Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelek soort paddo=

welek soort paddo=

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#1
denk wel dat je van allebei gaat trippen. mexicaanse zijn vrij visueel zijden ze tegen mij. denk wel dat je van alle paddo soorten tript niet?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#2
welke paddosoort het beste?

ik heb gehoort dat de mexicaanse meer lach-paddo's zijn
en de hawaiiaanse meer trip paddo's

klopt dit of is een soort sterker dan de ander? en ga je van allebei trippen?

welke is sterker=
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hawaiaanse zijn wat sterker doorgaans dan mexicaanse. Ik vind het allebei wel leuk en heb ook vaak gemixt. Ik vind het moeilijk om het verschil echt uit te leggen. Volgens sommigen zit er wel wat verschil in maar ik merk het eerlijk gezegd niet zo duidelijk. Ik zou het gewoon proberen.

Als je nog geen ervaring hebt kun je ook beginnen met Philosopher Stones. Die worden door de meesten als het milst gezien.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#4
pakt voor u eerste keer maar mexicaanse
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tegenwoordig zijn colombiaanse het beste zeggen bij de smartshop. Deze heb ik ookal verschillende keren genomen en ze zijn inderdaad in principe hetzelfde als hawaiaanse.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mexicaanse, Thaise, Colombiaanse, Equadoriaanse zijn allemaal subsoorten van de Psilocybe Cubensis. De verhoudingen en hoeveelheden psilocine, psilocybine en baeocystine verschillen zijn echt miniem per subcubensis.

Allemaal placebo :).
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mexicaanse zijn echter nooit zo visueel voor mij geweest.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus..?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn ze voor mij anders dan hawaiaanse waar ik wel dingen van zie. :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
:rolleyes: Zal wel beter lezen volgende keer, sorry meneer ballon alsjeblieft niet boos. :grin: :mrgreen: :smoke: :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ik Hawaiiaanse opgenoemd in mijn rij'tje?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pas op, ik bijt!

:stoned:
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
Pas op, ik bijt!

:stoned:
Klik om te vergroten...

Damn...ik zou bijna een bad trip van je krijgen!

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."