Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol en xtc gaat idd niet lekker samen. Alcohol gaat de werking tegen (is een downer), verstoort je trip en zorgt ervoor dat je vocht wordt afgedreven (bier lest geen dorst). Daardoor heb een grotere kans op uitdroging. Ik vind de combi xtc en muziek al lekker genoeg!"
"Jeller zei: ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar? Klik om te vergroten... Zoals gezegd werkt het elkaar tegen, dus het is extra belastend voor je lichaam. Dit geldt voor je hart en bloedvaten maar ook voor bijvoorbeeld je lever die het extra te verduren krijgt."
"caatje zei: Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja Klik om te vergroten... Das ook weer niet handig. Als je tenminste flink danst dan zweet je nogal. Vooral ook omdat je lichaamstemperatuur hoger wordt als je mdma pakt (zelfs als je je niet zou bewegen). Als je niet drinkt dan kan het zijn dat je hierdoor ernstig in de problemen komt. Bovendien is de lichamelijke schade groter als de temperatuur hoger is. Aangeraden wordt om 1 glas drinken per uur te gebruiken. BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt."
"Mac... zei: Marcel zei: BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt. Klik om te vergroten... Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben. Klik om te vergroten... Nee hoor, heeft te maken met het volgende: MDMA stimuleert de afgifte van een bepaald hormoon (vasopressine of antidiurethisch hormoon). Dit hormoon oefent een remmende werking uit op je nieren. Dit hormoon doet dit overigens normaal gesproken ook, alleen met mdma is het vaak wel extreem. Dat maakt het ook gevaarlijk als je teveel drinkt."
"En iedereen gunt elkaar hier goeie drugsfeesten (en langer dan een paar jaar) zodat we hopen dat je hersenen het over een paar jaar ook nog doen! Want daar blijft dadelijk weinig van heel. Wellicht is het iets om over je gebruik na te denken...als zoveel liefhebbers en ervaringsdeskundigen je al goeie raad geven??!!!"
"Lijkt me idd ook de enige zinvolle oplossing, of je slikt vantevoren van die anti-diarree pillen maar dan wordt het nog een veel ongezondere hobby. Overigens is het bekend dat alcohol een van de oorzaken is die ervoor zorgt dat je diarree kunt krijgen. Andere manier om diarree te voorkomen: Vermijd stressvolle situaties, Beperk te vet of te gekruid voedsel tot een minimum, Bewaar voedsel op een hygiënische manier (bv. koel bewaren van gerechten met rauwe eieren)."
"Mac... zei: Bal0n zei: Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig . Klik om te vergroten... Haha vast wel, maar denk dat als ik geen teq had gedronken ik niet zo ver heen was geraakt. Klik om te vergroten... Mac, het ligt echt aan de ouzo hoor! Aan de teq kan het niet liggen!"
"Ik vind weinig aan alcohol. Saai. Paar glazen vind ik wel aardig maar meer niet. Is lang geleden dat ik echt veel heb gedronken. Alcohol is ook zo schadelijk, het is de enige drug die hersencellen echt vernietigt (de rest kan de hersencellen beschadigen). Dus drank is niet mijn grote hobby. Heb ook teveel ellende gezien met alcoholisten in mijn directe omgeving. En de meeste problemen (agressie) bij het uitgaan onstaan door gebruik van alcohol."
"Vind het altijd wel leuk en lekker. Kocht ze in Rusland (als ik er voor mijn werk was) en vond het een aparte ervaring. Samen met een vriendin gedaan en na 2 of 3 glaasjes werden we een beetje wazig. Vond het tussen alcohol en wiet inzitten qua gevoel. We hadden ook redelijke zin in elkaar vasthouden en we zaten met een big smile op de bank."
"Een goeie fles wijn is juist niet slim. Alcohol en mdma is geen goeie combie. Het effect werkt elkaar tegen: xtc is een upper en trippend (lichtjes) en alcohol is verdovend. Daarnaast is het extra belastend voor je lichaam. Voor mij is het effect het grootst als ik goed ben uitgerust, weinig in mijn maag heb en minimaal 2 maanden niet heb gebruikt. Daarnaast laat ik mijn pillen testen dus kan goed doseren en de goeie hoeveelheid pakken. Dan ga ik bijna altijd lekker hard!"