#1
Ik heb het zelf ook een tijdje met speed gehad, eerst elk weekend eraan, toen wel eens wat vaker doordeweeks, toen werd ik ontslagen en heb ik het zo'n 3 weken lang ongeveer elke dag gebruikt, lijkt misschien niet heel lang maar je kunt beter nu ermee stoppen dan over een paar maand ofzo, want dan word het sowieso veel moeilijker want je kan er heel makkelijk aan verslaafd raken. Ik heb het nu al zo'n maandje niet gedaan, en wacht denk ik nog ff een maandje voordat ik weer eens speed ga doen, en dan zorg ik gewoon dat ik genoeg heb voor een nacht, maar ook niet meer, want als ik dat spul overhoud is het voor mij erg verleidelijk om het veel vaker te doen.
Probeer geluk uit jezelf te halen, zoek andere manieren van ontspanning, lezen, films kijken, mediteren, of andere dingen doen die jij fijn vind, rook desnoods een jointje om je te ontspannen. Als ik jou was zou ik gewoon ff een tijd geen coke doen, lijkt misschien lastig nu, eerste dagen denk je er misschien nog veel aan maar daarna word dat gevoel echt wel minder, had ik ook. Zeg ook tegen vrienden dat je wilt stoppen, en wees eerlijk tegen ze als je toch weer eens hebt gebruikt. Succes ermee man!
Probeer geluk uit jezelf te halen, zoek andere manieren van ontspanning, lezen, films kijken, mediteren, of andere dingen doen die jij fijn vind, rook desnoods een jointje om je te ontspannen. Als ik jou was zou ik gewoon ff een tijd geen coke doen, lijkt misschien lastig nu, eerste dagen denk je er misschien nog veel aan maar daarna word dat gevoel echt wel minder, had ik ook. Zeg ook tegen vrienden dat je wilt stoppen, en wees eerlijk tegen ze als je toch weer eens hebt gebruikt. Succes ermee man!
