Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hardstyle, maar ook de hardcore. Je moet je nu imo nogal snel naar obscure stijlen wenden voor verfrissing. Of gewoon terug in de tijd gaan en bij de early blijven hangen. Muziek is gelukkig tijdloos."
"Hasj Wiet 2cb-FLY 6-APB 3MMC 1p- LSD Deze week voorgenomen even niet meer te drinken, dus geen bier! Die 2cb, 6apb en lsd wil ik nog wel even laten testen soon"
"Dat zijn in geen geval normale hoeveelheden en dat weet je zelf ook wel ouwe snuifdoos"
"Spyro zei: Hij heeft een flinke tolerantie, en hij wilde eigenlijk stoppen… Maar goed. 😅 Klik om te vergroten... Het was wellicht iets te gekscherend van mijn kant, maar dit is nou niet echt stopgedrag of wel? Nog geen 2 weken geleden gaf ie aan ermee bezig te zijn. Blijkbaar waren alle vorige signalen niet voldoende reden tot zorgen. We kunnen misschien beter de vraag stellen; Aaron ,hoe gaat het nu met je?"
"FredKroket zei: Zelfmedicatie met drugs enonderliggende problematiek zoals autisme is een zeer slecht idee en ik kan het je van harte afraden. Dit soort experimentjes lopen vaak verkeerd af, met ernstige gevolgen. Klik om te vergroten... Vrij stellig. Waar is de bron voor dit soort uitspraken? WAZA zei: Mensen overschatten ook vaak hoe slap lui en moe je van eten kan worden Klik om te vergroten... Lees: vooral (snelle) koolhydraten. Al helemaal als het motortje nog niet lekker op volle toeren draait."
"Ketalicious zei: Ja daar was ik al bang voor.. als ik nou opmaak wat ik nog heb liggen (voor een week ongeveer) en dan (minimaal 2 maanden) stop zou de schade dan nog redelijk beperkt zijn denk je? Meteen stoppen zie ik niet echt als optie hoe stom het ook klinkt. Heb nog geen pijn wel een branderig gevoel. Klik om te vergroten... Kan. En minder per keer de volgende keren gebruiken. Lastige van keta is dat het organen aantast die lastig tot nauwelijks herstellen. Maar het ene lichaam is de andere niet en soms geneest een lichaam na een paar maanden onthouding al verrassend goed. Ik zou je lichaam 3 maanden minstens geven, maar dit is geen medisch advies. Hierover kan je het beste met een arts praten."
"Boyman zei: Hoeveel gebruikte jij toen je die aanvallen kreeg? Klinkt heftig, ik ben wel benieuwd! Klik om te vergroten... Van wat ik gelezen had ging het over grammen p dag. Gemiddeld krijgt zo'n 20/25% last van buik klachten, maar in die hoedanigheid niet snel."
"In mijn ervaring valt er niet te minderen met keta. Het is eenmaal alles of niets als het je grijpt. Stop ermee voordat het te laat is. JA het is super, maar neem een voorbeeld aan de gevallen zoals @Spyro met zware problemen tot gevolg voordat het te laat is. Het is een geweldig middel, maar daardoor een zware sluipmoordenaar."
"In feite geldt dat het effectiever en sneller wordt opgenomen. Niet zozeer sterker. De Zandman zei: Geldt dat ook voor 2fdck, nasaal sterkere werking? Klik om te vergroten... Wel kan het op een andere manier inslaan. En de quote kwam midden in mijn tekst. Je hebt het er maar mee te doen. Ik geef lekker de 2f de schuld. Overigens echt een lulkoek verhaal deze openingspost zeg. 0,4 gram wegsnuiven zonder effect. Dikke piemel pasta"
"1) wiet/hash 2) 2f-dck 3) cocaïne 4) speed 5) XTC, vooral in het lijstje door de eerste keren. 2f is een hele aparte. Heb dingen meegemaakt nu al in die korte tijd en werkt een stukje langer door. Mis alleen ergens de warme gloed die keta je kan geven een beetje. Verder is het wel hetzelfde of zelfs wat beter (ergens is die heldere headspace wel erg relaxt bij disso effecten)"