Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe erg zie je het aan jou als je hebt geblowd?

Hoe erg zie je het aan jou als je hebt geblowd?

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
Koning IllyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij merkt niemand het als ik één blowtje op heb.
Meestal roken we met het groepje in een weekendje ongeveer 15-20 blows weg.
Lekkere stoner weekends zijn dat. :stoned:
L
LuckySevenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ondanks 5 jaar smoke-ervaring krijg ik echt bloedrode ogen. Mijn vrienden zeggen wel eens dat ik aggresief uit mijn ogen kijk als ik heb geblowd. Ik voel me echter net Nelson Mandela. :stoned:
V
VerzonnenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 1 jointje onderweg naar de bushalte zie je bij mij direct niet echt verschil.
Alleen zit ik vaak voor me uit te staren omdat ik zo(ongemerkt) diep in gedachten zit. Vaak weet ik niet eens waar ik naar zit te kijken.

Als ik binnen (of meer) smoke zie je het erger aan me dan buiten. Rode, glazige traanogen. Opgetrokken wenkbrauwen, langzaam praten en alles vergeten. Meestal vind ik het wel mee vallen. Dat mijn ogen op half 11 dicht gaan hangen heb ik eigenlijk nooit.

Als ik we met meer mensen zijn heb ik ook een sterke drang om dingen te vertellen

Laatst heb ik een paar uur waterpijp zitten roken en daarna nog een paar flinke joints. Toen ik in de spiegel keek waren mijn ogen zò rood dat je geen wit meer zag. Wel een paarsige tint.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mij valt het ook allemaal wel mee... ik zal de volgende keer er is op gaan letten :P
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het niet vergeet :stoned:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahah idd :P, ik schrijv het wel op (A)
P
PuurpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik krijg altijd kleine, superrode ogen. Als mijn vrienden of wie dan ook vraagt of ik geblowd heb, dan is mijn antwoord meestal een lachbui, en tevens gedraag ik me veel slomer, loop ik (vooral als ik een lekkere portie uit mijn puurpijpje heb gehad) nogal slecht, en zodra iemand met mij begint te praten... Antwoord ik heel sloom en zodra ik een antwoord op wat iemand zegt ga bedenken vergeet ik wat hij ook alweer gezegd had, om als ik dat besef ook meteen mijn reactie en het hele onderwerp te vergeten.. And I love it :mrgreen:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vroeg ik me gewoon af...

Bij sommige mensen zie je t heel erg; rode kleine waterige ogen, sloom.
Terwijl je t bij anderen amper ziet :confused:

Bij mij verschilt het wel per soort..maar me ogen gaan altijd diehard tranen.

Kan jij gewoon een joint roken en daarna lekker bij je ouders of in de klas gaan zitten zonder dat iemand iets ziet?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg vaak een dikke grijns op me smoelwerk. En me ogen worden spleten. :P

En bij mijn ouders kan ik prima stoned zitten. Ze weten ervan. En stoned is de klas is gewoon not done.
B
BaapgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh man, ik krijg na 2 trekjes al knalrode en piepkleine oogjes. Ookal voel ik me nog compleet nuchter. Ik heb wel gemerkt dat het een stuk minder is als ik daarvoor geen alcohol gedronken heb.
(en dat is meestal als ik een Baapie op steek :beer: )
Ik blow sowieso niet als ik daarna nog naar ouders/school/watdanook moet, dan voel ik me zo ongemakkelijk :flushed:
Maar ik ken idd ook mensen die gewoon een hele joint oproken en er nog (redelijk :tongueout:) fris uit zien.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na een tijdje niet geblowt te hebben zie je het meteen aan mn glazige oogjes. Hoe vaker ik blow, hoe minder goed je het kan zien.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spierwit gezicht, knalrooie ogen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe vaker ik blow, hoe minder goed je het kan zien.
Klik om te vergroten...

Bij mij ook zo. Momenteel zie je er niks van dus.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
aan mij zie je niet dat ik geblowd heb, ben hooguit iets onhandiger :flushed: en droger :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
mattskovic zei:
aan mij zie je niet dat ik geblowd heb, ben hooguit iets onhandiger :flushed: en droger :stoned:
Klik om te vergroten...
Haha hetzelfde hier :grin:
S
SloddervosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb er meestal al heel erg snel last van, soms al naar drie trekjes hangen me ogen al op half zeven terwijl ik nog helemaal nuchter ben alleen soms heb ik er ook helemaal geen last van. Dan kan je het niet aan me ogen etc zien alleen de mensen waar ik vaak mee optrek die merken het wel een beetje. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."