Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFluetizolam snelle klap

Fluetizolam snelle klap

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Je noemt hier in een afkorting je leverancier. Niet toegestaan volgens de forumregels!
Klik om te vergroten...
heb ik ook van geleerd
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vaste leverancier *MODknip had een aanbieding voor fluetizolam, 10 stuks voor de helft van de prijs (mag geen prijzen noemen toch?) om te proberen. Nu ben ik altijd wel in om nieuwe dingen te proberen. Ik denk iets met fluor is altijd goed. Alles met fluor tot nu toe vond ik eigenlijk wel best. 2-FMA, 4-FMA, 4-FA, 2-FDCK allemaal best. Dus dit zal ook wel goed zijn. Duh....

Nu heb ik het erbij besteld. En gelijk vandaag genomen om 2 uur ' s nachts, want ik was weer enorm aan het malen en piekeren. Soms heb ik van die nachten. Niks zit mee, wintersport gaat waarschijnlijk niet door en hoe moet ik dat nu weer regelen? Je kent het vast wel. Eigenlijk onzin, maar toch ik moet morgen weer aan de slag. Beetje slaap zou leuk zijn.

Dit rapport gaat niet echt bijzonder zijn, want ik nam het (1/2, is 0,5 mg ik heb echt 0 tolerantie, gebruik het echt alleen af en toe voor piekeren-niet slapen en speed e.d. - niet slapen) en ik was vervolgens 5 minuten later weg. Ja, wat kan je daar nu over vertellen? Werkt geweldig dus, denk toch ook wel sneller ook als etizolam. Verder geen slaap over de dag, voel me eigenlijk kiplekker. Werd 6:30 wakker, dus toch lekker 4,5 uurtjes slaap gehad. Heerlijk hoor. Je hebt ook nog iets als deschloroetizolam die vond ik minder. Hier deed het wat moest doen (slapen!) voor mij, en nu ging het in ieder geval ook heel snel. Perfect. Daar gebruik ik het voor in ieder geval. Wellicht dat anderen het ook nog ergens voor gebruiken, alleen daar kan ik dus niks over zeggen aangezien ik sliep :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Megadude zei:
Ik denk iets met fluor is altijd goed.
Klik om te vergroten...
Dat zou je zeggen, maar nee, iets met fluor is eigenlijk altijd kutter als iets zonder fluor.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben het eens met @Dirkjan

Fluor amfeta's en dissos geven toch net even meer dat koppijn gevoel dan de niet-gefluoriseerde onder invloed, naar eigen ervaring. (piekeren, lang doorwerken etc)

Het is daarentegen zo wat je zegt dat deze fluors de dag erna toch relatief vrij zijn qua bijwerkingen, maar dat kan een valkuil zijn. Dan zou ik persoonlijk toch voor de niet-fluors gaan zo eens in de zoveel tijd, ik herhaal, zo eens in de zoveel tijd en de katers nemen voor wat ze zijn.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, eigenlijk alleen 4-FA had bijwerkingen waarvan ik hoorde (hersenbloedingen), alleen ik heb dat rapport gelezen (DIMS of zoiets, in ieder geval een rapport) en daaruit bleek eigenlijk wel dat de overheid weer een leuk angstgeintje had uitgehaald. Van de doden en hersenbloedingen gerapporteerd bleek het altijd of zeer vaak om combinatiegebruik te gaan en grote hoeveelheden (300 mg + ) en 2 doden waren heel erg vaag. Was eigenlijk totaal geen wetenschappenlijk rapport.

Zelf en vrienden nooit last gehad, hardstikke leuk middel. Alleen ik denk dat mensen bij de bijnaam van 4-FA (XTC light) gewoon dachten als ik er nu 3 neem (300 mg) dan heb ik weer XTC tot XTC heavy, en dan gaat het wellicht flink mis. Dan gaat de amfetamine component te zwaar wegen, en dan kreeg je die hoge bloeddrukken. Met een zwakke plek in je hoofd ben je dan het haasje.


2-FDCK, 2-FMA vind ik geweldige stoffen. Inderdaad 2-FMA bijwerkingsloos, gewoon fit en scherp. Alleen nogmaals alles met mate en/of met maten (vrienden). Ik ga niet 2 weken achter elkaar 2-FMA nemen. Alleen voor iets waar ik scherp voor moet zijn, en belangrijk vindt dan is het gewoon superhandig. Ritalin, dexamfetamine vind ik niks daarvoor, die antislaapsyndroomstof (kan niet op de naam komen) kan me nog wel bekoren, alleen 2-FMA is gewoon heerlijk. Does the job everytime. Je kunt erook mee sporten. Neem het voor een leuke wedstrijd en je speelt gewoon megagoed. Ook geen agressie of zo. Topmiddel.

2-FDCK werkt geweldig voor mij als je je down voelt, ik kan het een paar keer nemen en dan ben ik 2/3 weken een stuk positiever. Dat werkt dan vaak ook nog door. Trouwens XTC doet dat ook bij mij, alleen dat is gewoon dat ik alles een keer lekker los kan laten. Dat doet je ook wel goed. Alleen de week daarna is niet fijn. Want ik ben juist ontzettend gevoelig voor bijwerkingen. XTC heb ik geen dinsdagdip, ik heb een tot donderdagdip. Vrijdag voel ik me pas weer wat beter. Alleen dan ga ik ook wel volledig los op een feest. Alleen ik doe dat echt niet 5 dagen achter elkaar, ben wel gek. Minstens 3/4 weken pauze, en meestal langer. Ik wisselook af tussen de receptoren. Gaan niet 2 keer een serotonine slurper achter elkaar nemen. Neem ik iets anders. GABA of zo.

Dus laat ik het zo zeggen, ik heb goede ervaringen met fluor. Al weet ik dat fluor op zich hardstikke giftig is, alleen daar heb ik dan blijkbaar geen last van of zo. Geen idee, leg mij maar uit?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Megadude zei:
Mijn vaste leverancier *MODknip had een aanbieding voor fluetizolam, 10 stuks voor de helft van de prijs (mag geen prijzen noemen toch?) om te proberen. Nu ben ik altijd wel in om nieuwe dingen te proberen. Ik denk iets met fluor is altijd goed. Alles met fluor tot nu toe vond ik eigenlijk wel best. 2-FMA, 4-FMA, 4-FA, 2-FDCK allemaal best. Dus dit zal ook wel goed zijn. Duh....

Nu heb ik het erbij besteld. En gelijk vandaag genomen om 2 uur ' s nachts, want ik was weer enorm aan het malen en piekeren. Soms heb ik van die nachten. Niks zit mee, wintersport gaat waarschijnlijk niet door en hoe moet ik dat nu weer regelen? Je kent het vast wel. Eigenlijk onzin, maar toch ik moet morgen weer aan de slag. Beetje slaap zou leuk zijn.

Dit rapport gaat niet echt bijzonder zijn, want ik nam het (1/2, is 0,5 mg ik heb echt 0 tolerantie, gebruik het echt alleen af en toe voor piekeren-niet slapen en speed e.d. - niet slapen) en ik was vervolgens 5 minuten later weg. Ja, wat kan je daar nu over vertellen? Werkt geweldig dus, denk toch ook wel sneller ook als etizolam. Verder geen slaap over de dag, voel me eigenlijk kiplekker. Werd 6:30 wakker, dus toch lekker 4,5 uurtjes slaap gehad. Heerlijk hoor. Je hebt ook nog iets als deschloroetizolam die vond ik minder. Hier deed het wat moest doen (slapen!) voor mij, en nu ging het in ieder geval ook heel snel. Perfect. Daar gebruik ik het voor in ieder geval. Wellicht dat anderen het ook nog ergens voor gebruiken, alleen daar kan ik dus niks over zeggen aangezien ik sliep :wink:
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd net besteld,het komt in de buurt van etizolam klopt dat ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Megadude zei:
Mijn vaste leverancier *MODknip had een aanbieding voor fluetizolam, 10 stuks voor de helft van de prijs (mag geen prijzen noemen toch?) om te proberen. Nu ben ik altijd wel in om nieuwe dingen te proberen. Ik denk iets met fluor is altijd goed. Alles met fluor tot nu toe vond ik eigenlijk wel best. 2-FMA, 4-FMA, 4-FA, 2-FDCK allemaal best. Dus dit zal ook wel goed zijn. Duh....

Nu heb ik het erbij besteld. En gelijk vandaag genomen om 2 uur ' s nachts, want ik was weer enorm aan het malen en piekeren. Soms heb ik van die nachten. Niks zit mee, wintersport gaat waarschijnlijk niet door en hoe moet ik dat nu weer regelen? Je kent het vast wel. Eigenlijk onzin, maar toch ik moet morgen weer aan de slag. Beetje slaap zou leuk zijn.

Dit rapport gaat niet echt bijzonder zijn, want ik nam het (1/2, is 0,5 mg ik heb echt 0 tolerantie, gebruik het echt alleen af en toe voor piekeren-niet slapen en speed e.d. - niet slapen) en ik was vervolgens 5 minuten later weg. Ja, wat kan je daar nu over vertellen? Werkt geweldig dus, denk toch ook wel sneller ook als etizolam. Verder geen slaap over de dag, voel me eigenlijk kiplekker. Werd 6:30 wakker, dus toch lekker 4,5 uurtjes slaap gehad. Heerlijk hoor. Je hebt ook nog iets als deschloroetizolam die vond ik minder. Hier deed het wat moest doen (slapen!) voor mij, en nu ging het in ieder geval ook heel snel. Perfect. Daar gebruik ik het voor in ieder geval. Wellicht dat anderen het ook nog ergens voor gebruiken, alleen daar kan ik dus niks over zeggen aangezien ik sliep :wink:
Klik om te vergroten...
Je noemt hier in een afkorting je leverancier. Niet toegestaan volgens de forumregels!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Je noemt hier in een afkorting je leverancier. Niet toegestaan volgens de forumregels!
Klik om te vergroten...
Dit. :)

Even eruit gemodknipt.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook weer wat geleerd. Mag het wel via een rebus?:imp:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Megadude zei:
Ook weer wat geleerd. Mag het wel via een rebus?:imp:
Klik om te vergroten...
Dat ligt er maar net aan of je een ban wil of niet!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Dat zou je zeggen, maar nee, iets met fluor is eigenlijk altijd kutter als iets zonder fluor.
Klik om te vergroten...
Bwau heb toch ook fijne ervaringen met verschillende fluor rc's, eerst 2-FA, vond ik geweldige stim n door afwezigheid vd dinsdagdip zoals bij XTC, mijn favo stim, dacht bij de ban, wordt moeilijk om deze te evenaren, maar dan maakte ik kennis met 4-FMA en deze is indd nog beter, doordat het net nog meer de effecten v pep en xtc combineert. Ook 2-FDCK vind ik dikke voltreffer. Dus mijn ervaringen met gefluoreerde stofjes zijn toch ook positief qua effecten en minder nadelen, bijwerkingen, dips dan vb XTC.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga deze misschien ook wel bestellen, samen met Bromazolam, wat ik ook fijne benzo vind. Maar zal ook wel 2mg moeten nemen en zijn pellets van 1mg, dus moet al verdubbelen, dan zit je toch al snel bij een minimum v 50 pcs.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
Ga deze misschien ook wel bestellen, samen met Bromazolam, wat ik ook fijne benzo vind. Maar zal ook wel 2mg moeten nemen en zijn pellets van 1mg, dus moet al verdubbelen, dan zit je toch al snel bij een minimum v 50 pcs.
Klik om te vergroten...
Vind zelf bromazolam wat tegenvallen, maar het werkt bij iedereen weer net wat anders . Ik bestel zelf meestal poeder en pg erbij. Scheelt een hoop geld. Maar pellets zijn kwa gemak natuurlijk eerder aan te raden als je niet weet hoe het precies werkt om het op te lossen.
En helaas mogen we dat niet uitleggen zover ik weet? @Roze Olifant @StimsalaBanne @Eik etc .
Of valt dat nog onder harm reduction? Aangezien sommigen mensen gruwelijk de fout in gaan met (potente poeders) zelf knutselen vraag ik me dit af.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Vind zelf bromazolam wat tegenvallen, maar het werkt bij iedereen weer net wat anders . Ik bestel zelf meestal poeder en pg erbij. Scheelt een hoop geld. Maar pellets zijn kwa gemak natuurlijk eerder aan te raden als je niet weet hoe het precies werkt om het op te lossen.
En helaas mogen we dat niet uitleggen zover ik weet? @Roze Olifant @StimsalaBanne @Eik etc .
Of valt dat nog onder harm reduction? Aangezien sommigen mensen gruwelijk de fout in gaan met (potente poeders) zelf knutselen vraag ik me dit af.
Klik om te vergroten...
Jua de meningen en ervaringen wat betreft Bromazolam zijn zeer verdeeld, dat geldt voor heel wat benzo's, zeker de rc's. Etizolam en Clonazolam waren zo wat de enige waar de meeste dezelfde mening deelden.
Ik bestel puur pellets/pillen en capsules, indd puur voor het gemak. Heb vroeger wel eens m'n eigen capsules gevuld, maar naaah vind ik al te veel gedoe, laat staan dat ik mn eigen brouwseltjed maak voor m'n benzo's met PG, waarmee je toch propyleenglycol bedoeld? Ik ben indd op dat vlak, voor tgemak tov goedkoop. Ik rook zelf niet, maar mensen die hun eigen sigaretten schieten, om de prijs te drukken, zou gewoon sloffen kopen😛

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."