Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlweer Paddo's

Alweer Paddo's

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Binnenkort "feestje" bij iemand met een leuke tuin. Nou bedacht ik me gister om dan paddo's te eten. En me vrienden vonden dit ook wel een leuk idee, sommige dan, maar stel dat ze niet willen. Dan is het toch niet heel raar als ik die magische paddestoelen eet? Of zouden jullie het raar vinden als er een aantal mensen zijn die paddo's nemen en een aantal mensen die het bij wiet/alcohol nemen. Ben bang dat ik bad kan gaan als ik in die eigen wereld zit en ik constant denk dat iedereen mij "anders" aankijkt.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan neem je een halve portie. Maar ik denk eigenlijk dat het niet zo leuk is om te trippen als er verder niemand anders tript.....Of die mensen het raar vinden weet ik niet. Ik ken ze denk ik niet
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom vraag je dat? Blijkbaar twijfel je om te trippen, en dan is het gewoon niet handig om het te doen. Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee. :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
als er veel mensen zijn die geen paddos op hebben zou ik iig niet meer dan halve portie doen..

ik heb een keer halve portie gedaan waarbij ik alleen tripte en een hoop vrienden hadden xtc op of alcohol..(in een danscafe was dit)

nou mensen onder de alcohol vind je erg vervelend , ze zeggen vaak dingen zoals rot op en schelden sneller denken gewoon niet zoveel na dit is wel moeilijk te verwerken.

mensen onder de xtc leken wel monsters met die kaken en rare blik in hun ogen ik dacht echt 'die maken zichzelf kapot'.

maar nuchtere mensen en mensen die een beetje aangeschoten zijn die lekker staan te dansen vond ik ontzettend relaxed en heb me erg goed vermaakt.

wat wel vervelend is is dat mensen die er niet zoveel vanaf weten vaak aan je vragen ''wat zie je nu dan allemaal??''

maar je moet het helemaal zelf weten iedereen reageert anders op paddos je moet gewoon voor jezelf bepalen wat wil jij onder je trip doen en wat wil je ermee?
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
wat wel vervelend is is dat mensen die er niet zoveel vanaf weten vaak aan je vragen ''wat zie je nu dan allemaal??''
Klik om te vergroten...

...en 5 minuten later: "en nu dan?"
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja en je kunt het op geen enkele manier uitleggen wat je ziet... toen ik paddos had gedaan, achteraf wilde we zeggen hoe het was en het ging gewoon niet.. het was alsof er geen woorden voor waren
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
als er veel mensen zijn die geen paddos op hebben zou ik iig niet meer dan halve portie doen..

ik heb een keer halve portie gedaan waarbij ik alleen tripte en een hoop vrienden hadden xtc op of alcohol..(in een danscafe was dit)

nou mensen onder de alcohol vind je erg vervelend , ze zeggen vaak dingen zoals rot op en schelden sneller denken gewoon niet zoveel na dit is wel moeilijk te verwerken.

mensen onder de xtc leken wel monsters met die kaken en rare blik in hun ogen ik dacht echt 'die maken zichzelf kapot'.

maar nuchtere mensen en mensen die een beetje aangeschoten zijn die lekker staan te dansen vond ik ontzettend relaxed en heb me erg goed vermaakt.

wat wel vervelend is is dat mensen die er niet zoveel vanaf weten vaak aan je vragen ''wat zie je nu dan allemaal??''

maar je moet het helemaal zelf weten iedereen reageert anders op paddos je moet gewoon voor jezelf bepalen wat wil jij onder je trip doen en wat wil je ermee?
Klik om te vergroten...

Je ziet dus precies wat middelen met mensen doen! Helemaal waar wat je zegt namelijk! :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
het was alsof er geen woorden voor waren
Klik om te vergroten...
raar he, het is inderdaad totaal niet uit te leggen wat je meemaakt, zo ongelofelijk bizar is het allemaal :confused:
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja, ik zou het zelf niet vlug doen...een paar keer ben ik aan het einde van de trip 'onder het publiek' gekomen.

Ai ai ai ...1 keer moest ik door de stad fietsen en ik voelde me helemaal niet op mijn gemak als ik vreemden zag.

Tweede keer zat ik in de trein en kwamen er allemaal carnavalsvierders binnen die begonnen te zingen. Dan kom je erachter dat je (ook aan het einde of net na de trip) wel veeeeel gevoeliger bent.

Ik zou het dus nooit op zo'n feestje doen. Maar er zijn ook genoeg lui die trippend door de stad wandelen. Ik zit dan liever thuis of in een stadspark.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."