#1
Big R.I.P ... maar was te verwachten.
![]()
Alle versoepelingen uitgesteld: ’Het is nog te vroeg’
Alle coronaversoepelingen die mogelijk op 21 april zouden ingaan, schuiven op. Het gaat om het heropenen van winkels en terrassen en het schrappen van de avondklok.www.telegraaf.nl
Bij jullie ook zo? Hier in Belgie willen ze de horeca ook 2 weken uitstellen. Ben er zo wel klaar mee. Veel zin om dat belgisch parlement om ver te gooien alleen kom ik niet ver 🤣.