Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sambuca(shotje)"
"Alcohol: tequila, een week geleden Verder water.."
"Smirnoff ice"
"Malibu, echt te ranzig."
"uhh wisky weet nie meer precies welk merk, voel m heeeeel erg. I love alcohol en khou van jullie allemaaalll"
"Scopolamine zei: Maddo17 zei: uhh wisky weet nie meer precies welk merk, voel m heeeeel erg. I love alcohol en khou van jullie allemaaalll Klik om te vergroten... wederzijds! Klik om te vergroten... whahaha jij ook aangeschoten of wat,,,? Voel me alleen zoń loner, iedereen hier is n beetje nuchter..terwijl k m nog heel erg voel. Grand marnier man.. Morgen gewoon lekker uit, geen huisfeesten meer voorlopig"
"Scopolamine zei: 'Aangeschoten' van de ghb en ketamine.. yep Klik om te vergroten... whahha leijp man..wil ghb ook nog es doen anyway, ga de rest nog ff proberen dronken te voeren., Fijne avond verder! xx"
"Wodka Lime"
"Heej, Ik wil binnenkort eens lsd gaan proberen. Ik heb er een aantal dingen over gelezen en het lijkt me echt leuk. Ik heb ook gelezen dat het héél soms een trigger kan zijn voor psychoses. Zelf zit ik goed in me vel en heb ik nooit ergens last van gehad. Maar nou het is zo dat in de familie van een van mijn ouders erg veel psychische ziektes voorkomen...En dan heb ik het over directe familiebanden. Namelijk een halfbroer(kwam denk ik ook door z'n verslaving), zus en misschien ook nog een zus(bij die is het niet zeker, die is half spoorloos). Het is echt bijna niet te geloven maar het is wel zo. Zelf heb ik er eigenlijk veel vertrouwen in dat het niet zo is omdat ik me gewoon goed voel, maar ik vraag het toch voor de zekerheid...misschien dat iemand van jullie hier meer over weet."
"tequila Die mexicanen maken echt vieze maar wel lekkere drankjes"