#1
Hey allen,
Elke keer als ik pep neem en 1 u daarna blow word ik 30 min na het blowen misselijk en moet ik
. Hoe komt dit nou toch? ik blow al zo lang heb dit anders nooit voor en kan ook niet aan de pep liggen want het is dezelfde van vorig feest nog en toen hadk veel meer op en nu maar 1 lijn. Iemand raad? Of kan het zijn omdat ik de pep 15 min na mn maaltijd heb genomen en dat mn maag verkrampt ofzo?
Elke keer als ik pep neem en 1 u daarna blow word ik 30 min na het blowen misselijk en moet ik
. Hoe komt dit nou toch? ik blow al zo lang heb dit anders nooit voor en kan ook niet aan de pep liggen want het is dezelfde van vorig feest nog en toen hadk veel meer op en nu maar 1 lijn. Iemand raad? Of kan het zijn omdat ik de pep 15 min na mn maaltijd heb genomen en dat mn maag verkrampt ofzo?