ieder geval kan helpen. Echter degene die je het beste kan helpen, is jezelf met een beetje help van je friends. Veel succes!"
"Ik heb bij iemand gezien dat hij bij zijn verslaving veel gehad heeft aan norflurazepam en nog iets fluzazenil of zo (ff opzoeken), aha flumazenil is het. Flumazenil zorgt ervoor dat je afkick heel snel kan gaan, en norflurazepam kan je heel goed mee taperen omdat het een ontzettend lange halfwaardetijd heeft. Met nog wat vitamines iets van B3 of zo. Alleen die weet ik niet meer."
"Als ik Neo-shulginist volg, volgt eruit een verbod dat er niks aan de beweegredenen gaat gebeuren. Er is alleen in 2022 een verbod op lachgas, en inderdaad zal dan wellicht cutepool gelijk krijgen dat er dan bijvoorbeeld alcohol volgt als middel om de beweegreden niet actief te onderzoeken en te verdonkermanen. Of ze gaan toch weer over op darknet of gewoon de slagroomspuiten of naar een ander land. Trouwens alcohol kost de samenleving een kleine 3 miljard per jaar. Dat is inclusief aftrek accijns. Dus dat verhaal dat alcohol zoveel oplevert is pure houten kop onzin. Het is alleen dat bijvoorbeeld Heineken zo'n leuke lobby heeft dat zelf de koning met de kleptrocaat koning Poetin een Heineken drinkt in het Holland Heineken House in Sotchi bijvoorbeeld. Het is inderdaad allemaal een grap."
"900 mg per dag, WAT? Als ik een 0,5 etizolam neem als ik af en toe eens lig te piekeren (of na een beetje te veel stimulant) ben ik toch echt na een kwartier helemaal weg. Wat voor tolerantie hebben die mensen dan wel? Ongelooflijk, beter dan aan de norflurazepam gaan. Daarvan zijn de metabolieten ook weer benzodiazepines. Kun je ook gelijk eens gaan afkicken of zo. Als ik 900 mg zou gebruiken, zou ik echt stoppen met kopen en me linearecta naar 1 of andere verslavingshulp laten transporteren."