Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Not, ff net niet de goede vibe voor mij op dit moment [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8lMZERE9WgQ[/youtube]"
"Steven Wilson heeft een paar hele gave, het kan goed zijn dat je de muziek niks vind maar die clips zijn zo geweldig mooi [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ycYewhiaVBk[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n8sLcvWG1M4[/youtube] Music Video's van Tool zijn ook heel gaaf: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UUXBCdt5IPg[/youtube]"
"Ik heb het zelf ook een tijdje met speed gehad, eerst elk weekend eraan, toen wel eens wat vaker doordeweeks, toen werd ik ontslagen en heb ik het zo'n 3 weken lang ongeveer elke dag gebruikt, lijkt misschien niet heel lang maar je kunt beter nu ermee stoppen dan over een paar maand ofzo, want dan word het sowieso veel moeilijker want je kan er heel makkelijk aan verslaafd raken. Ik heb het nu al zo'n maandje niet gedaan, en wacht denk ik nog ff een maandje voordat ik weer eens speed ga doen, en dan zorg ik gewoon dat ik genoeg heb voor een nacht, maar ook niet meer, want als ik dat spul overhoud is het voor mij erg verleidelijk om het veel vaker te doen. Probeer geluk uit jezelf te halen, zoek andere manieren van ontspanning, lezen, films kijken, mediteren, of andere dingen doen die jij fijn vind, rook desnoods een jointje om je te ontspannen. Als ik jou was zou ik gewoon ff een tijd geen coke doen, lijkt misschien lastig nu, eerste dagen denk je er misschien nog veel aan maar daarna word dat gevoel echt wel minder, had ik ook. Zeg ook tegen vrienden dat je wilt stoppen, en wees eerlijk tegen ze als je toch weer eens hebt gebruikt. Succes ermee man!"
"Als ik alleen ben: Gamen (ik kan me altijd uren vermaken met spellen als GTA of Age of Empires ), keiharde muziek luisteren, roken, bier drinken. Met vrienden: Naar feesten gaan om vervolgens uren te dansen of te praten"
"Geen idee waardoor het komt, maar misschien beter om t niet meer te doen dan? Als ik speed heb gesnoven dan kan ik toch niet meer stoned worden."
"Thuis kan ook wel vet zijn hoor, urenlang gamen op de nintendo 64/wii, mario kart spelen, harde muziek aan. Speed is eigenlijk overal wel leuk"
"LSD, ketamine, 2-cb, DMT, salvia, ayahuasca en GHB (ooit al wel eens gedaan maar dat was volgens mij niet de beste kwaliteit want ik voelde er vrij weinig van)"
"Afgelopen zaterdag weer blauwe spookjes, was de 2e keer dat ik ze heb gedaan. Keihard spacen, veel zin om te dansen, niet de allersterkste, maar verder wel heerlijke pillen"
"Ik ga altijd wel goed op mandarijnen En chupa chups lollies zijn ook altijd geweldig"
"Re: jou favoriete trip nummer. Poeh, een nummer uitkiezen word wel heel lastig. De ene keer ga ik supergoed op psychedelische rock zoals Pink Floyd, The Doors, Their Satanic Majesties Request van The Rolling Stones, Grateful Dead of DeWolff. Maar de andere keer luister ik liever naar Shpongle, Infected Mushroom en andere psytrance/psybient. De laatste tijd ga ik heel goed op Museum of Consiousness, nieuwste album van Shpongle edit: Oh, Tool is trouwens ook geweldig om op te trippen als je een beetje van metal/hardrock houd."