Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mrbigbudsmoker zei: Tufnut zei: mrbigbudsmoker zei: waarom niet gewoon mdma kristallen kopen? weet je direct of het goed spul is :P Klik om te vergroten... Dit is een onjuiste aanname. Hoewel de kans iets groters is dat het goed is, weet je het nog lang niet zeker. Klik om te vergroten... zou kunne maar ik heb zo tog nog nooit rotzooi gekrege en echt heerlijk samen met lsd Klik om te vergroten... Dan ligt het gewoon aan jou leverancier! Zo kan je ook een leverancier treffen die jou alleen maar goede batches verkoopt. Dit zegt niets, dit is gewoon een aanname, laat je spul testen van te voren! En ja, ook met kristallen, met alles eigenlijk wel! Of je moet op het randje leven, dan maakt het allemaal vrij weinig uit!"
"paris_stars zei: hey, ik ga voor dit weekend voor het eerst lsd + een pilletje samen nemen. ik had een vraagje, ik heb nu een pilletje gekocht ( roze motorola) maar wat als er geen mdma inzit, maar speed of weet ik veel wat voor andere rotzooi? wat voor effect gaat dat op mijn trip hebben ? en testen is jammer genoeg nu geen optie Klik om te vergroten... In normale batches zit bijna nooit (zeg maar gerust nooit) amfetamine! Ik zou eerder uitkijken voor mcpp, of pma/pmma. Amfetamine bij je LSD trip is eigenlijk niks bijzonders, het maakt je alleen weer wat scherper, wat dus uiteindelijk zonde zal zijn van je trip. Have fun"
"mrbigbudsmoker zei: MDMC zei: Dan ligt het gewoon aan jou leverancier! Zo kan je ook een leverancier treffen die jou alleen maar goede batches verkoopt. Dit zegt niets, dit is gewoon een aanname, laat je spul testen van te voren! En ja, ook met kristallen, met alles eigenlijk wel! Of je moet op het randje leven, dan maakt het allemaal vrij weinig uit! Klik om te vergroten... nou ik woon in belgië , dus geen idee waar ik het testen zou ? Klik om te vergroten... Het bied geen garantie, maar een zelftester is een idee! Je kan deze via online smartshops bestellen!"
"Vast wel, bel eens wat smartshops voordat je er helemaal naar toe gaat, scheelt nogal de moeite!"
"Dit is volgens mij wel het ergste waar een uit de hand gelopen verslaving je naar toe kan brengen, bahbah, ik heb het met je te doen. Ik zou zeggen blijf volhouden, en blijf in je zelf geloven!"
"Drugs op vakantie is altijd risky! En het coke wereldje is een vieze omgeving, kijk daarom uit met je wie je zaken gaat doen. Ik denk niet dat jij een vette vakantie wilt eindigen in een Spaanse cel . Ik heb persoonlijk ooit es goede hasj gekocht in het buitenland, dat ging ook niet echt heel gemakkelijk! Succes iig."
"Oei, supermix.. Ik dacht eigenlijk gelijk aan die goedkope restanten wiet in een lokale shop .. Maar ik zou het eigenlijk niet weten! Crack ben ik gelukkig niet bekend mee ."
"Roper207 zei: hey ik heb veel gehoord over legaal plantjes hebben etc. maar heel veel verschillende info en wou weten wat nou waar is en niet als je minder dan 5 plantjes hebt is het legaal hoewel als de politie erachter komt word het wel in beslag genomen en krijg je een waarschuwing als het daarna nog een keer gebeurt kan je een boete krijgen en kan het op je strafblad komen? Klik om te vergroten... Het hebben van wietplanten is niet legaal, maar wordt in Nederland gedoogd. Onder dit gedoogbeleid hoort het feit dat deze niet onder een lamp mogen staan, dan is dit gelijk toe te rekenen aan professioneel kweken. Als jou buren bijv. vinden dat de planten in jou tuin storend zijn, en zij bellen daarom de politie, dan hebben zij het recht om deze in beslag te nemen. Of je dan gedagvaard wordt is een andere vraag, als je het mij vraagt, ik denk het wel! En ja,dit kan op je strafblad komen, permanent als je boven de 18 bent! Roper207 zei: reden dat ik vraag ik zit aan een wajong uitkering verbonden en als ze zien dat ik boetes krijg voor wietplantages dat ze dan uitkering intrekken Klik om te vergroten... Dan zou ik dit soort zaken lekker uit je hoofd laten! Ga lekker naar de shop, of probeer ergens een guerrilla kweek te houden."
"Roper207 zei: is dit forum een beetje leeg of ismijn vraag moeilijk? Klik om te vergroten... Dit forum is een beetje leeg ja!"
"Speedballed zei: waar geraak je tegenwoordig nog aan deftige x als je het al wil nemen natuurlijk Klik om te vergroten... Dit is vragen naar drugs? Hoe je eraan komt is een kwestie van kennis en tijd!"