Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCOCAINE waarom gebruiken we heT?

COCAINE waarom gebruiken we heT?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
azrael77Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom gebruikt men cocaine?
Het gevoel is zo lekker en het dempt de dronkenschap en maakt nuchter en als je moe bent krijg je een energiegolf,je bent in staat dingen te doen die je normaal niet doet.

De cocaine maakt extra endorfine vrij in de hersenen waardoor je je erg gelukkig voelt en dezelfde stof vrijkomt als je verliefd bent

De paranoia de neusslijmvliezen en of neusbloed niet kunnen slapen veel geld kwijt 24 uur na gebruik heel ongelukkig doordat er teveel endorfine verbruikt is relatie gaat kapot na lange tijd snuiven mischien aan de base....

De jongen in de discotheek de meisje met vriendin op de W.C van de afterparty, de advocaat voor zijn zitting de schilder voor zijn doek, de prostituee met zijn klant enz

er gaan miljoenen in de omloop van deze business van de colombiaanse kartel tot de dealer om de hoek,

Is de natuurlijke cokablad die word gekauwd niet veel lekkerder en gezonder en goed voor het lichaam dan de chemische cocaine uit kerosine of ether.

ik was vroeger een grote dealer en importeerde naar nl vele kilos had veel geld maar ik zag dat het niet goed was voor de mensen en maakte mij ongelukkig diep in mn hart voelde het niet goed.Ik hoop dat ik niemand zn leven heb kapotgemaakt, en hoop voor iedereen die het gebruiken onder controle houden en de baas zijn van de drugs en niet de drugs de baas laten worden en wens iedereen hier het beste :) :) :) :) :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
azrael77 zei:
De cocaine maakt extra endorfine vrij in de hersenen waardoor je je erg gelukkig voelt en dezelfde stof vrijkomt als je verliefd bent
Klik om te vergroten...

Dan bedoel je zeker dopamine en niet endorfine...

Verder vind ik het een beetje een apart stukje tekst, met name de voetnoot, bovendien is het totaal geen aanvulling op dit forum..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
azrael77 zei:
Is de natuurlijke cokablad die word gekauwd niet veel lekkerder en gezonder en goed voor het lichaam dan de chemische cocaine uit kerosine of ether.
Klik om te vergroten...

inderdaad en ik vindt het schandalig dat die blaadjes niet tegen een schappelijk spinazieprijsje bij de groentboer verkrijgbaar zijn.
zag laatst op een site een limburgs bedrijf dat cocaplanten te koop aanbood voor 450 euro per stuk. van een formaat dat na een weekendje stappen volgens mij goed kaalgegeten is.
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom we coke snuiven? omdat we ons dan fucking fabulous voelen :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begrijp de vraag icm de tekst niet helemaal.. allemaal hartstikke leuk, maar wat voor reacties verwacht je hier nu op?
Wil je antwoorden van mensen waarom ze cocaine gebruiken of reacties op de inhoud van je tekst?
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#6
azrael77 zei:
Waarom gebruikt men cocaine?
Het gevoel is zo lekker en het dempt de dronkenschap en maakt nuchter en als je moe bent krijg je een energiegolf,je bent in staat dingen te doen die je normaal niet doet.

De cocaine maakt extra endorfine vrij in de hersenen waardoor je je erg gelukkig voelt en dezelfde stof vrijkomt als je verliefd bent

De paranoia de neusslijmvliezen en of neusbloed niet kunnen slapen veel geld kwijt 24 uur na gebruik heel ongelukkig doordat er teveel endorfine verbruikt is relatie gaat kapot na lange tijd snuiven mischien aan de base....

De jongen in de discotheek de meisje met vriendin op de W.C van de afterparty, de advocaat voor zijn zitting de schilder voor zijn doek, de prostituee met zijn klant enz

er gaan miljoenen in de omloop van deze business van de colombiaanse kartel tot de dealer om de hoek,

Is de natuurlijke cokablad die word gekauwd niet veel lekkerder en gezonder en goed voor het lichaam dan de chemische cocaine uit kerosine of ether.

ik was vroeger een grote dealer en importeerde naar nl vele kilos had veel geld maar ik zag dat het niet goed was voor de mensen en maakte mij ongelukkig diep in mn hart voelde het niet goed.Ik hoop dat ik niemand zn leven heb kapotgemaakt, en hoop voor iedereen die het gebruiken onder controle houden en de baas zijn van de drugs en niet de drugs de baas laten worden en wens iedereen hier het beste :) :) :) :) :)
Klik om te vergroten...

Je enigste probleem is dat je het :kots:leven waardeert :tearsofjoy:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om te oefenen in het doodgaan.
In elke goeie rush proef je hoe het is om te sterven.
No fear: death is an amazing final orgasm :grin:

A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1 ding snap ik niet: is nuchter worden van alcohol een voordeel?
Waarom drink je dan al in the first place?

Wss had hij net een dikke lijn op en kreeg hij een drang om te analyseren, sterk verhaaltje neerpoten alsof hij de kenner is :wave:
s
sztin10Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Naruto 1-422

you can read free manga online
http://www.MaxManga.com

Naruto 1- 422 423 424 425

Twelve years before the events at the focus of the series, the nine-tailed demon fox attacked Konohagakure. It was a powerful demon indeed; a single swing of one of its nine tails would raise tsunamis and flatten mountains. It raised chaos and slaughtered many people, until the leader of the Leaf Village - the Fourth Hokage - defeated it by sacrificing his own life to seal the demon inside a newly-born child, whose origins are as yet unknown. That child's name was Naruto Uzumaki.

read free manga, free manga online, read manga, find manga, find free manga, onemanga,mangafox,find manga online, mangaonline,free anime , anime online, read anime,free comic, read free comic online,comic online,free Naruto online , free One Piece online,free Bleach online
anime manga naruto,anime manga naruto fanart central,fanfiction anime manga naruto,fanfiction net anime manga naruto,fanart central anime manga naruto,anime manga naruto returns,download anime manga naruto,comics anime manga naruto,sasuke and naruto fanfiction anime manga naruto,anime manga naruto bleach,manga Naruto chapter,Naruto free manga,manga Naruto Viz Media,manga Naruto Anime,manga Naruto Ninja,Naruto Manga Returns,manga Naruto Masashi Kishimoto,manga Naruto Downloads,manga Naruto Konohagakure,manga Naruto bleach,manga Naruto Rank,Naruto manga scans,manga Naruto dreamer,manga Naruto color pages,manga Naruto viewer,manga Naruto resized,manga Naruto chapter,Naruto manga Inane,Naruto manga Shannaro,Naruto manga Viz Media,Naruto Manga Chapter,Naruto manga Downloads,Naruto manga ninja,Naruto Manga Returns,manga Naruto Central,Naruto manga Masashi Kishimoto,Naruto manga Konohagakure,Naruto manga Bleach,Naruto manga scans,Naruto manga Anime Episodes,manga Uzumaki Naruto,Naruto manga color pages,
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had een aantal motieven:

Wou m'n Xtc innames beperken tot eens per 4 maanden maar ik ging eens in de maand of vaker naar feesten, dus gebruikte ik coke vanaf 3 uur 's nachts om helder en actief te blijven. Speed vond ik daarvoor niet geschikt.

Ik krijg er sarcastische en kritische prikkels van waaruit ik literaire teksten kon vervaardigen met als doel om bewust te stigmatiseren of een abstract tegen pleidooi te presenteren. De tegenwoordige tijd bestaat hier uit en cocaine sluit daar nauw bij aan. Mijn gok is dat sommige journalisten die columns schrijven, dat hedendaags hand in hand doen met een spiegel op hun tafeltje.

Het neuken wordt konijn achtig en bij matig gebruik kom je echt hyper en spastisch klaar.

Overigens raakte ik m'n zelfspot er nooit van kwijt. Maar ik heb besloten het niet meer te snuiven, het spul werkt niet meer bij mij. Alleen dat heldere en sneldenkende gevoel met een uitgeslapen hoofd kan ik wel waarderen. Maar de rest van de effecten zitten ook in m'n persoonlijkheid en als het nodig is, haal ik het uit mezelf wel naar boven.
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Omdat ik er zo'n lekker "ik-voel-me-geweldig" gevoel van krijg. En
ik vind het heerlijk om sos te gebruiken samen met me vriend.
Lekker samen wazig zijn, tegen elkaar aan liggen. I'm loving it. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."