Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlle versoepelingen uitgesteld: ’Het is nog te vroeg’

Alle versoepelingen uitgesteld: ’Het is nog te vroeg’

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
FineCrystalline zei:
Big R.I.P ... maar was te verwachten.
www.telegraaf.nl

Alle versoepelingen uitgesteld: ’Het is nog te vroeg’

Alle coronaversoepelingen die mogelijk op 21 april zouden ingaan, schuiven op. Het gaat om het heropenen van winkels en terrassen en het schrappen van de avondklok.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
Klik om te vergroten...

Bij jullie ook zo? Hier in Belgie willen ze de horeca ook 2 weken uitstellen. Ben er zo wel klaar mee. Veel zin om dat belgisch parlement om ver te gooien alleen kom ik niet ver 🤣.
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Big R.I.P ... maar was te verwachten.
www.telegraaf.nl

Alle versoepelingen uitgesteld: ’Het is nog te vroeg’

Alle coronaversoepelingen die mogelijk op 21 april zouden ingaan, schuiven op. Het gaat om het heropenen van winkels en terrassen en het schrappen van de avondklok.
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog even volhouden mensen. Einde is in zicht...

Vertrouw je overheid.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk maar uit. Straks beginnen ze over de 4de golf.
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#5
🐺PsyTekz zei:
Bij jullie ook zo? Hier in Belgie willen ze de horeca ook 2 weken uitstellen. Ben er zo wel klaar mee. Veel zin om dat belgisch parlement om ver te gooien alleen kom ik niet ver 🤣.
Klik om te vergroten...
Ja het heeft vind ik nu al veel te lang geduurt, het mag van mij wel optyfen dat corona.
2 weken verlengd bij jullie? Ook klote zeg, hopen dat het gauw voorbij is allemaal.. nieuwe datum waar ze naar kijken hier in Nederland is nu 28 april, nou ik denk dat er in 1 week tijd wel niks zal veranderen en er gewoon weer een verlening aan komt.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Nog even volhouden mensen. Einde is in zicht...

Vertrouw je overheid.
Klik om te vergroten...
Onvoorstelbaar dat het grootste deel van de bevolking dit zwabber beleid blijft steunen. De ene na de andere toezegging wordt niet nagekomen. Waarom blijven ze dit toch steeds doen?
Ik kots ze echt uit die politici en het omt met hun eenkennige tunnelvisie.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Zolang er mensen dood gaan aan corona is er geen plezier. Dit is jullie straf omdat jullie niet goed je best doen met het niet verspreiden van corona.

Ondertussen was ik al 1 jaar mijn handen stiekem niet 😏
Klik om te vergroten...
Het is de schuld van kinderen dat papa en mama ziek worden en opa en oma sterven... Hoe kunnen jullie leven met jezelf kinderen!?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zolang er mensen dood gaan aan corona is er geen plezier. Dit is jullie straf omdat jullie niet goed je best doen met het niet verspreiden van corona.

Ondertussen was ik al 1 jaar mijn handen stiekem niet 😏

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."