#1
Het is heel zuiver spul. Ik doe verder niet veel bijzonders.
bedoel je dan neurologisch van bij de geboorte , de aanleg tot adhdHet kan dat er wat neurologisch aangetast is. Wat ik eerder voor mogelijk hou, is dat je wat meer over de symptomen heen gegroeid bent. Dat lijkt mij een stuk aannemelijker
dan schud ik je de hand en feliciteer je met het kunnen aanschaffen van zeer zuiver spul.Het is heel zuiver spul. Ik doe verder niet veel bijzonders.
Klinkt mij als adhd in de orenIk wordt er nog net zo kalm en gel van als een jaar geleden. Mijn ademhaling zit bijna standaard hoog maar zo gauw ik speed gebruik heb ik een zalige diepe buikademhaling
true, maar ik heb bij mijn weten de adhd diagnose niet gehad echter had ik als kind wel een beetje een stuiterballetjes gelijkenis tov andere kids.Klinkt mij als adhd in de oren
maar ik vermoed dat jij gaat gelijk krijgen zanza, ik vermoed ook zeker dat ik als kleine zo adhd was al ze kwamen.Klinkt mij als adhd in de oren
Het kan dat er wat neurologisch aangetast is. Wat ik eerder voor mogelijk hou, is dat je wat meer over de symptomen heen gegroeid bent. Dat lijkt mij een stuk aannemelijkermaar ik vermoed dat jij gaat gelijk krijgen zanza, ik vermoed ook zeker dat ik als kleine zo adhd was al ze kwamen.
maar kan iemand hier die adhd heeft eens zijn mening geven of dit kan, adhd'erig zijn , beginnen blowen dat tien jaar volhouden doorheen je jeugd.
en dan bij staken van blowen ''normaal'' zijn van energie niveau.
mss toch even gaan testen , maar de adhd drugs is zo lekker niet in belgië als in Nederland
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."