Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Drugsforum-vriendjes, (M/V) Aankomend weekend ga ik sinds lange tijd weer eens genieten van een housefeest. Ik heb door een druk (werk)leven op dit moment geen zin in een after-dip dus 2C-B is the drug of choice. Ervaring: Ik heb meerdere ervaringen met 2C-B en truffels gehad en reageer hier vrijwel altijd goed op. Deze trips waren altijd in huiselijke sfeer. Mijn meest recente truffeltrip is zo'n 5 maanden geleden. Die trip heeft wel zo'n diepe indruk gemaakt dat ik mij er goed van bewust ben geworden hoe snel plezier in paniek om kan slaan en hoe vervelend dat is. Aanleiding: Hoewel ik goed op tripmiddelen reageer en vaker naar een hoge dosis neig dan naar een lage, ben ik toch een beetje huiverig. Een feest geeft veel meer prikkels en er is nauwelijks een plek om je even rustig terug te trekken. Ik ben dus bang dat de dosering voor thuis te heftig wordt voor op een feestje. Echter, ik zit ook niet te wachten op halfslap gedoe. Je snapt het al: het lijntje is vrij dun. Vragen: Als mijn dosis voor lekker thuis trippen zo'n 24 mg is, wat zou een geschikte dosis zijn voor een feest? Tips voor als het even te heftig wordt? Combinatie met alcohol: alcohol zou 2C-B volgens sommigen licht versterken, anderen beweren weer dat het elkaar afzwakt. Wat is jullie ervaring? Alvast bedankt, ik ben benieuwd naar de reacties!"
"Afgelopen zaterdag was het dan zover: mijn eerste feestje op 2C-B. Ik ben de avond begonnen met vier kleine biertjes. Niet veel later nam ik anderhalve pil, circa 22 milligram. Hoewel ik niet veel had gegeten duurde de opkomst vrij lang. Na ongeveer een uur werden kleuren feller en klonk de muziek meer gedetailleerd. Op zo’n anderhalf uur na inname piekte ik, met een nerveus aanvoelende body-load. Dit was niet onprettig, zolang ik die nervositeit kwijt kon in dansen. Na een uurtje te hebben gedanst kreeg ik last van mijn voeten dus ben ik even gaan zitten. Ik merkte duidelijk dat alles een beetje vertekend was maar echte visuals bleven uit. Het typische, dunne gordijn dat overal voor lijkt te hangen was er niet. Zelf vermoed ik dat het kwam doordat het vrij donker was en alles te snel bewoog (mensen, lampen etc.). Je kunt dus niet geconcentreerd naar één punt kijken tot het beweegt. Op een zeker moment heb ik mijn ogen dichtgedaan en zag ik wel fractals ontstaan. Dat was echter van korte duur, omdat ik gestoord werd door iemand met ogen als schoteltjes die vroeg of alles goed ging: “Ja prima, ik zit te tr…” “Oh! Oké! Mooi! Nou, succes nog!”. De trip zwakte af en om het toch een beetje te verlengen, heb ik het overgebleven halve pilletje geslikt. Het effect werd niet meer maar ook niet minder: precies wat ik verwachte. Om de nacht af te sluiten heb ik van mijn overige muntjes nog wat biertjes gedronken en buiten een jointje gerookt. Eenmaal in bed heb ik heerlijk geslapen en geen kater overgehouden. Het was een leuke ervaring maar op zichzelf niet super bijzonder. Ik ben wel van plan het aankomende zomer nog eens te proberen, op een buitenfestival. Misschien dat die setting er (letterlijk) een ander licht op werpt."
"Leuk om te lezen dat je een tripmiddel wil proberen en je er al zoveel research aan hebt besteed. De meest belangrijke zaken en goede adviezen zijn hierboven al genoemd, desondanks toch een aanvulling van mijn kant: @Eik, je schrijft een hoop goede dingen op het forum en ik ben het in deze post ook vrijwel met alles eens maar ik sluit me toch ook aan bij @jam. Ik erger me meestal ook aan nuchtere mensen als ik trip maar ik heb ook ervaren hoe belangrijk het is om zo iemand aanwezig te hebben op momenten dat het even niet zo lekker gaat. Gewoon iemand die met je praat en je even kan vertellen dat het allemaal tijdelijk is, kan erg fijn zijn. Zelfs als die persoon niet nuchter is maar gewoon een jointje rookt ofzo. Niet om te generaliseren maar gezien de leeftijd van TS, het feit dat het de eerste keer is en de spanning die 'harddrugs' met zich meebrengt lijkt het me voor hem gewoon een goed idee. Als je daarna bekend bent met het middel en je reactie erop, kun je wat mij betreft rustig solo-trippen."
"Hallo forumfanaten, Ondanks dat ik al een tijdje op dit forum meegluur, heb ik nu pas een reden gevonden om een topic te starten: Research Chemicals. Op internet voel je je een kind in een snoepwinkel, maar dit kind ziet door de bomen het RC-bos niet meer! Aanleiding: Geregeld lees ik (hier en elders) de tripreports van proefkonijnen die een willekeurig nieuw stofje proberen. Soms met verrassend positieve uitkomst, maar even vaak met een teleurstellende of zelfs slechte ervaring. Naast de tientallen onderzoeksstoffen zijn er ook talloze manieren om hieraan te komen. Kort gezegd ben ik nieuwsgierig naar de RC's en roepen de vendors ook een hoop vragen op. Vragen: Voorbeeld: Er zijn veel verschillende variaties van RC "A", met relatief minimale verschillen in uitwerking. RC "B" heeft een compleet andere werking, maar ook hierop zijn weer enkele variaties. Er zijn over het algemeen weinig reports en de omschrijving qua werking lijkt vrijwel identiek. Hoe kiezen jullie met welke stof je wilt experimenteren? Hoe weet je dat RC "A1" is wat je zoekt en je niet eigenlijk "A2" of "A3" moet kiezen? Gaan jullie bij doseren volledig uit van info op internet of ligt de voorkeur bij langzaam opbouwen tot je de threshold hebt bereikt? Dan de vendors: Een wirwar van 'louche' sites die eenvoudig te vinden zijn door "A1 + kopen" in de zoekmachine te kloppen. Goedje in het winkelmandje plaatsen en geld via je eigen bank overmaken, een paar dagen later ligt het in de bus. Of moet je toch naar het deepweb, waar blockchain valuta een vereiste lijkt te zijn en dan alsnog niet zeker is dat je 100% anoniem bent. Is het écht zo makkelijk om te bestellen of word je opgelicht waar je bij zit? Hoe zijn jullie ervaringen met dit soort vendors? Is uitwijken naar het deepweb toch noodzakelijk, en zo ja: werkt het daar beter? Al met al een heel verhaal, maar ik hoop dat jullie me een beetje inzicht kunnen geven. Let wel: ik ben niet op zoek drugs, tips, vendors of naar de randjes van de forumregels, enkel naar ervaringen van leden. Moderators zijn vrij te knippen waar zij nodig achten."
"Psychedelibee zei: Wat bedoel je hier precies mee? Gewoon 2 verschillende stoffen die moleculair op elkaar lijken maar net iets van elkaar verschillen? Dus bijvoorbeeld 5-APB en 6-APB? Klik om te vergroten... Exact! Hoe bepaal je wat je aanschaft? Als ik naar de werking en omschrijving van effecten kijk lijken ze nagenoeg identiek. De nuances zitten voornamelijk in hoe men het onder woorden brengt. Dit geldt overigens voor meer stoffen dan enkel die twee."
"Mindless zei: De ene vrij upper en de ander vrij downer. Klik om te vergroten... Even off-topic vraagje: Welke van de twee is de upper, welke de downer?"
"Thanks voor de uitgebreide reacties. Ik begrijp 'm! Heb helaas nog geen LSD mogen ervaren, dus kan de vergelijking niet maken. Ik heb de ervaring met truffels ook dat het per situatie verschilt. Altijd relaxed maar vaak wel met een bepaalde lichamelijke onrust. Ben benieuwd hoe LSD in dat opzicht anders is."
"Yolo2000 is naar België verhuisd?"
"Laat dan gelijk even naar je benen kijken!"
"Mijn (eerste) ervaring met 2C-B op een feest was prima. Ik heb HIER een kort reportje geschreven. -EDIT- Psychedelibee zei: Daarnaast is het met 2cb zo dat de ene helft er extreem gevoelig voor is en de andere helft totaal niet, alleen weet je pas tot welke helft jij hoort als je het probeert. Behoor je tot de gevoelige groep dan is 15mg al een behoorlijke trip dosering en waarschijnlijk teveel op een feest. Klik om te vergroten... Let hier inderdaad wel op! Ik behoor tot het ongevoelige clubje."