#1
heb ik ook van geleerdJe noemt hier in een afkorting je leverancier. Niet toegestaan volgens de forumregels!
heb ik ook van geleerdJe noemt hier in een afkorting je leverancier. Niet toegestaan volgens de forumregels!
Dat zou je zeggen, maar nee, iets met fluor is eigenlijk altijd kutter als iets zonder fluor.Ik denk iets met fluor is altijd goed.
Ben benieuwd net besteld,het komt in de buurt van etizolam klopt dat ?Mijn vaste leverancier *MODknip had een aanbieding voor fluetizolam, 10 stuks voor de helft van de prijs (mag geen prijzen noemen toch?) om te proberen. Nu ben ik altijd wel in om nieuwe dingen te proberen. Ik denk iets met fluor is altijd goed. Alles met fluor tot nu toe vond ik eigenlijk wel best. 2-FMA, 4-FMA, 4-FA, 2-FDCK allemaal best. Dus dit zal ook wel goed zijn. Duh....
Nu heb ik het erbij besteld. En gelijk vandaag genomen om 2 uur ' s nachts, want ik was weer enorm aan het malen en piekeren. Soms heb ik van die nachten. Niks zit mee, wintersport gaat waarschijnlijk niet door en hoe moet ik dat nu weer regelen? Je kent het vast wel. Eigenlijk onzin, maar toch ik moet morgen weer aan de slag. Beetje slaap zou leuk zijn.
Dit rapport gaat niet echt bijzonder zijn, want ik nam het (1/2, is 0,5 mg ik heb echt 0 tolerantie, gebruik het echt alleen af en toe voor piekeren-niet slapen en speed e.d. - niet slapen) en ik was vervolgens 5 minuten later weg. Ja, wat kan je daar nu over vertellen? Werkt geweldig dus, denk toch ook wel sneller ook als etizolam. Verder geen slaap over de dag, voel me eigenlijk kiplekker. Werd 6:30 wakker, dus toch lekker 4,5 uurtjes slaap gehad. Heerlijk hoor. Je hebt ook nog iets als deschloroetizolam die vond ik minder. Hier deed het wat moest doen (slapen!) voor mij, en nu ging het in ieder geval ook heel snel. Perfect. Daar gebruik ik het voor in ieder geval. Wellicht dat anderen het ook nog ergens voor gebruiken, alleen daar kan ik dus niks over zeggen aangezien ik sliep![]()
Je noemt hier in een afkorting je leverancier. Niet toegestaan volgens de forumregels!Mijn vaste leverancier *MODknip had een aanbieding voor fluetizolam, 10 stuks voor de helft van de prijs (mag geen prijzen noemen toch?) om te proberen. Nu ben ik altijd wel in om nieuwe dingen te proberen. Ik denk iets met fluor is altijd goed. Alles met fluor tot nu toe vond ik eigenlijk wel best. 2-FMA, 4-FMA, 4-FA, 2-FDCK allemaal best. Dus dit zal ook wel goed zijn. Duh....
Nu heb ik het erbij besteld. En gelijk vandaag genomen om 2 uur ' s nachts, want ik was weer enorm aan het malen en piekeren. Soms heb ik van die nachten. Niks zit mee, wintersport gaat waarschijnlijk niet door en hoe moet ik dat nu weer regelen? Je kent het vast wel. Eigenlijk onzin, maar toch ik moet morgen weer aan de slag. Beetje slaap zou leuk zijn.
Dit rapport gaat niet echt bijzonder zijn, want ik nam het (1/2, is 0,5 mg ik heb echt 0 tolerantie, gebruik het echt alleen af en toe voor piekeren-niet slapen en speed e.d. - niet slapen) en ik was vervolgens 5 minuten later weg. Ja, wat kan je daar nu over vertellen? Werkt geweldig dus, denk toch ook wel sneller ook als etizolam. Verder geen slaap over de dag, voel me eigenlijk kiplekker. Werd 6:30 wakker, dus toch lekker 4,5 uurtjes slaap gehad. Heerlijk hoor. Je hebt ook nog iets als deschloroetizolam die vond ik minder. Hier deed het wat moest doen (slapen!) voor mij, en nu ging het in ieder geval ook heel snel. Perfect. Daar gebruik ik het voor in ieder geval. Wellicht dat anderen het ook nog ergens voor gebruiken, alleen daar kan ik dus niks over zeggen aangezien ik sliep![]()
Dit.Je noemt hier in een afkorting je leverancier. Niet toegestaan volgens de forumregels!
Dat ligt er maar net aan of je een ban wil of niet!Ook weer wat geleerd. Mag het wel via een rebus?![]()
Bwau heb toch ook fijne ervaringen met verschillende fluor rc's, eerst 2-FA, vond ik geweldige stim n door afwezigheid vd dinsdagdip zoals bij XTC, mijn favo stim, dacht bij de ban, wordt moeilijk om deze te evenaren, maar dan maakte ik kennis met 4-FMA en deze is indd nog beter, doordat het net nog meer de effecten v pep en xtc combineert. Ook 2-FDCK vind ik dikke voltreffer. Dus mijn ervaringen met gefluoreerde stofjes zijn toch ook positief qua effecten en minder nadelen, bijwerkingen, dips dan vb XTC.Dat zou je zeggen, maar nee, iets met fluor is eigenlijk altijd kutter als iets zonder fluor.
Vind zelf bromazolam wat tegenvallen, maar het werkt bij iedereen weer net wat anders . Ik bestel zelf meestal poeder en pg erbij. Scheelt een hoop geld. Maar pellets zijn kwa gemak natuurlijk eerder aan te raden als je niet weet hoe het precies werkt om het op te lossen.Ga deze misschien ook wel bestellen, samen met Bromazolam, wat ik ook fijne benzo vind. Maar zal ook wel 2mg moeten nemen en zijn pellets van 1mg, dus moet al verdubbelen, dan zit je toch al snel bij een minimum v 50 pcs.
Jua de meningen en ervaringen wat betreft Bromazolam zijn zeer verdeeld, dat geldt voor heel wat benzo's, zeker de rc's. Etizolam en Clonazolam waren zo wat de enige waar de meeste dezelfde mening deelden.Vind zelf bromazolam wat tegenvallen, maar het werkt bij iedereen weer net wat anders . Ik bestel zelf meestal poeder en pg erbij. Scheelt een hoop geld. Maar pellets zijn kwa gemak natuurlijk eerder aan te raden als je niet weet hoe het precies werkt om het op te lossen.
En helaas mogen we dat niet uitleggen zover ik weet? @Roze Olifant @StimsalaBanne @Eik etc .
Of valt dat nog onder harm reduction? Aangezien sommigen mensen gruwelijk de fout in gaan met (potente poeders) zelf knutselen vraag ik me dit af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."