Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BraboF zei: Ik herken het verhaal door een maat van me. Die heeft tijdens de come up ook erg last van gapen. Hier moeten we op dat moment altijd wel om lachen aangezien hij ook echt de enige is die het heeft. Echter duurt het bij hem niet lang voordat het gewenste effect opkomt. Klik om te vergroten... Ik moet ook altijd onwijs gapen en dat is vaak een teken dat het opkomt. Dat je in slaap valt is misschien wel een teken dat je lichaam het niet zo goed meer kan hebben?"
"Ooit als pro tip gehad van een arts dat je moet fluiten omdat je blaas zich dan ontspant. Je voelt je een beetje een halve gare maar je kan iig plassen en hebt niet aan het einde van je feestje dat je 600x naar de wc moet"
"SnowGolem zei: Het ligt een beetje aan de setting, maar op festivals heb ik graag wel lekkere harde techno. Van die "bunker" beats zoals hieronder vind ik dan heerlijk! In een thuis setting kan het echt van alles zijn! Als het aan het einde van de avond begint uit te werken is Lana Del Rey bijvoorbeeld echt fantastisch, of misschien iets van Tangerine Dream. En deze heb ik laatst ontdekt, ook helemaal geweldig met XTC op. Die bass is zo lekker, ik werd er bijna geil van! Klik om te vergroten... Kende het nog niet maar wat een lekker nummer zeg Blood Walk!! OT: vooral melodieuze house/techno! Of de muziek van kshmr, kan ik soms ook wel waarderen. Op een festival liever niet te soft want dan kom ik er niet lekker in. Laatst in thuissetting was ik met een vriend die allemaal pop tot 40 hitjes wilde luisteren en het foute uur nummers, dat was een ehm nieuwe ervaring haha toch liever techno toevoeging: disco techno ga ik ook heel goed op!"
"Holdyourhorses zei: No jokes. Ik ga het artikel voor je zoeken. Overigens nog een alternatief is een knuffel ermee besmeren zodat je er aan kan ruiken Klik om te vergroten... Ik ben wel eens met vicks in de weer geweest, zowel die inhalers als smeren, maar voor mij deed het allebei niet echt iets. Was wel lekker fris maar -voor mij- niet fijner dan bijvoorbeeld menthol sigaretje."
"ketakoekjes zei: Probeer niet te speculeren, maar zie al sinds een twee jaar geleden XTC met smaakjes rondgaan, van cola tot fruithagelslag. Dit maakt natuurlijk dat onwetende beginners gaan kauwen op die pilletjes (ja niet iedereen weet dat een half pilletje in de meeste gevallen voldoende is), en dan moeten ze nog maar het ongeluk hebben om de 3-maanden regel niet te kennen. Is dit niet superschadelijk voor je gebit? Sinds MDMA niet bepaald pH-neutraal is? Zag dit trouwens ook al terugkomen met poedertjes zoals 3MMC, waar het spul dan heel lekker en snoepachtig ruikt, alhoewel het hierbij moeilijker is om de bittere metaalachtige smaak te verbergen met wat smaakstoffjes Klik om te vergroten... Ik ben vooral verward wat het nut is. Je mikt die pil toch achterin je keel en giet er een liter water achteraan.."
"Kan het niet zo goed zien op de foto maar zijn het niet je bloedvaten die wat zichtbaarder worden? Ik heb iets soortgelijks wel eens op mโn benen als ik het heel warm heb, dus los van drugsgebruik."
"donderjagen zei: Ik vind op xtc douchen in het donker en berg glowsticks altijd erg vermakelijk ๐ Enne als haar hart voor d'r gevoel weer sneller gaat zet dan even een rustig nummer op, kan soms ook een beetje helpen ๐ค Klik om te vergroten... jaa dit! sowieso de glowsticks, best thing ever! En rustige muziek ook goed idee. Laatst met een goede vriend zijn eerste keer x beleefd, had alles uitgelegd maar toch raakte hij beetje van zโn a propos door de inslag. Het is ook gewoon een heel onbekend vreemd gevoel eerste keer. โzullen we gewoon naar bed gaan, ik wil toch liever niet.โ Tja dat ging helaas niet Toen even hem rustig laten liggen met chille muziek terwijl ik zโn hand vasthield en random verhaal aan het vertellen was en daardoor werd de focus wat verlegd van nare fysieke ervaring. Opeens sprong ie op en wilde dansen haha Focus verleggen door ijsje, glowstick, massage, lulverhaal, knuffels werkt altijd wel redelijk goed heb ik het idee!"
"Oops hele erge mosterd na de maaltijd zie ik.. excuus!"
"KlaasVaak zei: Als je nu al halverwege bent voor een tentamen dat over twee weken plaatsvindt hoef je je denk ik weinig zorgen te maken! Klik om te vergroten... Dit! Zelf merk ik wel naarmate ik ouder word dat ik soms een week nog moe ben enzo en op werk echt een tandje bijzetten. Maar gok dat to jonger en vitaler is plus als je al helft voorbereid hebt komt het wel goed."
"5-ReMI-DMT zei: Impulsive Behavoir - Under Black Helmet ๐ Klik om te vergroten... Heerlijk ๐ป geniet er van !"