Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPool overlijdt door val van balustrade

Pool overlijdt door val van balustrade

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ZAANDAM - Een 29-jarige Pool is zondagochtend overleden doordat hij eerder die nacht in Zaandam van een vijf meter hoge balustrade viel. Dit heeft de politie zondag bekendgemaakt. Het ongeval gebeurde bij een voormalige fabrieksloods die door Poolse werknemers wordt bewoond. De politie vermoedt dat de man onder invloed van alcohol zijn evenwicht verloor en over het hek van de balustrade is gevallen.


Volgens de overige bewoners kwamen ze die avond bijeen om te eten en drinken. Kort nadat de man had gemeld dat hij naar bed ging, hoorden zij een klap en troffen ze hem onder de balustrade aan. Het slachtoffer werd met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis vervoerd, waar hij enkele uren later overleed.


Ik zeg alcohol verbieden! En dan maar meteen per 2 december....hebben we dat ook weer gehad :beer:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zeg balustrades verbieden vanaf 1 januari. Zijn toch levensgevaarlijk die dingen? En dan lijkt het mij verstandig om ook maar gelijk de raamopeningen in dat verbod op te nemen. Tegenwoordig valt zomaar iedereen uit raamopeningen en van balustrades als ze wat op hebben, waar zal dat heen gaan met de frisse lucht voorzieningen van woningen in de grote stad? Zijn we straks allemaal veroordeeld tot enkel ventilatieroostertjes? Of zullen er ook weer manieren komen om door die roostertjes heen naar buiten te vallen?
Hmmm, ik hou de ontwikkelingen maar even goed in de gaten.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ze eerst nou eens beginnen met Polen verbieden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik geloof er niks van, hij heeft vast paddo's gebruikt! :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Via mijn werk ken ik genoeg polen met een alcoholprobleem.
Jullie willen niet weten wat veel polen per dag drinken. Harde werkers, harde drinkers!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Ik geloof er niks van, hij heeft vast paddo's gebruikt! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

jah helemaal mee eens, maar goed dat ze nu verboden zijn want wie weet wat er allemaal voor ongelukken zouden gebeuren als onze goed overheidsvaders deze levensgevaarlijke en zeer verslavende drugs nog een dag langer onze mooie bevolking zouden laten bevuilen

gelukkig zijn wij nederlandse staatsburgers dan weer wel zo naief om alles blindelings van onze goedgezinde regerinshoofden aan te nemen zodat wij zelf niet meer na hoeven te denken
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik werk ook regelmatig met polen met een alcoholprobleem. Begin van de week is er ook weer eentje van het balkon gedonderd, ligt nu kritiek in het ziekenhuis.
Weer een gruwelijk alcohol percentage in het bloed, en dan niet meer weten wat je doet.

Er wordt altijd gezegd dat oostblokkers veel drinken. Ik zie ze regelmatig dmv mijn werk en ik kan alleen maar bevestigen dat een groot deel van de oostblokkers niet drinkt maar behoorlijk zuipt. En dan niet alleen in de weekenden, want dan is het allemaal nog een tikkeltje meer.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
Ik zeg alcohol verbieden! En dan maar meteen per 2 december....hebben we dat ook weer gehad :beer:
Klik om te vergroten...

+10 :) :stoned:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik dacht al... waar is die andere pool heen die bij ons werkte :confused:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Polen zijn zeker chill, maar dit is nu niet terzake.
Ik heb tijdens kampen in Polen ook veel Polen zien drinken, nou meestal is dit geen drinken meer..
Die mannen drinken, pilsjes alsof het vingerhoedjes zijn en vodka alsof het water is.
Dit tot ze niet meer op hun benen kunnen staan.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
de polen in polen zelf zijn super relax, als je zegt dat je uit nederland komt krijg je overal gratis drank en opmerkingen zoals``i like the hash``
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
flipkonijn zei:
Polen zijn zeker chill, maar dit is nu niet terzake.
Ik heb tijdens kampen in Polen ook veel Polen zien drinken, nou meestal is dit geen drinken meer..
Die mannen drinken, pilsjes alsof het vingerhoedjes zijn en vodka alsof het water is.
Dit tot ze niet meer op hun benen kunnen staan.
Klik om te vergroten...

gezellig toch??
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Ik werk ook regelmatig met polen met een alcoholprobleem. Begin van de week is er ook weer eentje van het balkon gedonderd, ligt nu kritiek in het ziekenhuis.
Weer een gruwelijk alcohol percentage in het bloed, en dan niet meer weten wat je doet.

Er wordt altijd gezegd dat oostblokkers veel drinken. Ik zie ze regelmatig dmv mijn werk en ik kan alleen maar bevestigen dat een groot deel van de oostblokkers niet drinkt maar behoorlijk zuipt. En dan niet alleen in de weekenden, want dan is het allemaal nog een tikkeltje meer.
Klik om te vergroten...

Misschien wordt het tijd om te gaan uitzoeken waarom die Polen eigenlijk zoveel drinken? Misschien hebben ze wel grote problemen en zuipen ze daarom...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zie de koppen van Fred Teeven al staan:
"We laten mensen toch ook niet met atoombommen rondlopen, dus waarom zouden alcoholische drankjes legaal moeten zijn".

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."