Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Ja, heb dat ook meer in periodes van drugs gebruik. Soms echt iedere nacht en soms maanden niet. Kan echt creepy zijn Klik om te vergroten... Welke type drugs lokt het uit bij jou als ik vragen mag?"
"Vervelend is een groot woord. Ik was meer verward. Ik kon op dat moment er niet helder over na denken. Hallucinaties had ik op dat moment niet. Kan me meer herinneren dat ik wou opstaan om mn broek uit te doen maar lukte niet en ik zat vast in een soort proberen op te staan loop :P Wel raar."
"Krypt0nite zei: Dan werd ik bezweet wakker en kon mij niet bewegen of praten. Was erg angstig op die leeftijd. Klik om te vergroten... In mijn jongere jaren was ik depressief en had ik ook last sterke doods angst. Ik heb wel eens dromen gehad toen waarbij ik dood ging. Een keer werd ik door een zwaard door mijn borst gestoken. Ik heb op meerdere manieren mijn dood gevonden in mijn dromen en iedere keer schrok ik in intense angst bezweet wakker en was ik 30seconden in intense paranoia om me heen aan het kijken. Nooit heb ik daar bij verlamming ondervonden. Maar oef. Dromen kunnen raar zijn als je angstig ben."
"Ik heb het maar 1 keer gehad toen ik de dag erna een beetje in een dipje zat. Sins dien slaap ik weer normaal."
"Mrloverdj zei: Ik droom dit ook heel vaak. Maar ik ben me erin gaan verdiepen dat je onmogelijk dood kan gaan in je droom..dood als in pats boem weg... Wel dat je dood bent geschoten of gestoken en je bent aan het doodgaan. Ik wil je niet bang maken, maar als je plast in je droom..pas op dan plas je echt.ze zeggen als je echt dood bent(niet gaat) je dan ook...je raad het al. Op.de een of andere manier was ik daar zo mee bezig.. ik las dat je alleen dood kan zijn in je droom als je op.een andere manier nog leeft.. Zo droomde ik dat ik tijdens een operatie overleed. En toen vloog ik door de kamer en naar de artsen en maakte alles mee want zij dachten dat ik echt dood dood was. Nou lekker opbeurende reactie weer van me lol Klik om te vergroten... Als kind had ik dat ik wel eens in mijn bed plaste door dat ik in mn droom plaste. Maar blijkbaar kun je dit afleren want nu kan ik dromen over plas wat ik wil en het droog houden. Zelfde als man met een sex droom. Dat kun je ook doen zonder jezelf onder te kwakken. Het dood gaan voor mij was altijd heel opslag. Opgeblazen door een bazooka. Doorstoken met een zwaard. Lava dat over me heen viel. Ik heb wel het idee dat je hart een klopje overslaat. Maar ik leef nog prima. Ik moet zeggen dat ik sins een paar jaar geen last meer heb van dit soort rare slaap acties. Ik heb ook geen slaap kramp meer. Ik slaap ook meer en val makkelijker in slaap. Ik denk dat het komt omdat ik niet zo veel stres meer heb."
"Knuffelpanda zei: Gisteravond had ik denk ik slaapverlamming. Nooit eerder gehad, t was echt engπ± Ik begon in slaap te vallen en ineens was t een raar soort droom, net of er iemand naast t bed stond en ik viel achterover en voelde me heel bang en benauwd. Ik vocht om eruit te komen en werd hijgend wakker in paniek. T duurde maar even en ik was weer bij zinnen. Ik herrinerde me dat ik hier iets had gelezen en heb het direct opgezocht. Ik kalmeerde door dit te lezen en begreep wat er was gebeurd. Ik nam een halfje oxazepam uit de kast, dat ligt er altijd voor noodgevallen. Gebruikt t zelden. Ik probeerde rustig weer te gaan slapen met tips die ik hier vond π€ Heb wat extra kussens gepakt zodat ik wat hoger lag tegen t gevoel van achterover vallen.T lukte gelukkig ( een grote knuffelpanda naast je helpt ook π) Wel wat te kort geslapen want moest vroeg op en t was erg zwaar om op te staan door de oxa Achteraf had ik t beter niet genomen maar ja paniek. Best een nare ervaring want ik ben altijd een goede slaper geweest en dat wil ik graag zo houden π΄ Klik om te vergroten... was het als gevolg van een middel? of zomaar?"
"Oeh. Ik bump deze uit mede interesse"
"Nickje zei: Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...). Klik om te vergroten... Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?"
"Zeelanddude zei: Heel kort gezegd, als je het de eerste keer gebruikt, en je spreekt een tijd+hoeveelheid af van te voren, met jezelf, gewoon in gedachten. ga je daar de eerste keer ,too much overheen, moet je uitkijken denk ik. int begin js de kater gek genoeg ook milt als je 15 uur doorgaat...met als eventueel gevolg dat je je verzonnen regels bullshit vind want dit stelt niks voor.... too much overheen is eeeehm wordt uiteraard berekend in procenten π€ Als je de planning van 14 uur doorgaan hebt en het word 17 uur doorsnuffelen....is grofweg 20% extra? hoever rekt de foutmarge? Klik om te vergroten... Om die reden plan ik nooit van te voren hoeveel drugs ik neem. Dan lijkt het alsof ik altijd controle heb. π€£"
"Na XTC heb ik vaak wel rare bewustere slaap sessies. Maar van het weekend heb ik 3MMC geprobeerd en de dag erna was ik nog al suf Toen ben ik in slaap gevallen op bed en had ik een soort rare bewuste droom dat ik op bed lag en mezelf niet kon bewegen. Het schoot me net opeens weer binnen. Heb iemand dat wel eens gehad? Ik kan me herinneren dat ik behoorlijk verward was. Het kwartje valt nu pas soort van :P"