Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ten eerste; Ik een newbie hier. De naam = Maurice, ben 19 jaar. Woon in het hoge noorden van Nederland! Weet ook niet zeker of deze vraag wel gesteld mag worden, maar mijn vraag is; Hoe neem jij je XTC mee naar een feestje? Ben benieuwd waar iedereen zn snoepjes verstopt voor een nachtje plezier!"
"Juist, dat doe ik meestal ook. Ik plaats het vaak onder mn zak. Of ga ik nu wat te ver in detaill haha. Dit lijkt mij de meest goede plek. Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?"
"Aking zei: MRC zei: Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee? Klik om te vergroten... Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa Klik om te vergroten... Hahah good one! Heb je het zelf ook eens geprobeerd?! Ik ga 15 november naar I Love Techno, en lijkt me aan de ene kant niet echt relaxed om de nacht door te halen op van die laffe schoentjes :-/."
"X_mellOw zei: Kheb skateschoenen, circa's. en in mn lip van mn schoen. sit een rits.!lOwl. En dat kan ik het bewaren. lang leve skateschoenen! Klik om te vergroten... Haha, gemak dient de mens"
"Zijn er hier ook meer mensen die de nummers van Crookers ontzettend vet vinden? Ik kan zelf hard uit me dak gaan op hun muziek. Het zijn 2 dj's uit Italië die leype Fidget-House maken. Crookers is voor mij 1 van de vetste dj acts op het moment. Ook fantastische XTC muziek als je het mij vraagt!"
"Hmm ieder zn smaak inderdaad. Ik was/ben benieuwd of er meer liefhebbers zijn, vandaar dat ik dit topic starte ;D"
"Paar uitschieters: Crookers - Knobbers Don Rimini - Let Me Back Up (Crookers Remix) Busy P feat. Murs - To Protect And Entertain (Crookers Remix) Adam Sky vs. Mark Stewart - We Are All Prostitutes (Crookers Remix) Crookers - Love To Edit Bumblebeez - Rio (Crookers Remix) Loss!!"
"Iemand aanwezig bij I Love Techno ? Bij Crookers, Bloody Beetroots, Underworld enz? ( de 'lijn-omhoog' dit jaar is fucking wreed!)"
"Jaaa I Love Techno 2008, wij zijn erbij! Ik, mijn broer & een vriendin. (Lees: Trip Reports > Mijn eerste paddo-trip!) En we hebben er heel veel zin in! En inderdaad, hoe zit het met de controle? En wat nemen jullie mee?"
"J0rrit zei: Ik download nog al veel muziek. Nu wil ik ook een beetje geordendheid en de namen van de nummers wil ik gewoon mooi hebben en die verander ik dus ook altijd handmatig. Dus van modified_motion-1up-2008.xtc of iets dergelijks maar ik Modified Motion - 1up Hier gaat dus natuurlijk wat tijd inzitten, tijd die ik er eig niet meer aan wil besteden. Weet iemand of er een programmatje of iets dergelijks is om dit automatisch te kunnen doen? Gr, Klik om te vergroten... Dit is precies iets waar ik ook absoluut de moeite voor neem! Ik stoor me eraan als nummers op mijn iPod niet goed staan weergegeven. Het is een soort familie kwaal ofzo denk ik. Mijn tweeling broer doet dit ook, en mn vader's CD collectie zit absoluut op alfabetische volgorde, en ze zijn allemaal genummerd en gedateerd!"