#1
Waarom gebruikt men cocaine?
Het gevoel is zo lekker en het dempt de dronkenschap en maakt nuchter en als je moe bent krijg je een energiegolf,je bent in staat dingen te doen die je normaal niet doet.
De cocaine maakt extra endorfine vrij in de hersenen waardoor je je erg gelukkig voelt en dezelfde stof vrijkomt als je verliefd bent
De paranoia de neusslijmvliezen en of neusbloed niet kunnen slapen veel geld kwijt 24 uur na gebruik heel ongelukkig doordat er teveel endorfine verbruikt is relatie gaat kapot na lange tijd snuiven mischien aan de base....
De jongen in de discotheek de meisje met vriendin op de W.C van de afterparty, de advocaat voor zijn zitting de schilder voor zijn doek, de prostituee met zijn klant enz
er gaan miljoenen in de omloop van deze business van de colombiaanse kartel tot de dealer om de hoek,
Is de natuurlijke cokablad die word gekauwd niet veel lekkerder en gezonder en goed voor het lichaam dan de chemische cocaine uit kerosine of ether.
ik was vroeger een grote dealer en importeerde naar nl vele kilos had veel geld maar ik zag dat het niet goed was voor de mensen en maakte mij ongelukkig diep in mn hart voelde het niet goed.Ik hoop dat ik niemand zn leven heb kapotgemaakt, en hoop voor iedereen die het gebruiken onder controle houden en de baas zijn van de drugs en niet de drugs de baas laten worden en wens iedereen hier het beste
![:)]()
Het gevoel is zo lekker en het dempt de dronkenschap en maakt nuchter en als je moe bent krijg je een energiegolf,je bent in staat dingen te doen die je normaal niet doet.
De cocaine maakt extra endorfine vrij in de hersenen waardoor je je erg gelukkig voelt en dezelfde stof vrijkomt als je verliefd bent
De paranoia de neusslijmvliezen en of neusbloed niet kunnen slapen veel geld kwijt 24 uur na gebruik heel ongelukkig doordat er teveel endorfine verbruikt is relatie gaat kapot na lange tijd snuiven mischien aan de base....
De jongen in de discotheek de meisje met vriendin op de W.C van de afterparty, de advocaat voor zijn zitting de schilder voor zijn doek, de prostituee met zijn klant enz
er gaan miljoenen in de omloop van deze business van de colombiaanse kartel tot de dealer om de hoek,
Is de natuurlijke cokablad die word gekauwd niet veel lekkerder en gezonder en goed voor het lichaam dan de chemische cocaine uit kerosine of ether.
ik was vroeger een grote dealer en importeerde naar nl vele kilos had veel geld maar ik zag dat het niet goed was voor de mensen en maakte mij ongelukkig diep in mn hart voelde het niet goed.Ik hoop dat ik niemand zn leven heb kapotgemaakt, en hoop voor iedereen die het gebruiken onder controle houden en de baas zijn van de drugs en niet de drugs de baas laten worden en wens iedereen hier het beste
leven waardeert
